ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران سپند خودرو | besturnblog

از نظر ابعاد و اندازه، تفاوتی میان کیا سورنتو و هیوندای سانتافه وجود ندارد. در نتیجه صندلی‌های ردیف سوم سورنتو همچنان برای افراد کوتاه قامت و کودکان مناسب هستند. در نتیجه می‌توانید برای اجاره خودرو از نوع شاسی بلند 7 نفره اقدام کنید و یک کیا سورنتو کم‌کارکرد را از ناواران تحویل بگیرید. پیشرانه فیدلیتی موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 4T15C است که در چری آریزو و چری تیگو نیز استفاده شده است و پلتفرم مشابهی با چری تیگو 8 دارد. این موتور 155 اسب بخاری قدرت خود را به کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه به دیفرانسیل جلو این خودرو منتقل می‌کند و این خودرو را در 11.9 ثانیه از حالت ثابت به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. هیوندای سانتافه، یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بازار کشور محسوب می‌شود و همیشه در مرکز توجه خریداران کشور بوده و در حال حاضر، نسخه 2017 یا همان دوره چهارم آن در بازار داخلی موجود است.

  • در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به ارزانترین ماشین های شاسی بلند در بازار ایرانبیاندازید.
  • تیوولی مجهز به موتوری ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر است که با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک عملکرد خوبی را در بخش فنی نشان داده است.
  • شاسی محکم، فضای جادار کابین، قابلیت آفرود و قیمت مناسب از جمله مزایای رنو داستر به شمار می آید.
  • ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی از چری و دومین خودرو با پلتفرم T1X چری است.

این خودرو ابتدا با یک پیشرانه دو لیتری و گیربکس دستی عرضه شد، اما بعدا گیربکس شش سرعته اتوماتیک هم در اختیار خریداران قرار گرفت. از مهمترین نکات مثبت این خودرو می‌توان به فضای زیاد کابین، شکل ظاهری قابل قبول و پشتیبانی خوب از نظر قطعات جانبی اشاره کرد. همیشه قیمت ماشین های ایرانی شاسی بلند یکی از اصلی‌ترین مواردی است که از سوی خریداران مد نظر قرار می‌گیرد و جک S5 از این نظر خودروی مقرون به صرفه‌ای است. هایما یک برند چینی است که در چند سال اخیر همکاری خوبی با ایران خودرو داشته و دو مدل از محصولات آن جزو شاسی بلندهای پرفروش بازار ایران به شمار می‌روند.

هن تنگ خودروهای شاسی بلند

گیربکس این خودرو، از نوع CVT X-TRONIC است که باعث عکس‌العمل نسبتا کند به حرکت پدال گاز در این ماشین شاسی‌بلند در برخی از مواقع می‌شود. سعادت رنت یکی از شرکت های بزرگ در زمینهاجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاصبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود. در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد.

قیمت رنت خودرو های شاسی بلند در سطح کشور

از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد. تفاوت‌های ظاهری مدل G01F با G01 در سپر و جلوپنجره جلو، سپر و دیفیوزر عقب و بال عقب زیر شیشه آن است. همچنین دریچه‌های تهویه در ردیف دوم و سوم نیز تعبیه شده‌اند و حتی سرنشینان ردیف دوم می‌توانند تا دما و شدت پرتاب باد را از طریق پنل لمسی و به صورت مستقل تغییر دهند؛ پس تیگو 8 پرو از نوع 4 گانه اتوماتیک است.

اما به دلیل مجله خبری خودرو بسترن فاو کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. اولین گزینه از فهرست بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران هیوندای سانتافه است. سانتافه را می‌توان بدون شک، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین شاسی بلندهای بازار خودروی ایران دانست که از بدو ورود به کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و بسیاری را ترغیب به خرید خودرو شاسی بلند کرد. در بازار کشور، لیست بلندبالایی از انواع ماشین شاسی بلند یا همان خودروهای کراس‌اوور وجود دارد و ما در این مقاله، سعی کردیم اطلاعات و جزئیات محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را گردآوری کنیم. قلب تپنده راوفور، یک موتور 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند.

http://betheme.ir