خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در تهران شیپور | besturnblog

مجله خبری خودرو بسترن فاو ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است. این خودرو دارای فرمان برقی حساس به سرعت است؛ بدین معنا که با چرخاندن فرمان در سرعت‌های متفاوت، چرخ‌های جلو مقدار مختلفی تغییر زاویه می‌دهند که این فناوری ابتدا در «بی ام و سری 5» مدل 2012 دیده شد. تجهیزات ایمنی هایما اس 7 توربو شامل 4 ایربگ برای سرنشینان جلو و ایربگ‌های جانبی جلو در مدل 1399 و تنها دو ایربگ اصلی جلو در مدل 1400 است. صفحه کیلومتر دیجیتالی با سیستم اینفوتینمنت خودرو در یک مانیتور بزرگ 24.6 اینچی ادغام شده است. این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است.

  • البته با توجه به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است.
  • ملاک انتخاب این خودروها تجربه شخصی نگارنده بوده است و البته برای جلوگیری از زیاده‌گویی، بعضی مدل‌ها نادیده گرفته شده‌اند.
  • کیا اسپورتیج جدید از نظر ظاهری، به جذابیت نسل قبلی خود نیست؛ اما نمای کلی آن، قابل‌قبول به ‌نظر می‌رسد.
  • این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد.

کلیه خودروهای موجود در سایت کاسپین رنت، تحت مالکیت مستقیم می باشد و همچنین نرخ های موجود در سایت کاملا بروز و رقابتی می باشد و هنگام عقد قرارداد هزینه اضافی به عهده مشتری نخواهد بود. مدتهاست که به خاطر تحریم ها همون دو تا شرکت پژو و رنو هم که توی ایران منافع زیادی هم داشتند، کشور را ترک کرده اند. سلام به جای وارد کردن ماشین چینی اونم گرون بهتر نیست کارخانه های ماشین های فرانسوی ژاپنی رو توی ایران احداث کنیم. ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. ایکس ۵۵ پرو زهترین خودرو کراس اور مدیران خودرو است که از هر نظر از هایما و فیدلیتی سر تره. یکی دیگر از ویژگی‌های KMC K7 ظرفیت بسیار زیاد صندوق آن است که 960 لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب این مقدار تا 1358 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند.

فیدلیتی، شاسی بلند 7 نفره صفرکیلومتر بازار!

میتسوبیشی ASX، در مجموع یک ماشین شاسی‌‌بلند کوچک شهری است که طراحی اسپرت دارد؛ اما این اسپرت‌بودن، فقط در ظاهر خودرو قابل‌رویت است و در بخش فنی، هیچ نشانی از چالاکی و شتاب به چشم نمی‌خورد. در کل، باید گفت خرید میتسوبیشی asx بیشتر برای بانوان مناسب است؛ به‌ویژه این‌که از رنگ‌های جذابی هم‌چون قرمز روشن نیز برخوردار است. رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا موتور این خودرو، توسط رنو ساخته شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و در ماشین‌های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

زیباترین خودروهای ایتالیایی، زیباترین ماشین های طراحی شده توسط طراحان ایتالیایی

سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه‌ای و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر، ویژگی‌های مهم 300h هستند. جک S5 در ابتدای ورود به بازار ایران، به دو نوع پیشرانه دو‌لیتری تنفس‌طبیعی و دولیتری توربوشارژ مجهز بود. در سال‌های اخیر، این خودرو فقط با پیشرانه توربوشارژ و جعبه‌دنده اتوماتیک عرضه شد؛ اما احتمالا در سال ۱۴۰۰، با موتور ۱٫۵ لیتر توربوشارژ جایگزین می‌شود. از‌نظر توانایی فنی، تقاوت خاصی بین جک S5 جدید و مدل قبلی با موتور دو لیتر وجود ندارد؛ اما مصرف سوخت مدل ۱٫۵ لیتری کمتری خواهد بود.

۸ – چری تیگو ۷

البته با توجه به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است. قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد. از سیستم‌های کمکی راننده سوئیست DX3 می‌توان به کروز کنترل؛ کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و پایداری اشاره کرد.

http://betheme.ir