نمونه کارهای طراحی دفترچه راهنما طراحی آنلاین | dlcatalog

نمونه کارهای طراحی دفترچه راهنما طراحی آنلاین | dlcatalog

بنابراین لازم است تا در جهت بهبود توزیع محصولات خود نسخه انگلیسی دفترچه راهنمای محصولاتتان دفترچه راهنما را تهیه نمایید. در نظر می‌گیریم فقط نام برند را وارد کرده‌اید و نام دقیق مدل در خاطرتان نیست. برای نمونه من دفترچه راهنمای لپتاپم را در این سایت جستجو می‌کنم تا شما نیز بیشتر با نحوه استفاده از آن آشنا شوید. پس تنها با وارد کردن برند لپتاپم که Fujitsu است وارد صفحه مربوط به برند فوجیتسو می‌شود.

  • اما این دفترچه، برای مشتریان خارجی، به‌ویژه، با در نظر گرفتن اهمیت تجارت بین‌المللی کاربردی نخواهد داشت.
  • ✤ قبل از آنکه دفترچه راهنما مورد استفاده مصرف‌کنندگان باشد، به عنوان یک جزوه آموزشی بسیار مناسب برای پرسنل داخلی آن شرکت و یا نمایندگان فروش محسوب می‌شود.
  • کیفیت، نمونه کار، سرعت عمل و… از ویژگی‌هایی هستند که در این مجموعه وجود دارند.
  • پس تنها با وارد کردن برند لپتاپم که Fujitsu است وارد صفحه مربوط به برند فوجیتسو می‌شود.
  • ترجمه دفترچه‌های راهنما ، هم به زبان فارسی و هم به زبان کشورهای مقصد، باید به‌صورت کاملاً روان، ساده، گیرا صورت پذیرد.

ما چند تا رفیق قدیمی هستیم که هر کدوم توی تخصص خودمون چند سالی تجربه داریم و دورهم توی یک دفتر جمع شدیم و برای همه سفارشاتمون به صورت اختصاصی طراحی میکنیم. نمونه کارهای موجود توی سایت برای آشنایی با سبک و توانایی طراحیمونه و به این معنی نیست که اون طرح ها قابل خریداری هستن. عرض سلام و ادب خدمت تمام کاربران موصیفا در این مقاله سعی کردیم به طور کامل دفترچه راهنما نصب دزدگیر های اماکن رو در اختیارتون قرار بدیم. سامانه آنلاین چاپاما در زمینه سفارش آنلاین چاپ دیجیتال، بازاریابی و فناوری با مسئولیت اجتماعی و چشم انداز متمایز است. با رویکرد روشن که حاصل تلاش تیم متخصص این مجموعه میباشد، راه اندازی شده است.

دفترچه راهنما محصولات کلور

لذا برای طراحی دفترچه راهنما کاربردی که اطلاعات را به‌طور کامل بیان کند باید نکات متعددی را در نظر گرفت. تمامی جزئیاتی که ممکن است خریدار به آن نیاز داشته باشد، می‌تواند در دفترچه راهنما گنجانده شود. نحوه راه‌اندازی دستگاه همیشه نخستین چیزی است که مطالعه می‌شود، بنابراین آموزش تمامی مراحل به‌طور واضح کمک زیادی به افراد خواهد کرد.

طراحی دفترچه راهنما حرفه ‌ای

درصورتی‌که شرکتی، واردکننده یک محصول باشد، بایستی دفترچه‌ی راهنمای آن را از زبان کشور مبدأ، به فارسی ترجمه نماید تا مشتریان داخلی، بتوانند با آن دستگاه و نحوه‌ی کارکرد آن، آشنا شوند. برای ما تفاوتی وجود ندارد که فایل دفترچه راهنمای محصول مورد نظر شما به چه شکل و فرمتی است و هر نوع فرمتی که در بستر اینترنت قابل ارسال و دریافت باشد از نظر ما قابل ترجمه است. ✤ بسیاری از شرکت‌ها از اهمیت وجود کتابچه‌ها و دفترچه‌های راهنما باخبر نیستند. برخی ترجیح می‌دهند محصولات خود را بدون دفترچه راهنما و یا فقط با همان نسخه فارسی یا فقط نسخه انگلیسی عرضه نمایند. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که تولیدات خود را بدون دفترچه راهنما و یا فقط یک‌زبانه عرضه نمایند. تولید محصول و ارائه آن با یک‌زبان، برای مشتریان داخل کشور کافی خواهد بود.

طراحی دفترچه راهنما پیشرفته می‌تواند مزایای زیادی برای شرکت‌ها به‌همراه داشته باشد. ارائه توضیحات مورد نیاز درباره محصول، اولین و یکی از مهمترین دلایلی است که برای استفاده از دفترچه راهنما وجود دارد. افزایش رضایت و جلب اعتماد مشتریان، ایجاد نظم و اعتبار بخشیدن به شرکت و محصولات آن از دیگر مزیت‌های طراحی دفترچه راهنما است. همچنین طراحی دفترچه راهنما می‌تواند هویت یک برند را در ذهن افراد شکل دهد و معرف تخصص، مهارت و میزان دقت آن برند باشد. بسیاری از شرکت‌ها بدون در نظر گرفتن اهمیت استفاده از دفترچه راهنما و به‌دلیل هزینه و دردسر‌هایی که برای پیدا کردن طراح حرفه‌ای وجود دارد، ترجیح می‌دهند از آن در کنار تولید محصولات خود استفاده نکنند.