5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران | besturnblog

اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود. نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. به پشتوانه فروش خوب محصولات کیا موتورز در ایران، وارد کشور شد و یکی از پرفروش‌های این بازار لقب گرفت. نسل‌های مختلف این خودرو به مرور زمان فیس‌لیفت‌های مختلفی را تجربه کرده و هر بار بهتر از قبل شدند. یکی دیگر از دلایل استقبال از این کلاس خودرو، میل جوانان به سفرهای جاده‌ای و آفرود است که شاسی بلندها برای این منظور خودروهایی مناسبند.

  • سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است.
  • طراحی عجیب و منحصربه‌فرد تویوتا CHR در کنار تمامی خوبی‌ها، نقص‌هایی هم دارد که ازجمله آن‌ها، می‌توان به دید ضعیف اطراف خودرو و فضای بسیار کوچک داخل کابین (مخصوصا در ردیف عقب) اشاره کرد.
  • قیمت این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است.
  • سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اگرچه این روزها مجله خبری خودرو بسترن فاو SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست. اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد. سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است.

حداکثر سال تولید

همچنین امکان اجاره این خودروها یا کسب اطلاعت بیشتر از طریق تماس با کارشناسان کافه رنتی یا مراجعه حضوری به شعب کافه رنت در تهران و سایر شهرهای بزرگ وجود دارد. در ایران کمتر شرکت فعال در زمینه اجاره خودرو پیدا می شود که انواع گسترده ای از شاسی بلند ها را تحت مالکیت داشته باشد. بسیاری از شرکت ها یا گزینه های محدودی دارند یا خودرو های آن ها متعلق به خود شرکت نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است.

بهترین شاسی بلندها چه ماشین‌هایی هستند؟

قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است. این خودرو با امکانات خوب و مشخصات فنی به‌روزتری که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند محسوب می‌شود. هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند. طراحی جلو پنجره و چراغ‌ها نیز اگرچه خیلی نوآورانه نیست، اما ظاهری تقریبا اسپورت به این خودرو می‌دهد. در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

اولین موردی که درباره این خودرو می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ظاهر زیبایش است. در واقع طراحی ظاهری X22 هیچ ایراد خاصی ندارد و به حد قابل قبولی از پختگی رسیده است. وقتی از بغل هم به این شاسی بلند نگاه می‌کنیم، حالت آیرودینامیکی آن کاملا خودنمایی می‌کند. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد.

http://betheme.ir