خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | besturnblog

سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود. با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد. یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد. این موتور قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است.

  • اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است.
  • 2 کیسه هوا، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری از امکانات خوب تیگارد x35 محسوب می‌شوند.
  • من الان x33s دارم، به نسبت هزینه ای که کردم از سانتافه قبلی که سوار بودم بهتر هست.
  • سیستم‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است.
  • سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است.

از نظر مصرف سوخت، تیوولی در هر صد کیلومتر حدود 5.7 لیتر بنزین می سوزاند که نسبت به وزن 1300 کیلوگرم، مصرف سوخت آن مناسب به نظر می رسد. همچنین در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌مترمی باشد. قیمت سانگ یانگ تیوولی در بازار کشورمان در تیپ فول آرمور حدود ۳۳۵ تا ۳۵۵ میلیون تومان است. همان‌طور که گفتیم H30 کراس یک خودروی شاسی بلند نیست، اما در کلاس اتومبیل‌های کراس اور قرار می‌گیرد و به همین دلیل در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم. H30 کراس خودروی چندان به‌روزی نیست، اما در مقایسه با سایر خودروهای تولید داخل، از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار است. ایران خودرو در این کراس اور از پیشرانه TU5 استفاده کرده و یک گیربکس چهار سرعته روی آن قرار داده است.

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

در این مطلب، تعدادی از مجله خبری خودرو بسترن فاو‌بلندها و کراس‌اور محبوب‌ بازار ایران را معرفی می‌کنیم که در سال ۱۴۰۰ به‌صورت صفرکیلومتر فروخته می‌شوند. همچنین، به بعضی از مدل‌های لوکس و گران‌قیمت اشاره می‌کنیم که عموما اقلیت متمول با قیمت‌های نجومی آن‌ها را می‌خرند. ملاک انتخاب این خودروها تجربه شخصی نگارنده بوده است و البته برای جلوگیری از زیاده‌گویی، بعضی مدل‌ها نادیده گرفته شده‌اند. در دهه‌‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰، شرکت جیپ‌سازی ایران، انواع جیپ واگونیز (جیپ آهو) را با بدنه پهن‌پیکر و چرخ‌های بزرگ مونتاژ می‌کرد.

هیوندای توسان

سیستم‌های کمکی راننده شامل کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. پیشرانه این خودرو یک موتور با حجم 1.8 لیتر و توربو شارژ باقدرت 190 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر است؛ این خودرو 1670 کیلوگرمی، در زمان 9.4 ثانیه از حالت ثابت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد.

تنها کافی است وارد صفحه خرید شاسی بلند در نمایشگاه آنلاین ما شوید و سفارش خرید خود را ثبت کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. مراسم عروسی یکی از مهم ترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می باشد از این رو انجام امور آن به بهترین شکل ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر می خواهید برای مراسم خود ماشین عروسی لوکس و زیبا داشته باشید، اجاره خودرو شاسی بلند را فراموش نکنید. اجاره خودرو شاسی بلند در تهران و شهرستان ها به صورت بدون راننده و همراه با راننده در مجموعه بزرگ سعادت رنت که با شرایط بسیار آسان اجاره داده می شوند. اجاره انواع خودرو شاسی بلند به صورت روزانه و هفتگی و حتی ماهیانه با پوشش کامل بیمه بدنه در سعادت رنت امکان پذیر است.

http://betheme.ir