خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | besturnblog

زمان لازم برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت جک S5 حدود ۱۲ ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن ۱۱ تا ۱۲ لیتر در صد کیلومتر است. رنو در کولئوس جدید، از طراحی بسیار زیبا، مدرن و جذاب برخوردار است؛ این زبان طراحی جدید، باعث شده است تا خرید رنو کولیوس به‌عنوان یکی از زیباترین خودروهای وارداتی کشور جزو انتخاب‌های خریداران باشد. رنو کولیوس جدید، از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 171 اسب‌بخار قدرت و 233 نیوتن‌متر گشتاور است.

  • هاوال را می توانیم به عنوان خودرو شاسی بلندی معرفی کنیم که به خصوص در بین خانم ها طرافداران بسیاری دارد.
  • پیشرانه این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است که این خودرو را در زمان بسیار قابل قبول 9.2 ثانیه برای یک خودروی 1600 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.
  • سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است.
  • طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت.
  • در مورد قیمت های پایین کافه رنت نیز صحبت کرده بودیم؛ اجاره لندکروز در تهران از کافه رنت برای 3 تا 14 روز تنها با روزانه 3,540,000 تومان امکان پذیر است.

چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و مجله خبری خودرو بسترن فاوهای خود را در کشور چین تولید می کند. این برند چینی یکی از چهار خودروساز بزرگ و مطرح کشور چین به شمار می آید و در سال 2012 در حدود 1.9 میلیون دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و بین المللی تحویل داده است. سانتافه های کافه رنت از نوع نیو فیس، مدل 2014 تا 2016 و در رنگ های سفید و مشکی هستند. تنها با روزانه 1,540,000 تومان می توانید سانتافه نیو را از کافه رنت اجاره کنید که در مقایسه با شرکت های دیگر قیمت فوق العاده ای است. همچنین اگر قصد اجاره برای بیشتر از 14 روز را دارید این قیمت به روزانه 1,490,000 کاهش می باید.

تویوتا لندکروز

ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط جهان جزو پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شود. خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید خودرو تویوتا راوفور دوره چهارم که در سال 2013 وارد ایران شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با قدیم، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های خوب تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت خوب مونتاژ، مقاومت کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

هیوندای توسان

خودرو های کافه رنتی همگی کم کارکرد، به روز و دارای بیمه هستند؛ بااین حال قیمت ارائه شده توسط کافه رنت بسیار پایین تر از تصور شما و نرخ بازار است. از دیگر محصولات کمپانی تویوتا که می‌توان نام آن را در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار قرار داد تویوتا پرادو J150 و J120 است. از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است.

بررسی مشخصات فنی ریگان کوپا

چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی بلند به شمار می‌آید. اگر به دنبال قیمت ماشین های شاسی بلند موجود در ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر سری به سایت دیوار بزنید. اگر گزینه‌های بالا شما را راضی نکرد و همچنان به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، باید بگوییم که سانگ یانگ تیوولی یکی از شاسی بلندهای متفاوت بازار خودروی ایران است. لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو در بازار ایران اختلاف قیمت زیادی با دیگر مدل‌های چینی موجود در کشور دارد. ازنظر ابعاد، این کراس‌اور چندان بزرگ‌تر از جک S5 و X33 نیست؛ اما به‌دلیل کیفیت ساخت بهتر و مواد مرغوب به‌کاررفته در کابین و امکانات اضافی نزدیک به یک‌میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. جک اس 5 به خصوص پس از آنکه در نسخه اتوماتیک ارائه شد توجهات زیادی را به خود جلب کرد و رضایت خریداران در استفاده از این محصول، در کنار امکانات کامل آن را تبدیل به یک رقیب قدرتمند برای شاسی بلند های موجود در بازار کرد.

http://betheme.ir