قیمت سمند LX صفر 1400-1401 و کارکرده 1382-1401 امروز همراه مکانیک | besturnblog

از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. طبق نظرسنجی از خریداران، این خودرو توانسته بسیاری از انتظارات مشتریان را برآورده سازد چرا که گزینه های قابل قبولی دارد. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است. البته بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است ولی به شدت توصیه می‌شود آن را هم داشته باشید.

  • خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴.
  • عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت.
  • این ماشین از سال 1381 تا کنون در خط تولید این شرکت بزرگ خودروسازی قرار دارد.
  • سمند LX نسبت به سایر خودروهای هم‌رده خود، از وزن بیشتری برخوردار است و این وزن زیاد علاوه بر کاهش چالاکی و افزایش نسبی مصرف سوخت این خودرو، باعث شده تا اغلب قطعات سیستم تعلیق سمند LX از استهلاک بالایی برخوردار باشند.
  • برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید.

در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. دوست گرامی ممنون از اینکه تجربه رانندگی و استفاده از خودرو سمند را با مخاطبان خودرو۴۵ به اشتراک گذاشتید. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید.

سمند LX ساده صفر، 1400، ایران خودرو

فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه بپردازند. این محصول در مقایسه با محصولات خارجی امکانات و تجهیزات کمتر، موتور ضعیف‌تر و ظاهری بسیار ساده‌تر دارد؛ اما به عنوان یک محصول ایرانی که دوگانه‌سوز هم هست، انتخاب مناسبی برای خریداران ماشین‌ ملی است. در مقابل سمند LX همچون سایر سدان‌های شرکت ایران خودرو از مشکلات عدیده‌ای برخوردار است که در این مقاله سعی شده به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره شود.

سمند X7 بنزینی، مدل ۱۳۸۴

معیار ما مجله خبری خودرو بسترن فاو روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. تجربه رانندگی بنده بدون تعصب عرض میکنم .اولا ماشین قدرتمند و پر نفس در دورهای بالا و داشتن سواری نرم و سنگین و ایمن دارد .در سر بالای ها کم نمیاره در صورتی که دنده مرده نباشه .در دورهای نسبتا بالا برای شتاب گیری عالی.جادارو مطمئن . با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد.

با سلام بنده یک سمند مدل ۹۸ گرفتم می خواهم بدانم که آیا میشود موتور ماکسیما های ۳۰۰۰ را بندازم؟ اصلا جا می شود؟ ضریب دنده رو حالا گریبکس را یک کار می کنم ولی اصلا جا می شه ممنون. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. فضای داخلی سمند LX نیز همچون نمای ظاهری آن چندان جای تعریف ندارد و طراحی آن بسیار ساده‌ و قدیمی به نظر می‌رسد.

http://betheme.ir