اجاره ماشین شاسی بلند شرایط آسان+قیمت همواره تخفیف | besturnblog

اولین مجله خبری خودرو بسترن فاو بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است. نسخه معمولی پژو 2008 معادل 160 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده آن پنج سرعته است که در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. اگر مصرف سوخت پایین برای شما اهمیت زیادی دارد، پژو 2008 یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند است که در بازار پیدا می‌کنید. این خودرو در هر 100 کیلومتر چیزی حدود پنج لیتر بنزین مصرف می‌کند که برای یک SUV مصرف بسیار پایینی است. پژو 2008 ظاهری اسپورت و شیک دارد و با اینکه در رده کراس اورها قرار می‌گیرد، اما طراحی عضلانی آن باعث شده که کاملا شبیه شاسی بلندهای بزرگ و سنگین باشد.

  • امکانات رفاهی MVM x55 شامل ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال به همراه تهویه عقب، صندلی 4 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو دو تکه عقب به همراه کنسول تاشو برای صندلی عقب است.
  • شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است.
  • کافه رنت در سال 1393 در تهران تاسیس شد و فعالیت خود را در سال 1399 به صورت آنلاین شروع کرد.
  • یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور جک S5 است که از سال 1393 وارد بازار کشور شد.
  • اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید.

بعد از جک S5 نوبت به نسخه جدیدتر آن با نام S3 رسید که وارد جاده‌های ایران شود. جک S3 که از نظر فنی در کلاس پایین‌تری از S5 قرار می‌گیرد، در جلب رضایت مشتریان به اندازه برادر بزرگترش موفق نبود. این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود. از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند. به گزارش جهان نيوز، خودروهای شاسی بلند یا SUV جزو پرطرفدارترین خودروها در دنیا و همچنین در کشور خودمان هستند. این خودروها به دلیل داشتن ظاهر زیبا و پیشرانه قدرتمند، همیشه یکی از گزینه‌های اصلی برای افرادی هستند که قصد خرید خودروی جدید دارند.

اجاره ماشین عروس توسان

البته باید مثل قبل اشاره کنیم که هزینه هر خودرو با توجه به شرایط همان روز تعیین می شود. شما می توانید از طریق سایت یا پشتیبانان سایت قیمت امروز خودروی مورد نظرتان را پیدا کنید. امکان اجاره لندکروز، سانتافه و لکسوس در تهران از طریق شرکت کافه رنت وجود دارد. تنها کافی است به صفحه اصلی اجاره خودرو در سایت کافه رنت مراجعه کنید و در کمترین زمان خودروی موردنظرتان را با قیمت استثنایی رزرو کنید.

۸ – چری تیگو ۷

همه می‌دانیم که خودروهای شاسی بلند یا SUV، سلاطین حال حاضر بازار خودرو ایران و جهان هستند. حرف U در نام این خودروها به کلمه Utility اشاره دارد که معنای آن «چندمنظوره بودن» یا «کاربردی بودن در تمامی اوقات» است. برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد. تیگارد X35 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره‌مند است که به توربوشارژ نیز مجهز است.

این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند . علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که بیشتر مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرو ترجیح می‌دهند. در ادامه با سایت کاروکیا همراه باشید تا بیشتر با انواع این ماشین در بازار ماشین آشنا شوید. باید بدانید که این مدل خودروها بیشتر برای اکثریت جوانان ساخته شده و گزینه مناسبی برای خانواده نمی‌باشد , زیرا دارای فضای بسیار کوچکتری نسبت به ماشین‌های شاسی بلند است .

http://betheme.ir