خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | besturnblog

در مجموع اگر قیمت اتومبیل های ایرانی شاسی بلند برای شما اهمیت زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه‌هایی که باید به آن فکر کنید همین هایما S7 است. هیوندای توسان یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندها در ایران می باشد که تا به حال در سه نسل مختلف به بازار داخلی وارد شده است. این خودرو شاسی به دلیل طراحی داخلی و ظاهری بسیار جذاب و مدرنش توانسته است تا نظر جوانان علاقه مند به خودروهای شاسی را به خود جلب کند. همچنین این خودرو از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی در زمره بهترین‌های بازار خودروهای شاسی قرار دارد و لذت سواری و رانندگی در آن به خوبی احساس می شود. میانگین مصرف سوخت هیوندا توسان 2018 حدود 8 لیتر است که کم مصرف بودن این خودرو شاسی را نشان می دهد.

  • قیمت سوئیست DX3 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1400 در حدود 840 میلیون تومان است.
  • قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند.
  • تویوتا لندکروزر یکی دیگر از خودروهای بسیار محبوب موجود در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار است که از توانایی‌های آفرودی بسیار مطلوبی بهره می‌برد.
  • همراه مکانیک با طرح خرید سفارشی خود، نه‌تنها خودرو را به‌طور کامل کارشناسی می‌کند؛ بلکه بابت آن 100% ضمانت پرداخت خسارت بدنه پرداخت خواهد کرد.
  • البته با تولید خودروهای جدید و باکیفیت کم کم تحت برند چری محصولات خود را به بازار عرضه کرد.
  • نیز ماشین اجاره می دهیم، خودرو های کافه رنت به دو دسته کلی لوکس و اقتصادی تقسیم بندی شده است که در روشهای مختلف در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می گیرد.

محصول دیگر مجله خبری خودرو بسترن فاو، توسان، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین و بهترین ماشین‌های شاسی بلند بازار ایران است. نسل‌های مختلف این خودرو، با طراحی مدرن و جذاب و با آپشن‌های کامل و کم‌نظیر خودرویی کم نقص را معرفی می‌کنند. نسخه ارزان‌تر مشابه سال‌های قبل به جعبه‌دنده CVT مجهز است؛ اما مدل جدید با جلوپنجره و ظاهر متفاوت، از جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته به‌همراه سیستم مدیریت تعادل اضطراری و تقسیم ترمز بهره می‌برد. قیمت مصوب مدیران‌خودرو برای تحویل ۳۰ روزه این خودروها، به‌ترتیب ۵۶۴ و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بررسی مشخصات چری تیگو 7

نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید تویوتا راوفور نسل چهارم که در سال 2013 وارد کشور شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با گذشته، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های مثبت تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت بالای مونتاژ، استهلاک کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

بهترین شاسی بلند های ایران کدام اند؟

بنابراین، هنگام خرید ماشین شاسی بلند باید با توجه به نیاز خود، از میان تعداد زیادی این خودروها یکی را انتخاب کنید. در این مطلب به اختصار تعدادی از شاسی بلندهای محبوب کشورمان را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی می‌کنیم. علاوه‌بر لیفان X60 و چانگان CS35 که با توقف عرضه مواجه شده‌اند، شرکت‌های مونتاژکننده در کشورمان ام‌وی‌ام X22 و جک S3 را هم مثل سال‌های قبل پیش‌فروش می‌کنند؛ اما ام وی ام X33 قدیمی‌ترین خودرو چینی بازار ایران است که هنوز عرضه می‌شود.

رنو داستر در تیپ‌های PE و SE به صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. اما حقیقت این است که به خاطر قیمت قطعات، تجهیزات رفاهی بیشتر و صد البته ظاهر جذاب‌تر این حق اس ۵ بود که قیمت بیشتری داشته باشد. درهرصورت با توجه به اینکه سطح ارائه خدمات در هر دو این خودروها چندان بالا نیست، برادر کوچک‌تر ارزش خرید بالاتری دارد. هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان. خودروسازان بزرگ داخلی هم مدل‌های مختلف SUV را تولید و عرضه می‌کنند که تنوع این خودروها نیز قابل قبول است. شرکت فردا موتور، سومین دانگ‌ فنگ مونتاژی خود را معرفی کرده است؛ خودرویی که همانند SX6 و SX5 از زیرمجموعه فورتینگ دانگ‌ فنگ است تا جای خالی فردا SX6 را پر کند.

http://betheme.ir