لیست ماشین های شاسی بلند داخلی و خارجی مشخصات و بررسی در رنتجو | besturnblog

من الان x33s دارم، به نسبت هزینه ای که کردم از سانتافه قبلی که سوار بودم بهتر هست. داداش کل این ماشینهایی که نام بردی هیچ کدوم شاسی نیستن فقط استیشن ۵ درب هستن .شاسی حداقل باید دو محور باشه…. برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. SUV مخفف عبارت sport utility vehicle است، ماشین‌هایی شبیه به استیشن‌واگن‌ها، ولی با قد و قامتی بلندتر، که معمولاً به صورت چهارچرخ محرک هم قابل سفارش هستند.

  • از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرتپیشرانه را به‌خوبی به چرخ‌های جلو وصل نمی‌کند.
  • این محصول با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند.
  • وزن خالص لندکروزر GXR نزدیک به ۲٫۵ تن است؛ اما در ۹٫۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعتش ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.
  • وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است.
  • از شاسی بلندهای مدرنِ بازار فعلی، که مانند خودروهای سواری بر اساس ابعاد به بخشهای کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند، می‌توان از مواردی مانند مدل تویوتا لندکروزر، دیسکاوری شرکت لندروور، ب‌ام‌و ایکس۵، مرسدس-بنز کلاس-جی و کادیلاک اسکالید نام برد.

می‌توانیم بگوییم که تیگو 7 در مقایسه با سایر شاسی بلندهای چینی، مدرن‌تر و باکیفیت‌تر است. در زمینه طراحی ظاهری می‌توانیم تیگو 7 را یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران بنامیم. وجود خطوط زیبا روی بدنه و رینگ‌های اسپورت جذابیت خاصی به این خودرو داده است. جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند. سایپا خودروی چانگان CS35 را با پیشرانه 1.6 لیتری که معادل 123 اسب بخار قدرت دارد، تولید می‌کند. این شاسی بلند دارای دو مدل گیربکس دستی و خودکار است که مدل دستی پنج سرعته بوده و مدل خودکار از نوع چهار سرعته است.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی فردا SX5

وظیفه انتقال مجله خبری خودرو بسترن فاو به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این خودرو، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی محکم، فضای جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌های دو دیفرانسیل اشاره کرد. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

سیستم‌های رفاهی و امکانات ایمنی ام وی ام تیگو 8 پرو

سیستم‌های کمکی راننده دیگنیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. شاسی بلند چینی پرسروصدا و تازه وارد بازار ایران یعنی دانگ فنگ دیگنیتی از آخر سال 1399 فرآیند تولید خود را در ایران آغاز کرد و اولین مدل سال آن نیز در سال 1400 به بازار عرضه شد. نظر ما درباره خودروهای بالا چیست؟ آیا ماشین های شاسی بلند دیگری نیز وجود دارند که بخواهید آن‌ها را به عنوان بهترین شاسی بلند در ایران به دیگران معرفی کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مصرف سوخت ترکیبی راوفور مدل 2017، 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده ‌است. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرت موتور را به‌خوبی به چرخ‌های جلو منتقل نمی‌کند. سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

http://betheme.ir