ماشین شاسی بلند 13 شاسی بلند محبوب و پر فروش در بازار کشور همراه مکانیک | besturnblog

قدرت 150 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور از دیگر مشخصات Tigard x35 می‌باشد. این ماشین دارای جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌باشد و از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو بهره می‌برد. سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است. سیستم‌های کمکی راننده هایما S7 توربو شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌شود. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی از چری و دومین خودرو با پلتفرم T1X چری است. این خودرو در سال 2017 با نام Tiggo 5x وارد بازار چین شد و به دنبال آن در بازارهای دیگر (مانند روسیه، اکوادور، اسپانیا و…) با نام چری تیگو 4 ارائه شد.

  • کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است.
  • ماشین شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر زمانی‌که وارد ایران شد، قصد داشت بازار شاسی‌بلندهای سایز بزرگ را در بازار داخلی تصرف کند؛ اما به دلیل ظاهر نه‌چندان جذاب، کیفیت پایین مونتاژ و ضعف در موتور و شتاب خودرو، نتوانست به این هدف برسد.
  • پیشرانه فیدلیتی موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 4T15C است که در چری آریزو و چری تیگو نیز استفاده شده است و پلتفرم مشابهی با چری تیگو 8 دارد.
  • همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

این مجله خبری خودرو بسترن فاو در نمای جلویی چندان جذاب به نظر نمی‌رسد و حتی در نسخه 2018 نیز که فیس‌لیفت داشت، نظر مشتریان برای خرید میتسوبیشی اوتلندر آن‌چنان جلب نشد و بازار خود را به کره‌ای‌های جذاب باخت. مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک ماشین شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد. هیوندای سانتافه به‌لطف بازار فروش عالی و شناخته‌شده‎بودن برند هیوندای، قیمت بالاتری نسبت به هم‌کلاسان خود دارد. خودرویی که هنگام عرضه پیشگام تحولات آپشنال شاسی بلند ها بود و همچنان کیفیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است. لکسوس RX350 عرضه شده توسط کافه رنت مدل 2010 و 2011 و در رنگ های سفید و مشکی است. موتور قدرتمند 3500 سی سی و 6 سیلندر، سرعت و قدرت فوق العاده، آرامش و راحتی، امکانات رفاهی پرشمار، مانیتور عقب و جلو و…

تیگو ۵

طراحی منحصربه‌فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع تیوولی، باعث شد تا در همان ابتدای ورودش به بازار کشور، بتواند نظر بسیاری از مشتریان ایرانی را جذب کند و به گفته شرکت رامک خودرو، خرید تیوولی جزو پرتقاضاترین شاسی‌ بلندهای این شرکت به حساب می‌آید. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افرادی با سليقه‌هاي خاص را به خود جلب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌لیفت تیوولی نیز به بازار ایران راه یافت که با نام «تیوولی آرمور» شناخته می‌شود. کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید.

محصولات ام وی ام شاسی بلند

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

این شاسی بلند گوشه‌های گردی دارد و طراحی جلو پنجره و چراغ‌های آن نیز خاص است. رنو کپچر با سه موتور 0.9 لیتری، 1.2 لیتری و 1.5 لیتری عرضه می‌شود و گیربکس پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک دارد. نمای ظاهری کیا سورنتو نسل سوم، بر اساس زبان طراحی جدید کیا شکل گرفته که باعث شده است طراحی این ماشین ، پرترافتار و شکیل باشد. بخار در 6000 دور در دقیقه و .4گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس این ماشین از نوع 6 دنده اتومات و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

http://betheme.ir