ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | besturnblog

در صورت مجله خبری خودرو بسترن فاو این خودرو یا دیگر شاسی بلند های کافه رنت، می توانید خودرو را در زمان و مکان دلخواهتان تحویل بگیرید. با توجه به نوسانات بازار ممکن است تعرفه های معرفی شده کمی دستخوش تغییر شوند. با این وجود قیمت روزانه و نهایی اجاره هر خودرو به صورت آنلاین در سایت درج شده است. مگر می شود از بهترین شاسی بلند برای اجاره سخن گفت و نام لندکروز را نیاورد؟! لندکروز گل سرسبد محصولات شرکت تویوتا بوده و گزینه ی پیشنهادی ما به کسانی است که به دنبال بهترین ها هستند. این خودرو در دو نوع سپر کوتاه و بلند موجود بوده که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد؛ اما به طورکلی نوع سپر بلند محبوب تر است.

  • مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برای خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد.
  • جلو پنجره تیگو هفت در مقایسه با اکثر خودروهای شاسی بلند، کمی باریک و جمع‌وجورتر است و چراغ‌های جلوی آن هم تا حدودی کوچک‌تر هستند.
  • با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که کدام خودرو بهتر است و می‌توانید برای خود چه مدلی را در لیست خریدتان قرار دهید .

سانگ یانگ تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای بیشترین توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد.

جدول قیمت روز کوییک کارخانه و بازار آزاد + خرید قسطی

فورتینگ T5 یا همان دانگ‌ فنگ T5 که از این به بعد آنرا فردا T5 می‌نامیم، محصول سال 2018 بازار چین است. به علاوه سوئیست DX3 دارای ورود کیلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 6 حالته دستی برای راننده و 4 حالته دستی برای سرنشین جلو با روکش چرم نیز هست. سوئیست DX3 در واقع در بازارهای جهانی به مدل DX5 ارائه می‌شود اما در ایران به دلایل بازاریابی با نام DX3 ارائه شده است. جالب است بدانید این خودرو توسط استودیو طراحی ایتالیایی Pininfarina طراحی شده‌است! استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است.

چطور ریسک ضرر کردن در خرید یک شاسی بلند کارکرده را به صفر برسانیم؟

ام وی ام X55 PRO با موتور توربوشارژ به ایران آمده که دقیقا همان موتور یک و نیم لیتری ام‌وی‌ام X55 است ولی با این تفاوت که به روز رسانی روی آن افزایش قدرت از 147 به 156 اسب بخار و همچنین افزایش گشتاور از 210 به 230 نیوتن متر را منجر شده است. به علاوه این شاسی بلند چینی از سیستم دو دیفرانسیل و 4WD پارت تایم ساخت Borgwarner دارد استفاده می‌کند که در 3 حالت دو چرخ سبک ، چهار چرخ سبک و چهار چرخ سنگین قابلیت کار دارد. امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است. سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر اندازه‌گیری شده که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن قادر است تا مسافت 700 کیلومتر را با هر باک پر طی کند.

در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌ لطف بازار فروش عالی و شناخته‌ شده‎بودن برند هیوندای، قیمت زیادتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد. مطمئنا خودروهای شاسی بلند دیگری هم در بازار خودروی کشور وجود دارند که در این فهرست نیامده‌اند. با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آن‌ها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار می‌آیند.

http://betheme.ir