محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | besturnblog

تقریبا تمامی راو4های مجله خبری خودرو بسترن فاو چهارم که به ایران وارد شده‌اند، به پیشرانه تنفس‌طبیعی ۲٫۵ لیتری مجهزند. این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ناگفته نماند میانگین مصرف سوخت این کراس‌اور ۹ تا ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور جک S5 است که از سال 1393 وارد بازار کشور شد. این خودرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که داشت و همچنین به خاطر قیمت پایین، خیلی زود مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت.

  • این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند.
  • در زمینه طراحی ظاهری می‌توانیم تیگو 7 را یکی از بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران بنامیم.
  • برای مثال، مدل ۲۰۱۰ با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر حدود ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ اما قیمت متوسط برای لندکروزر مدل ۲۰۱۵ با شرایط مناسب و کارکرد کم‌ ۵ میلیارد تومان است.
  • ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد.
  • نسخه‌ هیبریدی 300h به‌دلیل استفاده از قانون تخفیف عوارض گمرکی برای خودروهای هیبریدی که سال‌ها قبل وجود داشت، ارزان‌تر از 200t است.

طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد. همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید. البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد.

هیوندای توسان

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی رسمی محصولات ام وی ام در ایران در آخرین گام خود اقدام به ورود شاسی بلند های این برند در بازار ایران کرد. ام وی ام x22 در کلاس کراس اوور های قرار دارد و به عنوان یک شاسی بلند اسپرت و کارامد شناخته می شود. این شاسی بلند چینی ارزان در زمان ورود به بازار ایران توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد.

رنو کولیوس

حتی نمونه‌های کلکسیونی از مازراتی گرن‌توریسمو و مرسدس بنز کلاس S هم به‌اندازه لندکروزر جدید برای عامه مردم جذاب نیستند و جلب‌ نظر نمی‌کنند. خودروی شاسی‌بلند یا اس‌یووی یا ( sport utility vehicle ، به‌طور مخفف SUV) به گونه‌ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند. این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است. این 2 خودرو اگرچه از تولیدات یک کمپانی مادر (هایما) و کمپانی مونتاژکننده (ایران خودرو) محسوب می‌شوند اما در 2 کلاس متفاوت قرار می‌گیرند.

نیسان پاترول مدل 2023

همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد. جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای طراحی این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است. در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود. از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است. همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند. اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی.

http://betheme.ir