خرید و فروش و قیمت سمند امروز | besturnblog

به هر حمجله خبری خودرو بسترن فاو خودروهای سمند بنابر دو دهه تولید در کشور، دارای فراوانی در لوازم یدکی هستند و به همین دلیل اگر برای خودرو سمند شما مشکلی ایجاد شد، خیلی سریع می توانید اقدام به تهیه لوازم یدکی مورد نیاز کنید. امضای قرارداد نیز در زمان تحویل خودرو همراه با دریافت مدارک مورد نیاز برای اجاره سمند انجام خواهد شد. این ایکس سون از لحاظ امکانات و فضای داخلی تفاوت چندانی با مدل‌های دیگر نداشت.

  • جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.
  • قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد.
  • پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد.
  • سمند به لحاظ طراحی خودروی بسیار ساده‌ای است و طراحی خاص و چشمگیری ندارد.

در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی. البته ستونهای جلو دید راننده را محدود میکند که اگر عادت نکنید خطرناک است. در ابتدا بهتر است از صاحبان تاکسی پژو تحقیق کنید که آیا از داشتن تاکسی پژو راضی هستند یا خیر. همچنین به دلیل در دسترس بودن هرچه بیشتر لوازم یدکی و تعمیرات آن، خودرو پژو پیشنهاد می‌شود. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

لوازم یدکی سمند

معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است. سمند LX نسبت به سایر خودروهای هم‌رده خود، از وزن بیشتری برخوردار است و این وزن زیاد علاوه بر کاهش چالاکی و افزایش نسبی مصرف سوخت این خودرو، باعث شده تا اغلب قطعات سیستم تعلیق سمند LX از استهلاک بالایی برخوردار باشند. اجاره خودرو سمند lx با توجه به قرارگیری در بین خودروهای اقتصادی، در میان دیگر ماشین ایرانی از استقبال بالایی برخوردار می باشد.

منتظر نظرات شما هسـتـیـم.

سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. سلام خوب دوستان خدا رو شکر که همتون خوشحال هستید وماشین هاتون رو گرفتید انشاالله چرخش برا همتون به خوشی و سلامتی و برکت بچرخه. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. حال آنکه خودروهای بی ام دبلیو و بنز و … نمرات 20 را از لحاظ مهندسی در اختیار دارند . وقتی شما سرنشین خودروی بی ام دبلیو باشید خیالتان راحت است چون طوری ساخته شده که شدت ضربه را در کل خودرو تقسیم می‌کند .

مطمئنا زمانی که نقاظ ضعف سمند ال ایکس نادیده گرفته شود یا به خوبی از این خودرو مراقبت نشود، سمند ال ایکس می‌تواند هزینه‌های سرسام آوری را به صاحب خود تحمیل ‌کند. در رنج قیمتی سمند ال ایکس اگر به دنبال یک سدان خانوادگی هستید که نسبت به سمند از چالاکی بیشتری برخوردار باشد، می‌توانید به سراغ پژو GLX405 رفته و از سواری با این پیرمرد فرانسوی لذت ببرید. ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد. این اتومبیل که بر پلتفرم پژو 405 قرار دارد در ابتدا قرار بود جایگزینی برای پیکان باشد که این امر محقق نشد. دو سال پس از اولین تولید، ایران خودرو فیس‌لیفتی از این ماشین با نام سمند ال ایکس را روانه بازار کرد که بسیار پرطرفدار ظاهر شد. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

http://betheme.ir