پشتیبانی شبکه ، خدمات پشتیبانی شبکه ، قرارداد پشتیبانی شبکه ، شرکت پشتیبانی شبکه

حتی نوع ارائه مشاوره که به چه صورت تلفنی، حضوری یا آنلاین باشد در تعرفه ها تاثیر گذار است، به همین دلیل شرکت های ارائه دهنده خدمات تعرفه خاص و مشخصی را بر روی سایت خود اعلام نمی کنند. امروزه با وجود توسعه بسیار زیاد شبکه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای و افزایش استفاده در تمامی ارگان‌ها و شرکت‌ها سبب شده است که بسیاری از افراد از خدمات شبکه برای بهینه سازی عملکرد رایانه‌ها و سیستم‌های خود استفاده کنند. خدمات شبکه یکی از مواردی است که باید توسط شرکت های پشتیبانی به منظور دسترسی مستمر و دائم کاربران به بسیاری از موارد انجام شود. از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۳ به تدریج استفاده از شبکه و سیستم‌های رایانه‌ای توسعه پیدا کرد. در این میان با پیشرفت تکنولوژی خدمات شبکه افزایش یافت تا بتواند نیاز‌های مربوط به جامعه را رفع کند.

خدمات دایرکتوری ابزارهایی را برای ذخیره این اطلاعات به صورت رمزی فراهم کرده و در صورت درخواست در دسترس قرار می‌دهند. سیستم‌های کامپیوتری به انسان‌ها کمک می‌کنند تا عملکردهای خود را بهینه کنند. هنگامی که این دستگاه‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند تا یک شبکه را تشکیل دهند، عملکرد‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کنند. خدمات مدنی مانند آتش نشانی، پلیس، بیمارستان و اورژانس و امداد و نجات، همگی نمونه‌های بارز سازمان‌هایی با شبکه‌های ارتباطی هستند که در همه زمان‌ها و در هر شرایطی به سطح بالایی از آپتایم بودن نیاز دارند. ما یک شرکت معتبر هستیم و در زمان همکاری با شما، قرارداد قانونی امضاء می‌کنیم. شما می‌توانید با ما قرارداد بلند مدت داشته باشید تا به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته از شبکه شما حافظت کنیم.

پشتیبانی شبکه وظیفه پشتیبانی شبکه تعمیر ونگهداری شبکه در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است. امروزه امنیت اطلاعات شبکه‌های کامپیوتری از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل‌ وجود پشتیبانی شبکه امری الزامی است. یکی از مهم ترین محاسن نصب و راه اندازی شبکه , اشتراک گذاشتن منابع موجود در یک مجموعه می باشد.

پشتیبانی شبکه تضمین می کند که ارتباط بین ایستگاه کاری و منابع شما (سرور، ایمیل، اینترنت و غیره) در سطح بهینه است. ما در تمام دوران فعالیت خود، فاکتورهایی از جمله تعرفه مناسب، سرویس‌های پرسرعت و با کیفیت و پشتیبانی متعهد، پیگیر و دلسوز را تنها در طول مدت همکاری با شرکت فرداد شبکه، تجربه کردیم و برای این شرکت آرزوی موفقیت روز افزون داریم. تجهیزات سیسکو علاوه بر کارایی زیاد و عملکرد بالایی که دارند ، شبکه ای با امنیت بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر برای مجموعه شما فراهم می کنند.

اگر این مشکلات را دارید، حتما نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه دارید

امنیت فیزیکی شبکه یعنی تجهیزات شبکه در اتاق های امن قرار بگیرند که دسترسی به آن ها به حداقل برسد . امنیت نرم افزاری شبکه یعنی شبکه کامپیوتری در مقابل حملات هکرها و هک شدن شبکه مقاوم باشد. شرکت پشتیبان شبکه موظف است در کنار نگهداری و پشتیبانی شبکه، تامین امنیت شبکه کامپیوتر را اولویت اول خود قرار دهد . شرکت تراز نت با ارائه راهکارهای امنیت شبکه و استفاده از فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری امنیت شبکه کامپیوتری مشتریان را در بالاترین سطح ممکن حفظ می کند. خدمات پشتیبانی شبکه به پروسه تعمیر و نگهداری سیستمهای کامپیوتری در شبکه ها ، سرویس دوره ای سخت افزارها و سرورهای یک شرکت یا سازمان و مانیتورینگ و بررسی مشکلات شبکه و پیش بینی مشکلات احتمالی که در شبکه ممکن است روی دهد گفته میشود.

خدمات اجرا و پشتیبانی شبکه

با سیسکو پردازش خدمات شبکه های کامپیوتری را با قیمت مناسب تر تجربه کنید. به دلیل استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری منابع تکراری در سیستم های انباشته نمی شود و این امر سبب می شود همواره فضای کافی موجود باشد . خدمات شبکه‌های کابلی یکی از پایدارترین بسترهای شبکه بخش عمده‌ای از انتقال دیتا در دنیای امروز را بر عهده دارند.

پشتیبانی

برای اینکه سخت افزار هایی که برای راه اندازی شبکه خود خریداری کرده اید نیاز داریم آن ها را پیکربندی کنید. خدمات فناوری اطلاعات، استفاده از تخصص در حوزه مهندسی کامپیوتر و شبکه برای راه اندازی شرکت ها و پشتیبان گیری و حفظ امنیت اطلاعات می باشد که همانا مهم ترین سرمایه های یک سازمان می باشند. خدمات IT همه آن چیزهایی است که برای راه اندازی و پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری یک شرکت مورد نیاز است. این خدمات شامل نصب زیرساخت های اولیه شبکه از جمله کابل کشی تا نصب سیستم های کامپیوتری و نصب سرور و نصب نرم افزارهای کاربردی سیستم ها تا خدمات تخصصی IT مانند پشتیبان گیری اطلاعات سرور و تامین امنیت و ارتباطات بیرون از شرکت را شامل می شود. خدمات شبکه به مجموعه خدماتی که در جهت حفظ و نگهداری، رفع ایراد و اشکالات احتمالی و بالا بردن ضریب امنیت و پایداری زیرساخت و تجهیزات شبکه، نرم افزار و اطلاعات یک شرکت و یا سازمان، انجام می گردد گفته می شود.

طبیعی است که هر اندازه فضای شرکت بزرگتر باشد نیاز به کابل شبکه و خدمات شبکه های بیشتری است. البته که حتی اگر قصد راه اندازی شبکه به صورت بی سیم را نیز داشته باشید باز هم یک سری کابل کشی ها ضروری می باشند. به زبان ساده تمامی خدماتی که به نوعی مربوط به زیر ساخت شبکه می شوند (مانند کابل کشی و ترانکینگ) در بخش خدمات پسیو شبکه قرار می گیرند. سرویس های دوره ای باعث می شود تا از خرابی ها و قطعی های بی موقع جلوگیری شود. مدیریت و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از کارهای مستمری است که برای نگهداری از شبکه باید انجام شود. مدیریت بهینه شبکه از خرابی های احتمالی جلوگیری می کند و در صورت بروز مشکل به صرعت وارد فاط عملیاتی می شود و مشکل را حل می کند.

  • در حالت کلی خدمات اکتیو شبکه را می توان مجموعه خدماتی در نظر گرفت که بعد از نصب و پیاده سازی کار های پسیو شبکه انجام می ‌شود.
  • راه اندازی این سرویس علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه , امکاناتی مانند قابلیت کنترل و نظارت روی ایمیل های ورودی و خروجی , تعیین دسترسی های کاربران به ایمیل ها , اطلاع رسانی جلسات گروهی و… را برای شما به ارمغان می آورد.
  • ما در مجموعه آوش نت تمام تلاش خود را داریم تا در کمترین زمان ممکن مجموعه مشتریان خود را بررسی و بهترین راهکار ممکن را به آنها پیشنهاد دهیم.
  • به علاوه، VPN، تلفن های VoIP و اتصالات برای کاربران از راه دور را شامل می شود.
  • مدیریت بهینه شبکه از خرابی های احتمالی جلوگیری می کند و در صورت بروز مشکل به صرعت وارد فاط عملیاتی می شود و مشکل را حل می کند.
پشتیبانی شبکه ، خدمات پشتیبانی شبکه ، قرارداد پشتیبانی شبکه ، شرکت پشتیبانی شبکه