اجاره خودرو سمند بدون راننده با قیمت ارزان【ماشین مدل سال】 | besturnblog

بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

  • در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد.
  • با سلام بنده یک سمند مدل ۹۸ گرفتم می خواهم بدانم که آیا میشود موتور ماکسیما های ۳۰۰۰ را بندازم؟ اصلا جا می شود؟ ضریب دنده رو حالا گریبکس را یک کار می کنم ولی اصلا جا می شه ممنون.
  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه، چک شما نیاز به ضامن ندارد و این موجب شده تا خرید قسطی خودروی سمند برای مشتریان بسیار آسان گردد.
  • شرکت خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد.

موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است. از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 92

این پیشرانه به طور ترکیبی در هر صد کیلومتر ۹.۵ لیتر سوخت مصرف می‌نماید که برای یک سدان شهری عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود. این مشکل زمانی به اوج خود می‌رسد که قصد داشته باشید با خودرو ملی خود در ترافیک‌های شهری رانندگی کنید؛ مطمئنا در چنین مواقعی مصرف خودرو شما به عدد ۱۲ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد رسید. از سالیان دور تاکنون تمامی شرکت‌های خودروسازی جهانی سعی دارند با اقدامات مختلف، وزن محصولات تولیدی خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا بتوانند خودروهایی چالاک، کم مصرف و کم استهلاک را تولید نمایند.

هزینه استهلاک سمند

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

بنابر این اگر به دنبمجله خبری خودرو بسترن فاو خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید. پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد.

http://betheme.ir