خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | besturnblog

با توجه به مقاله ای که مطالعه کردید، خودروی مدنظر را انتخاب و قیمت را در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک مشاهده فرمایید. قدیم‌ترها که هدفِ بیشتر خریداران گشت‌وگذار در طبیعت و عبور از مسیرهای صعب‌العبور بود، این خودروها بر روی یک شاسی نردبانی جداگانه شکل می‌گرفتند، اما حالا به جهت کم‌کردن وزن و کاهش هزینه‌ها، بر روی پلاتفرم خودروهای سواری قد علم می‌کنند. این خودرو دارای مجموع 6 ایربگ شامل ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو است. فرمان این خودرو برقی و دوحالته است و از سیستم کنترل حساس به سرعت پشتیبانی می‌کند که حساسیت فرمان برقی به دلیل نیاز به فرمان دهی کمتر برای جلوگیری از فرمان دهی ناگهانی، کاهش پیدا می‌کند.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • شرکت هیوندای برای انتقال نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتومات استفاده کرده است.
  • جعبه‌دنده هر دو مدل، از نوع اتوماتیک CVT است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.
  • در بازار جهانی، کیفیت فنی و امکانات لکسوس NX با بی‌ام‌و X3 مقایسه می‌شود؛ درحالی‌که قیمت ارزان‌تر و هزینه نگه‌داری به‌صرفه‌تر دارد.
  • وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این ماشین ، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتومات انجام می‌شود.

همچنین دیفرانسیل عقب دایون Y5 دارای قفل دیفرانسیل است که با قفل کردن دیفرانسیل عقب و اجازه ندادن به چرخ‌های عقب برای چرخش مستقل از یکدیگر برای شرایط خارج جاده و خارج کردن خودرو از چاله یا موارد مشابه بسیار کاربردی است. اولین مشخصه دایون Y5 داشتن پلتفرم مستقل است که آن را به یک شاسی بلند واقعی و نه یک کراس‌اور تبدیل می‌کند. مصرف بنزین متوسط این خودرو نیز همان مقدار 9.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که با یک باک 54 لیتری برد 560 لیتری به شما می‌دهد.

جک S5

در حال حاضر گران‌ترین خودرو برند مدیران خودرو در تیپ اکسلنت باقیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود و برای تهیه نسخه اسپرت با سطح تجهیزات بیشتر باید ۱۵ میلیون توان دیگر پرداخت کنید. اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند. در حال حاضر نمونه‌های سال ۲۰۱۸ از این خودرو باقیمت ۴۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود، اما معرفی نمونه‌های فیس‌لیفت انتظار داریم که قیمت این نسخه‌ها در بازار بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشد. همان‌طور که گفته شد نمونه‌های اتومات توربو این خودرو قیمتی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان پیداکرده است و از بازه این بررسی خارج‌شده است، اما نمونه‌های با گیربکس دستی آن به خاطر کارکرد بیشتر را می‌توانید باقیمت ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کنید.

تبلیغات سیگار و بازاریابی دخانیات ؛ تاریخچه‌ای از حضور سیگار در موسیقی

لکسوس NX200t مجهز به پیشرانه دولیتری توربوشارژ ۲۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل با جعبه‌دنده شش‌سرعته تیپ ترونیک حدود ۷ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۱۰ لیتر بنزین در صد کیلومتر مصرف می‌کند. قیمت نمونه‌های کم‌کارکرد NX300h در بازار ایران حدود ۳٫۵ میلیارد تومان است؛ درحالی‌که NX200t به‌دلیل تعداد اندک واردشده قیمت مشخصی ندارد و گاهی تا ۵ میلیارد تومان نیز ارزش‌گذاری می‌شود. بدون شک کراساوور سانگ‌یانگ تیوولی را می توان به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند در ایران معرفی کرد. از سال 2015 که این خودرو شاسی‌بلند کره‌ایی به بازار ایران وارد شد، توانست به دلیل طراحی منحصربه فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع نظر مشتریان ایرانی زیادی را به خود جذب کند و در زمره پرفروش ترین شاسی بلند در ایران قرار بگیرید.

اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری مجله خبری خودرو بسترن فاو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند . در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم . شهر یزد لقب اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی در جهان را با خود یدک می کشد و جاذبه های بسیار مت…

http://betheme.ir