راهنمای خرید بهترین ماشین شاسی بلند بین 500 تا 700 میلیون مهر99 | besturnblog

سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است. همچنین ریگان خودرو جی ام سی S350 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده فیدلیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود. از این رو قصد داریم تا به معرفی و بررسی خودروهای کراس‌اور و شاسی بلند چینی از 750 میلیون تا 2 میلیارد بازار بپردازیم.

  • سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه‌ای و میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر، ویژگی‌های مهم 300h هستند.
  • بازه قیمتی این خودرو با توجه به مدل و سال تولید آن از 780 میلیون تومان تا 870 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو در دو سال 1399 و 1400 ارائه شده است.
  • این خودرو در نمای جلویی چندان جذاب به نظر نمی‌رسد و حتی در نسخه 2018 نیز که فیس‌لیفت داشت، نظر مشتریان برای خرید میتسوبیشی اوتلندر آن‌چنان جلب نشد و بازار خود را به کره‌ای‌های جذاب باخت.

باسلام….بنظرم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و…. این شاسی بلندها، فضای بزرگتری برای حمل بار و سرنشینان دارند و به طور میانگین ایمنی مطلوب‌تری نسبت به نمونه‌های کوچکتر دارند. به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند.

گریت وال خودروهای شاسی بلند

مجله خبری خودرو بسترن فاو این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است. بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . این کره‌ای کوچک و جمع وجور خیلی بی سروصدا وارد کشور شد و با عملکرد خوبش توانست فروش مناسبی را تجربه کند.

جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس

اگر برای خرید این نوع خودرو به جستجو در بازار بپردازید، با مدل‌های زیادی مواجه می‌شوید. می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند. کیا سورنتو یک شاسی بلند 7 نفره دیگر بازار ایران است که از نظر شهرت و محبوبیت، با برادر خود هیوندای سانتافه برابری می‌کند. با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند.

نظر بدهید انصراف از پاسخ

اگر خانواده کم‌جمعیتی دارید، مجرد هستید و کمتر پیش می‌آید به صورت گروهی مسیرهای شهری و جاده‌ای را بپیمایید، بیشتر در شهر از خودرو استفاده می‌کنید و ابعاد خودرو جهت یافتن جای پارک برایتان اهمیت دارد به S5 فکر کنید. اما در مقابل اگر خودرویی بزرگتر، جادارتر با قابلیت‌های جاده‌ای بیشتر مد نظر شماست و معمولا گروهی سفر می‌کنید S7 گزینه بهتری برایتان محسوب می‌شود. سلام،برای این کار فقط شاسی بلند ژاپنی رو من توصیه میکنم،از هر نظر عالین،جادار،پرقدرت،همه ی شاسی بلند هاش4wdهستند و استعلاک کمی دارند،دیگه مدل ماشین به سلیقه خودتونه ولی شاسی بلند،فقط ژاپنی. خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است.

http://betheme.ir