محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | besturnblog

رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است. لاماری ایما که در واقع دانگ‌فنگ T5 EVO است یکی دیگر از پروژه‌های ریبجینگ در ایران مانند بهمن دیگنیتی و فردا موتور SX5 است. چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید . سلام بله،اگر با قیمتش مشکل ندارین به عنوان یه سواری پر استقامت ژاپنی با استلاک و مصرف کم میتونین استفاده کنین.

  • از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد.
  • اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار کمتر از ماشین‌های شاسی بلند است .
  • کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد.
  • در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند.
  • کروک بسیار سبک‌تر از شاسی بلند است و همینطور فشار کمتری روی قطعات ماشین وارد می‌شود .
  • با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است.

اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند. در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

هیوندای سانتافه نسل جدید

این محصول با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت تیگو ۷ حدود ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۷ لیتر در صد کیلومتر است. رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش

از مجله خبری خودرو بسترن فاو‌های کمکی راننده در این خودرو می‌توان به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد؛ همچنین چری تیگو 5 در هر دو تریم IE و TE دارای دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای وصل نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک استفاده کرده است. تیگو ۷ شاسی بلند موفق چینی است که نسبت به سایر هم وطنانش مدرن‌تر و کیفیت بهتری دارد. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار شاید ضعیف نباشد اما به نظر برای خودرویی با ابعاد تیگو ۷ خیلی مناسب نیست. هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، کیا سورنتو و کیا اسپورتیج چهار شاسی‌بلند کره‌ای بازار ایران هستند که از گذشته، محبوبیت و فروش بسیار زیادی داشته‌اند.

در پایان مطلب، ذکر این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که بسیاری از شاسی‌بلندهای مشهور بازار ایران، مثل تویوتا پرادو و پورشه ماکان و لکسوس RX به‌دلیل نایاب‌بودن نسخه صفرکیلومتر و البته تلاش نویسنده برای جلوگیری از زیاده‌گویی معرفی نشدند. ابعاد جدیدرین راو4 موجود در کشور کمی کوچک‌تر از سانتافه و البته بزرگ‌تر از توسان است؛ اما کابین باکیفیت‌تری از کراس‌اورهای کره‌ای هم‌رده دارد و ازنظر فنی نیز، عملکردش بهتر است. در سال‌های اخیر، واردات کراس‌اورهای چینی اندازه‌متوسط با پیشرانه توربوشارژ افزایش چشمگیری یافته است.

http://betheme.ir