فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | besturnblog

در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

  • اما شرکت ایران خودرو با کمی تغییرات در نسبت تراکم سیلندر و حجم محفظه احتراق توانسته قابلیت کار با سوخت بنزین را نیز به این موتور اضافه کند.
  • امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم.
  • مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.
  • مدل SE هم به لحاظ امکانات از ال ایکس کم آپشن‌تر بود و جایگزینی برای سمند معمولی محسوب می‌شد.
  • از سالیان دور تاکنون تمامی شرکت‌های خودروسازی جهانی سعی دارند با اقدامات مختلف، وزن محصولات تولیدی خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا بتوانند خودروهایی چالاک، کم مصرف و کم استهلاک را تولید نمایند.

از مجله خبری خودرو بسترن فاو حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 23 بهمن 401 . سمند LX یکی از سدان‌های پرطرفدار شرکت ایران خودرو است که از سال 1383 در سبد محصولات این شرکت قرار دارد. این خودرو که پس از پیکان و سمند معمولی به عنوان سومین خودرو ملی شناخته می‌شود در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین محصولات شرکت ایران خودرو است که به بازار کشور عرضه می‌گردد.

سمند سورن پلاس مدل 1401 // صفر خشک تحویل روز

مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و .. اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند . سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7

ناگفته نماند که تقریبا تمام اجزای کابین سمند ال ایکس کاملا مشابه قطعات به کار رفته در سمند معمولی بوده و در واقع در فضای داخلی سمند LX هیچ پیشرفت خاصی نسبت به گذشته دیده نمی‌شود. وجود چنین نظراتی متفاوتی ما را بر این داشته تا در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایت Z4CAR، به بررسی سمند LX پرداخته و شما را با چهار مورد از مهم‌ترین معایب سمند LX آشنا کنیم. با توجه به این که سمند ال ایکس در کنار تمامی معایب خود، از مزایا و نقاط قوتی نیز برخوردار است، Z4CAR قصد دارد به‌زودی در مقاله‌ای جداگانه به بررسی نقاط قوت سمند LX نیز بپردازد. با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد.

فرق امکانات خودروی سمند با دیگر خودرو ها در چیست ؟

خانواده “سمند” در حال حاضر در 8 گروه مختلف رونمایی و عرضه شده است که در این گزارش از نمناک به بررسی مزایا و معایب این سری از خودروهای سدان خواهیم پرداخت. پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است . در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند .

http://betheme.ir