راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | besturnblog

ایران، کشور چهار فصل آریایی ها، یکی از بهترین و بی نقص ترین مقصدها برای توریست ها از اقسا نقاط جهان به شمار می رود. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است. سیستم ایمنی کابین KMC K7 4 ایربگ، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و دو ایربگ جانبی است. خودرو MVM x55 دارای 4 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو و دو عدد ایربگ جانبی جلو است.

  • این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است.
  • نکته مثبت طراحی این خودرو، وجود پنجره کوچکی روی ستون C‌ خودرو است که امکان برقراری ارتباط با محیط بیرون را برای سرنشینان ردیف سوم مهیا می‌کند.
  • هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند.
  • از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است.

البته وجود کیت بدنه چه به صورت فابریکی و OEM و چه به صورت افترمارکت برای دیگر شاسی باند های چینی دیگر وجود ندارد که وجه تمایز این خودرو با دیگر خودروهای چینی است. این خودرو پس از بازگشت تحریم‌ها بدون پشتوانه ماند و اکنون در بحث قطعات و خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارد؛ به این دلیل بازار خرید و فروش ضعیفی دارد. البته اطلاعاتی از شتاب 0 تا 100 این خودرو منتشر نشده‌است؛ اما با توجه به وزن 1.5 تن آن می‌توان پیش‌بینی کرد که رقیب جدی برای دیگر خودروهای هم رده خود خواهد بود.

MVM X22، کراس اوور اسپرت مدیران خودرو

ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است. اما آن نسخه‌ای که ام وی ام برای ایران درنظر گرفته، فیس‌لیفت دوم آن بود که سال گذشته معرفی شد. قیمت شاسی بلند تیگارد X35 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 2019 بین 600 تا 700 میلیون تومان است. از امکانات رفاهی کابین هن تنگ X7 نیز می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه و دریچه تهویه عقب، صندلی‌های برقی سرنشینان جلو، تاشو بودن و وجود کنسول تاشو برای صندلی عقب اشاره کرد. سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است.

بررسی مشخصات فنی سوئیست DX3

این خودرو اولین بار در سال 93 به بازار ایران ارائه شد که بعد از استقبال گسترده از آن در سال 95 شرکت کرمان موتور اقدام به ارائه این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه کرد. با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است. شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید. اکثر خودروهای شاسی بلند در ایران، به‌صورت کارکرده به‌فروش می‌رسند و درصورت داشتن مشکل فنی یا بدنه، خسارت هنگفتی را روی دست خریدار می‌گذارند.. همراه مکانیک با طرح خرید سفارشی خود، نه‌تنها خودرو را به‌طور کامل کارشناسی می‌کند؛ بلکه بابت آن 100% ضمانت پرداخت خسارت بدنه پرداخت خواهد کرد.

اما حواستان به معایبی مثل ظاهر قدیمی‌تر و آپشن‌های کم‌تر مجله خبری خودرو بسترن فاو به رقبا، سواری خشک و تکنولوژی قدیمی گیربکس (نسخه‌های اتوماتیک) نیز باشد. رنو کولئوس از هر نظر، یک شاسی‌بلند متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی است که باعث شده است اسم رنو بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد. رنو داستر یا داچیا داستر، اولین ماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل اول آن نیز، نخستین بار در سال 2010 به بازارهای جهانی عرضه شد. مدل تجاری ناواران ، با محوریت اعتماد به مشتری ، امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد.

http://betheme.ir