قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | besturnblog

میانگین مصرف سوخت توسان 2018، حدود 8 لیتر است که نشان از کم‌مصرف‌بودن این کراس‌اوور کره‌ای دارد. هیوندای سانتافه، یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران محسوب می‌شود و همیشه در مرکز توجه خریداران ایرانی بوده و در حال حاضر، نسخه 2017 یا همان نسل چهارم آن در بازار داخلی موجود است. در مورد خرید سانتافه، می‌توان ساعت‌ها بحث کرد؛ اما باید گفت کیفیت بالا، استهلاک کم، مجهزبودن به امکانات روز دنیا و از همه مهم‌تر، ایمنی بالا، تنها تعدادی از خصوصیات منحصربه‌فرد هیوندای سانتافه 2017 هستند. با اینکه در لیست ارائه شده لیفان X60 به خوبی عمل نکرده و از خودروهای بی کیفیت چین شناخته شد، اما در بین شاسی بلندها دارای قیمت مناسبی است. لیفان X60 از سال 2011 تابحال در دو نسخه دستی و اتوماتیک در بازار ایران به نمایندگی کرمان موتور عرضه می شود. سیستم کمکی پارک، موتور قدرتمند 2400 سی سی، صندلی تمام برقی مجهز به گرم کن و سردکن، فضای زیاد، ظاهر لوکس و…

  • کمتر از 4 سال است که نمایندگی رسمی نیسان به نام جهان نوین آریا، فعالیت‌های خود را در بازار داخلی آغاز کرده است.
  • این 2 خودرو اگرچه از تولیدات یک کمپانی مادر (هایما) و کمپانی مونتاژکننده (ایران خودرو) محسوب می‌شوند اما در 2 کلاس متفاوت قرار می‌گیرند.
  • این خودرو با امکانات خوب و مشخصات فنی به‌روزتری که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند محسوب می‌شود.
  • ایران خودرو در این کراس اور از پیشرانه TU5 استفاده کرده و یک گیربکس چهار سرعته روی آن قرار داده است.

ابعاد کوچکتر این مجله خبری خودرو بسترن فاو در مقایسه با دیگر انواع شاسی بلندهای تولید شده در دیگر کمپانی ها عاملی است که چنین نتیجه را به دست می دهد. چری یکی دیگر از خودروسازان بزرگ در کشور چین است و سهم قابل توجهی از بازار خودروی چین را تامین می کند. چری همچنین از برند های پیشگام در نوآوری تولید بوده و محصولات خود را در بازار ایران توسط نمایندگی مدیران خودرو و MVM به خریداران عرضه می کند. در مورد قیمت های پایین کافه رنت نیز صحبت کرده بودیم؛ اجاره لندکروز در تهران از کافه رنت برای 3 تا 14 روز تنها با روزانه 3,540,000 تومان امکان پذیر است. همچنین اگر قصد داشته باشید این خودرو را برای بیشتر از 14 روز اجاره کنید تخفیف ویژه شامل حال شما شده و قیمت آن به روزانه 3,240,000 تومان کاهش می یابد.

تیگو ۵

همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. قدرت این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به محور جلو و عقب، به کمک یک سیستم هوشمند دو دیفرانسیل ارسال می‌شود. میزان مصرف بنزین این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است که برد این شاسی‌بلند چینی را با هر باک پر، به طور متوسط 820 کیلومتر می‌کند. قیمت خودرو شاسی بلند چینی فیدلیتی پرایم در زمان انتشار این مطلب حدود 1,230 میلیون تومان است. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افراد خوش سليقه‌ و خاص را به خودجذب مي کند.

کیا اسپورتیج نسل قدیم

قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 860 میلیون تومان برای تریم اکسلنت مدل سال 1399 و 885 میلیون تومان برای مدل 1400 و برای تریم اکسلنت اسپرت حدود 890 میلیون تومان برای مدل سال 1399 و حدود 920 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است. کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. بازه قیمتی این خودرو با توجه به مدل و سال تولید آن از 780 میلیون تومان تا 870 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو در دو سال 1399 و 1400 ارائه شده است. امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد. مصرف سوخت متوسط این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است و با توجه به باک 58 لیتری آن برد این خودرو با یک باک پر حدوداً 800 کیلومتر خواهد بود.

ایران خودرو در سال 94 به عنوان یک کراس‌اور تک دیفرانسیل و تنها در مدل اتوماتیک ارائه شد. با این حالت مدل دنده دستی آن هیچگاه ارائه نشد، اما امکاناتی مانند ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، تنظیم ستون فرمان و رینگ‌های سایز بزرگ تنها در مدل اتومات آن یافت می‌شود. سیستم‌های کمکی راننده SWM G01F شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است.

http://betheme.ir