گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | besturnblog

این شاسی بلند چینی یا همان بایک X35 کوچکترین کراس‌اوور است که به عنوان محصول جایگزین بایک X25‌ محسوب می‌شود. تیگارد به صورت انحصاری برای سانیار موتور پارسیان و بازار ایران خلق شده است، چرا که بایک X35‌ در سایر نقاط جهان با نام‌های دیگری همچون بیجینگ X3، بایک X3‌ و سنوا X35 شناخته می‌شود. تولید این شاسی بلند از سال 2016 شروع شده و اکنون میزبان دومین نسل این خودرو در کشور هستیم که تولید آن از سال 2019 آغاز شد. KMC K7 از ترکیب پیشرانه و گیربکس یکسانی با جک S7 استفاده می‌کند، یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ TGDi با حجم 1.5 لیتر به همراه یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است.

  • نکته قابل توجه درباره این خودرو آن است که اولین بار در سال 2010 به بازار چین عرضه شد و در سال‌های 2013 و 2016 تغییرات ظاهری پیدا کرد و به اصطلاح فیس لیفت شد و نسخه‌ای که از آن در ایران عرضه شد، مدل فیس لیفت شده سال 2016 است.
  • البته گفته می‌شود که این شتاب پایین، با وزن بدنه هایما S7 نیز در ارتباط است.
  • سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است.
  • طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد.
  • سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.
  • در زمان انتشار این مطلب، قیمت فردا SX5 برای مدل سال 1400 در حدود 820 میلیون تومان است.

کافه رنت در سال 1393 در تهران تاسیس شد و فعالیت خود را در سال 1399 به صورت آنلاین شروع کرد. ما به عنوان یکی از اولین و بهترین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه – با بیش از 8 سال فعالیت در این تجارت – چهره قابل اعتمادی را به عنوان یک ارائه دهنده اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه به دست آورده ایم. شما می توانید به راحتی خدمات کرایه خودرو کافه رنت را در ایران و تقریباً در هر شهر بزرگ و مقصد گردشگری در سراسر خاورمیانه پیدا کنید. ما در مکان های مناسبی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، بنادر کروز و هتل ها و… نیز ماشین اجاره می دهیم، خودرو های کافه رنت به دو دسته کلی لوکس و اقتصادی تقسیم بندی شده است که در روشهای مختلف در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می گیرد. از سوی دیگر، شاسی بلندها نسبت به سایر مدل‌های اتومبیل جادارترند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند.

شاسی بلند هیوندا سانتافه

نکته بسیار خوب دیگر هیوندای سانتافه، بازار خرید و فروش بسیار خوب این خودروست. با رسیدن به آخرین سال‌های قرن حاضر در تقویم ایرانیان، کراس‌اورهای ساخت چین با آستانه قیمت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان ارزان‌ترین نمونه‌های صفرکیلومتر برای علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند محسوب می‌شوند. البته این خودروها نیز برای بخش بزرگی از جمعیت کشورمان با درآمد متوسط کارمندی و کارگری خریدنی نیستند؛ اما ازنظر شرایط اقتصادی موجود، دردسترس‌ترین گزینه‌ها هستند.

حداکثر سال تولید

ناواران موسسه‌ای است که امکان مجله خبری خودرو بسترن فاو خودرو بدون نیاز به تضمین بانکی را در سراسر کشور برای مشتریان فراهم کرده است. متقاضیان اجاره خودرو در تهران، اجاره خودرو در مشهد یا دیگر مراکز استان‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ناواران، از خدمات کرایه خودرو این مجموعه بهره‌مند شوند. در نتیجه از هر نقطه ایران و بدون نیاز به چک یا سفته، می‌توانید نسبت به اجاره ماشین از ناواران اقدام کنید. این دو نسخه از نظر امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و نسخه 7 نفره تنها دو صندلی بیشتر دارد. همانند هیوندای سانتافه و کیا سورنتو، فضای پای صندلی‌های ردیف سوم چندان مناسب افراد بزرگسال نیست اما به‌واسطه سقف بلند، فضای سر قابل قبولی برای سرنشینان فیدلیتی مهیا شده است. بهمن موتور تاکنون فیدلیتی را تنها در تیپ پرایم به بازار عرضه کرده است اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی، نسخه بروز شده این خودرو را با نام فیدلیتی پرستیژ روانه بازار کند.

تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت. جدیدترین نسخه X33 در کشورمان در دو تیپ S و همچنین S اسپرت فروخته می‌شود که هر دو از ظاهر خوبی برخوردارند.

http://betheme.ir