نقد و بررسی مدل های متنوع سمند + جزئیات و تصاویر | besturnblog

تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد. قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است.

  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.
  • صدای گاز و ترمز به واقعیت بسیار نزدیک هستند و هیجان کافی برای بازی را فراهم می کنند.
  • چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد.
  • در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم .

در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر و سورن، سمندEF7 باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است. سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. در این مدل از موتور XU7 پژو 405 GLX استفاده شده بود ولی از آنجایی که خانواده های ایرانی به دنبال خودرویی ایمن با مصرف سوخت پایین هستندادامه مطلب…

تجهیزات ایمنی، رفاهی سمند ال ایکس EF7

اما اگر بخواهیم شاسی سمند را با پژو 206 مقایسه کنیم باید بگوییم , شاسی سمند می‌تواند 40 درصد و پژو 25 درصد از نیروی تصادف را پخش کند . اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد . بیایید تصور کنیم که شما پشت خودروی بی ام دبلیو قرار دارید و با سرعت زیاد مستقیما به خودروی روبه‌رو برخورد می‌کنید . تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود.

۴. استهلاک و مصرف سوخت بالا سمند LX

با این وجود در میان مجله خبری خودرو بسترن فاوهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد. پس از گذشت سه دهه از تولید پیکان (ساخت شرکت تالبوت انگلیس) و عدم قابلیت ارتقا در شکل ظاهری و فنی آن، نیاز مبرم به طراحی و ساخت خودرو جدید و کاملا متفاوتی نسبت به پیکان مد نظر قرار گرفت. لذا شرکت ایران خودرو در راستای پیشبرد اهداف سازندگی کشور و ایجاد توان رقابت با شرکت های خودروساز خارجی، با همکاری مهندسان و متخصصان ایرانی در مرکز تحقیقات ایران خودرو، نمونه هایی از اولین خودرو ملی را با نام سمند طراحی و تولید کرد.

ایران خودرو در سال 1380 محصول جدیدی را بر مبنای پلت‌فرم 405 به بازار معرفی کرد و نامش را سمند گذاشت. اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده تحویل خریداران شد. وجود عیب‌های مونتاژی متعدد و برخی چالش‌های فنی باعث شد تا ایران ‌خودرو در سال 1383 سری دوم سمند را با کد SE (نمونه معمولی) و کد LX (با چراغ عقب‌های متفاوت و برخی تجهیزات بیشتر) روانه بازار کند. سال 1388 نیز سری جدید از مدل LX مجهز به پیشرانه دوگانه‌سوز EF7 تحویل مشتریان شد و در سال 1390 شاهد عرضه نسخه بنزین‌سوز EF7 به بازار بودیم.

http://betheme.ir