گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | besturnblog

ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود.

  • ریگان خودرو جی ام سی S350 یکی دیگر از شاسی بلندهای چینی بازار ایران است که توسط کرمان موتور و در سال 1399 در ایران عرضه شد.
  • این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است.
  • تنها با روزانه 1,540,000 تومان می توانید سانتافه نیو را از کافه رنت اجاره کنید که در مقایسه با شرکت های دیگر قیمت فوق العاده ای است.
  • این خودرو دارای فرمان برقی حساس به سرعت است؛ بدین معنا که با چرخاندن فرمان در سرعت‌های متفاوت، چرخ‌های جلو مقدار مختلفی تغییر زاویه می‌دهند که این فناوری ابتدا در «بی ام و سری 5» مدل 2012 دیده شد.
  • برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم.
  • در سال‌های اخیر، واردات کراس‌اورهای چینی اندازه‌متوسط با پیشرانه توربوشارژ افزایش چشمگیری یافته است.

هاوال M4 یکی دیگر از محصولات موجود در بازار است که می توانیم نام آن را در لیست شاسی بلند های ارزان قیمت بازار به ثبت برسانیم و می توانید شرایط فروش اقساطی هاوال را در سپندخودرو مشاهده کنید. در نسخه توربوشارژ ویژگی هایی نظیر افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور را شاهد هستیم. در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است. در صورتیم که به دنبال اطلاعات فروش اقساطی هایما اس 7 هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

مزایا و معایب ماشین‌های شاسی بلند چیست؟

کمپانی ولوو برای اینکه بتواند توان خروجی موتور کم‌حجم این شاسی بلند 7 نفره را به حداکثر حالت ممکن برساند، از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک از نوع GearTronic استفاده کرده ‌است. پس از آن‌که واردات خودرو به ایران در سال 98 متوقف شد، تا مدت‌ها هیچ شاسی بلند 7 نفره جدید و صفرکیلومتری در بازار موجود نبود. از اوایل سال 1400، بهمن موتور یک شاسی بلند 7 نفره به نام فیدلیتی را به بازار عرضه کرد. شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است.

بررسی مشخصات فنی فردا SX5

هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد. برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید. برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید. این خودرو همچنین به یک موتور چهار سیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی مجهز می باشد که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس کیا سورنتو از نوع 6 دنده اتوماتیک بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر تخمین زده می شود. شاسی بلندهای کمپانی چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، اما خودروی تیگو 2 در ایران با اسم ام وی ام X22 عرضه شده است.

هیوندای توسان نسل قدیم

مجله خبری خودرو بسترن فاو کرمان موتور از حدود 30 سال پیش اقدام به واردات خودروهای کره‌ای می‌کرد. در ابتدا این شرکت با کمپانی کره‌ای دوو همکاری داشت و سپس به سراغ سایر خودروسازان معتبر دنیا رفت. از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد. دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. همان‌طور که در متن اشاره شد، دو شاسی بلند 7 نفره یعنی فیدلیتی پرایم و کیا سورنتو در لیست کرایه خودرو ناواران قرار داده شده‌اند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز، این خودروها را از ناواران اجاره کنند.

http://betheme.ir