اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | besturnblog

موتور این خودرو یک موتور میتسوبیشی 4G20 توربو شارژ با حجم 2.0 لیتر است که 202 اسب بخار و 325 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 6 دنده اتوماتیک به سیستم دو دیفرانسیل این خودرو منتقل می‌کند. رنو کولیوس، یک خودرو شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که دوره اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است. مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است.

  • تویوتا C-HR، مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۲ لیتر و قدرت ۱۱۶ اسب بخار است.
  • در این مطلب، تعدادی از کراس‌اورها و شاسی‌بلندهای محبوب بازار کشورمان را به‌ترتیب قیمت معرفی کرده‌ایم.
  • رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است.
  • در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود.

ام وی ام تیگو 8 پرو در نسخه 7 نفره آن در ایران ارائه می‌شود، البته بسیاری معتفداند که صندلی‌های ردیف سوم کاربرد زیادی برای بزرگسالان ندارند و اگر این دو صندلی را بخوابانید حجم صندوق عقب شما به 1179 لیتر خواهد رسید. این کراس‌اور جمع و جور دارای مصرف سوخت متوسط یکسان در تریم‌های IE و TE خود و میزان مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و رنج حدودی 615 کیلومتر است. این خودرو محصولی ناشناخته بود که قرار بود تا به جای کوپا به حواله داران تحویل شود، اما عدم ایفای تعهدات باعث بی‌اعتمادی مشتریان به این خودروی قدرتمند شد و به این دلیل این خودرو نیز بازار خرید و فروش خوبی ندارد. نکته قابل توجه درباره این خودرو آن است که اولین بار در سال 2010 به بازار چین عرضه شد و در سال‌های 2013 و 2016 تغییرات ظاهری پیدا کرد و به اصطلاح فیس لیفت شد و نسخه‌ای که از آن در ایران عرضه شد، مدل فیس لیفت شده سال 2016 است. مصرف متوسط این خودرو 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن مسافت 680 کیلومتر را با هر باک پر طی می‌کند. توجه کنید که این خودروها صفر کیلومتر هستند و این لیست شامل خودروهای کارکرده نیست.

تیگو ۵

درهرصورت باوجود ارائه آپشن‌های کافی این مجله خبری خودرو بسترن فاو باقیمت «نسبتا» مناسب ۴۳۰ میلیون تومانی در نسخه دستی قابل خریداری در بازار است و در نسخه اتومات توربوشارژ قیمت آن تا حدی غیرمنطقی شده و به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود. اخیرا ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه تولید اس ۷ در سایت خراسان متوقف نشده، این در حالی است که برای توقف تولید اس ۵ طی یک سال گذشته، هیچ اطلاعیه‌ای صادر نشد و همین موضوع تقاضای بالاتر اس ۷ را نشان می‌دهد. دوست عزیز تعجب میکنم خودروی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید. مدل فیس لیفت ایکس 55 شرکت ام وی ام، خودرویی به نام X55 پرو است که ظاهری جذاب‌تر و البته جوان‌پسندتر پیدا کرده است.

چری خودروهای شاسی بلند

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به ارزانترین ماشین های شاسی بلند در بازار ایرانبیاندازید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه راهنمای خرید خودرو در ویلاگ دیوار، مطالب مشابه دیگری در زمینه مشاوره خرید خودرو مطالعه کنید. سانگ یانگ تیوولی هم یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند موجود در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد.

هایما خودروهای شاسی بلند

امکانات ایمنی کابین این خودرو شامل 4 ایربگ، 2 ایربگ راننده و سر نشین جلو و 2 ایربگ جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. این خودرو در طول ارائه‌اش در ایران 2 بار در سال‌های 95 و 97 به‌روزرسانی شد که در سال 95 شامل تغییرات ظاهری و تجهیزات داخلی و در سال 97 تنها شامل تغییرات تجهیزات داخلی بود. سیستم دو دیفرانسیل این خودرو دارای 3 حالت Auto، 2H و Lock است که با توجه به شرایط و تغییر آن می‌توانید به عنوان مثال، در حالت Lock آن زمانی که در خارج از جاده گیر کرده‌اید، به سادگی خودرو را از درون چاله خارج کنید. از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است . اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد .

http://betheme.ir