طراحی داخلی رستوران لوکس با استیل

علاوه بر این مکان مورد نظر برای راه اندازی رستوران نیز در تعیین طراحی و معماری رستوران بسیار مهم است. طراحی دکوراسیون رستوران سنتی و مدرن.مجموعه ی پایا دکور به عنوان یکی از فعالان در زمینه ی ارائه ی خدمات طراحی دکور داخلی در تهران و کرج، در این مقاله به بیان برخی از نکات مهم پرداخته است و امیدواریم که به عنوان یک راهنما برای کسانی که صاحب رستوران هستند و یا در فکر راه اندازی آن می باشند، مفید واقع شود. خدمات عالی، غذای بینقص و دکوراسیون جذاب، همهی آن چیزی است که از یک رستوران بینظیر عربی انتظار دارید و به بهترین شکل ممکن در این رستوران وجود دارد.

از جمله لذیذ ترین و معروف ترین غذا های این رستوران می توان صدف کلی، ماهی آزاد اسکاتلندی، سوپ خرچنگ آلاسکا و غیره اشاره کرد. گاهی از کفپوشهای شیشهای هم میتوان برای کافی شاپ استفاده کرد و زیر شیشه میتوان گیاه قرار داد یا از ماهی استفاده کرد. کافی شاپ محلی است که مردم برای قرارهای روزانه یا ملاقات های خود انتخاب میکنند و ترجیح میدهند قهوه ی خود را در محیطی دنج و آرامش بخش بنوشند. پاسخ او قطعا نوع چیدمان و انتخاب لوازم است! اگر به دنبال بهترین رستوران عربی در تهران یا بهترین رستوران لبنانی در تهران هستید چون گزینه زیادی ندارید باید بدانید انتخاب سختی در پیش دارید. رستوران عربی مدائن، هر آنچه از یک رستوران انتظار دارید را برآورده میکند. در طراحی داخلی رستوران، شما ممکن است فقط سالن اصلی را در نظر بگیرید؛ در حالیکه یک رستوران علاوه بر سالن اصلی دارای بخشهای دیگر مانند آشپزخانه، سرویسهای بهداشتی و مدیریت میباشد که طراحی و دکوراسیون داخلی هر کدام از آنها دارای اهمیت خاصی است. طراحی رستوران شیک بر پایه مدیریت داخلی و نظم ان استوار است.

این رستوران سنتی یکی از گرانترین رستورانهای شهر است و در هتل Emirates Palace قرار دارد. رستوران خانه برنج در شهر گوانگجو چین واقع شده و توسط شرکت AS Design Service Ltd طراحی شده است.خانه برنج،نام تجاری غذاخوری هایی است که هدفشان توجه خاص به سرو برنج با کیفیت بالا و سرویس عالی به مشتریان است. ته چین بادمجون هم گرفتیم که قطعا با وجود کاتای استیک و کباب ترش و ماهیچه انتخاب اول مستر نخواهد بود. امیدواریم با خواندن متن بالا که تلاش کردیم بهترین رستورانهای غذای عربی در تهران را معرفی کنیم بتوانید انتخاب درستی انجام دهید. بدون شک رستوران باب البحر بهترین رستوران عربی تهران است. رستوران باب البحر از رستوران لبنانی تهران و رستورانهای بینالمللی بسیار مشهور تهران است.

البته با توجه به هزینهای که میکنید، از خوردن بهترین و لذیذترین غذاهای عربی با عطر و طعم خاص در فضایی دلنشین لذت میبرید که قطعا ارزش هزینه کردن دارد و تجربهای بسیار جذاب و فراموشنشدنی در سفر به ابوظبی خواهد بود. اما در این بین تعداد محدودی توانستهاند رضایت مشتریان خود را از نظر کیفیت و طعم بینظیر غذا کسب کنند. منوی غذایی در این رستوران شامل 5 یا 6 قسمت به طور ثابت است که این بخش ها تشکیل شده اند از پیش غذا (نان و زیتون)، غذا (انواع خوراک دریایی و سوپ دریایی) و دسر . شما میتوانید انواع غذاهای عربی را باکیفیت بالا از رستوران خیمه سفارش دهید. رنج قیمت کافه رستوران عربی کیسان بالاست. کافه رستوران عربی کیسان یک رستوران شیک ولوکس در شمال تهران است. بعد از غذا در تراس رستوران، قلیان و موسیقی زندهی عربی برای مهمانان فراهم شده است.

استفاده از لامپ های خاص و روشنایی های مدرن هم ایده خوبی است ، لازم به ذکر است فست فودها برخلاف کافی شاپ به نور زیاد احتیاج دارند . یکی از ایده های معماری ، طراحی های سبک فولدینگ و پارامتریک است. در ادامه در مورد هر یک از عناصر موجود در طراحی دکوراسیون فست فود کمی بیشتر توضیح داده ایم تا بتوانید این موارد را به درستی در محل خود به کار ببرید. در مجموع برای داشتن یک رستوران سنتی موفق با هر کانسپتی که در نظر گرفته اید شرایط کلی وجود دارد که بر اساس نوع کانسپت شخصی سازی می شود.از این رو برای راه اندازی رستوران سنتی باید از لحاظ معماری نمای بیرونی و درونی ساختمان نشان دهنده سنت آن منطقه باشد (استفاده از مبلمان متناسب با کانسپت در نظر گرفته شده)، از آنجا که غذا گویای فرهنگ هر منطقه می باشد باید نوع غذا و نحوه سرو آن بر اساس سنت آن منطقه باشد. عموم غذا های موجود در این رستوران بر محور استیک تهیه می شوند.

همهی مواد غذایی مورد استفاده برای تهیهی غذاها، محلی و ارگانیک است و از بهترین منابع تهیه میشود. غذاهای سنتی ایرانی به مواد اولیه متنوعی نیاز دارند. غذاهای لبنانی و عربی به علت اینکه با سلیقه ما ایرانیها سازگارتر هستند، طرفداران بیشتری هم دارند. فراموش نکنید که طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی باید علاوه بر توجه به معیارهای سنتی بودن به لوکس بودن نیز توجه داشته و در عین اینکه ایرانی به نظر میرسد، لوکس و خیرهکننده باشد. رستوران کوبابا از آن دست رستورانهای لوکس است که جان میدهد برای مناسبتهای مختلف خصوصی مانند تولد و حتی یک شام دورهمی خانوادگی و قرار برای مهمانهای خارجی. طراحی دخلی رستوران این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین و مدرن ترین رستوران های دنیا معرفی شده، در فضای آن از المان هایی استفاده کرده اند تا برای گپ و گفت و گو مناسب باشد و هر میز حریم مشخصی دارد. اگر ورودی بزرگی دارید یک میز خوشامدگویی در کنار ورودی قرار دهید. این رستوران به کبابهای عربی که با شمشیر سر میز شما میآورد معروف است.

برای خانههای دو طبقه یا اصطلاحا دوبلکس و یا دارای طبقات بیشتر استفاده از آجر در راهپله قیمت طراحی داخلی رستوران انتخاب مناسبی است. بهترین رستوران عربی تهران یک مورد نیست و رستورانهای زیادی میتوانند انتخاب اول شما باشند. این رستوران درجهیک غذاهای عربی بینظیری را نیز سرو میکند و در فضایی دلنشین در کنار دریاچه چیتگر واقع شده است. این رستوران دارای غذاهای عربی باکیفیت و بینظیری است. با همه این توصیفات باید بدانید که رستوران عربی مدائن یکی از گرانترین رستورانهای لبنانی تهران است اما بهترین رستوران عربی تهران نیز هست. رستوران پانوراما و رستوران فیروزه با نمای ۳۶۰ درجه شهر و حرم مطهر، کافه رستوران روف گاردن واقع در طبقه ۱۹ هتل و دو کافه یاقوت و اسپا با انواع غذاهای ایرانی و بینالمللی مجموعه سالنهای پذیرایی هتل را تشکیل میدهند. رستوران ایلیبنو یک رستوران لبنانی است که از شما با غذاهای سنتی و خانگی لبنان پذیرایی میکند. شاید بتوان گفت غذاهای رستوران ایلیبنو را در رستوران دیگری نمیتوانید پیدا کنید. اگر به دنبال بهترین رستوران عربی تهران هستید رستوران ایلیبنو گزینه مناسبی است.

چلوکباب لبنانی، کباب چنجه و کباب مخصوص کوبابا را با برنج یا نان لبنانی سرو میکند. رستوران مدرکس در فیلادلفیا نیز کافه و رستوران باری با طراحی به سبک مدرن متاخر است که فضای آن تم فیلم مرده متحرک را ایجاد کرده است. گروه ما با توجه به نیاز مشتریان عزیز و عدم وجود گروه تخصصی در این موضوع با ورود به این مهم در تلاش برای متحول سازی این بخش می باشد ، گواه این موضوع طراحی سه بعدی ۳D هاییست که در سایت آشپزخانه ها بار گذاری و مورد اقبال مراجعین می باشد با توجه به سابقه کیفی گروه آشپزخانه ها و نقش رهبری بازار فست فود و کافی شاپ این گروه و سیاست ترویج دانش فنی در سطح جامعه که از نگرش مثبت نشات می گیرد ، پیشنهاد این گروه به تمامی مشتاقان این حرفه به روز نمودن بخش دکوراسیون با تم های جدید می باشد. تلفیق متریال در کفسازی کافی شاپ به صورت هوشمندانه از ایده های جذاب می تواند باشد.

نام یکی از یکی از مشهورترین رستوران های ابوظبی رستوران مراکش است که بیشتر غذا ها را به سبک آشپزی مراکشی و در کوره طبخ می شود. بهتر است دیوارهای داخلی و خارجی کافی­شاپ را غرق در سایه ­های قهوه­ ای کنید. اگر اهل قلیان باشید در رستوران مدائن میتوانید قلیون عربی نیز استفاده کنید. رستوران عربی هرمز در مرکز شهر قرار دارد و فضای داخلی آن به گونهای طراحی شده که شما را به یاد کاخهای عربستان میاندازد. اگر قصد سفر به این ناحیه را دارید پس باید به شما بگوییم به شهر سرآشپز های برتر دنیا خوش آمدید. در مورد طراحی این رستوران باید بگوییم که کانسپت آن از محیط اطراف زمین و پارک رودخانه زاینده رود الهام گرفته است. شما میتوانید از سبک مورداستفاده در چیدمان غذاخوری نیز برای طراحی سقف الهام بگیرید. این رستوران در خیابانی از شهر مذکور قرار گرفته است که فضایی تیره و تاریک دارد و محصول جنگ جهانی دوم است.

رستوران کوبابا با داشتن فضایی زیبا و تراسی بینظیر با ویویی جذاب میتواند مکان مناسبی برای گذارندن اوقات خوشی در کنار عزیزانتان باشد و بی شک بهترین رستوران عربی در تهران است. این یعنی ، طراحی دکوراسیون رستوران یک ابزار قدرتمند و موثر بوده که در صورت ترکیب صحیح با سایر اجزای تشکیل دهنده کسب و کارتان ، بهرهوری شما را نیز افزایش خواهد داد . این ترکیب شامل طرح های چوبی ژاپنی آسیایی و الگوهای رنگی برزیلی بر روی دیوار پشتی می باشد. میزهای سفید، با صندلی های سفید و زرد و بعضاً توسی، با دیوارهای سفید رنگ شده ترکیب شده اند. طراحی دکوراسیون رستوران سنتی به این گونه است که معمولا دارای فضایی با میزهای تک نفره و دو نفره یا چند نفره همراه با پذیرایی پیشخدمت­ها می­باشد. اگر به دنبال غذاهای لبنانی هستید رستوران عروس لبنان با تنوع بالای غذای لبنانی در یک محیط ساده از مشتریان خود پذیرایی میکند.