خرید کتاب داستان کودکانه کتاب کودک و قصه کودکان + تخفیف

شخصیت اصلی داستان دختری 11 ساله به نام دلفین است که به همراه دو خواهر کوچکترش برای دیدن مادرش به کالیفرنیا می رود که پس از تولد دختر سومش آنها http://faraketab.ir را ترک کرد. در این سفر آنها با مبارزات پلنگ سیاه آشنا شدند و مادرشان را بیشتر شناختند. جنگی که بالاخره نجاتم داد ، در واقع جلد دوم رمان درباره دختری 9 ساله به نام آدا است. دختری که پاهایش نامناسب است و مادرش نگران بیرون بردن او از خانه است. بنابراین وقتی برادر کوچکترش جیمی برای فرار از جنگ با کشتی از لندن اعزام شد ، آدا و برادرش وحشی شدند. با کتاب مگنتی، کودک شما مهارت‌های عملی مختلف را می‌آموزد، می‌تواند حرکات ظریف را با انگشتان خود تمرین کند و مهارت‌های همکاری را یاد بگیرد.

  • شخصیت اصلی داستان دختری 11 ساله به نام دلفین است که به همراه دو خواهر کوچکترش برای دیدن مادرش به کالیفرنیا می رود که پس از تولد دختر سومش آنها را ترک کرد.
  • “ماتیلدا” داستان دخترکوچولویی به همین نام است که بسیار باهوش و زرنگ است، اما برخلاف خودش خانواده ای بسیار بی توجه و نامهربان دارد که اصلا هوش و ذکاوت او را درک نمیکنند و او را دختری ابله میدانند.
  • گفتنی‌ست کتاب‌های شعر کودک اپلیکیشن کتابراه به صورت کتاب شعر کودک pdf، کتاب صوتی شعر کودک و کتاب الکترونیکی شعر کودک منتشر می‌شود.
  • دنیا با سرعت زیادی روبه پیشرفت است به‌گونه‌ای که هیچ سنی برای یادگیری زبان زود نیست و بهتر است آموزش زبان انگلیسی به کودکان از سنین پایین آغاز شود.
  • او با بهره گیری از منطق، شوخی و فانتزی اختراعی خود تعدادی بهترین آثار ادبی حوزه کودک و نوجوان را خلق کرد.

خرید کتاب داستان کودکانه کتاب کودک و قصه کودکان + تخفیف

به هر ترتیب ماجراجویی‌های جالب مولی و رتی و حرکات و شیطنت‌های خنده دار تاد، عشق شاعرانه به لذت‌های زندگی روستایی را نشان می‌دهد. بنابراین بسیار مهم است کتاب‌هایی که برای کودکتان می‌خرید از ارزش هنری بالایی برخوردار باشند و سواد دیداری آن‌ها را پرورش دهند. اگر کودک هنوز به سن مدرسه نرسیده است، حتما کتاب‌های خوب مناسب سنش را پیدا کنید و برایش کتاب بخوانید یا اگر وقت این کار را ندارید از کتاب‌های صوتی کمک بگیرید. دو جلد دیگر این کتاب با نام آشوبی در مدرسه و استاد حقه‌بازی نیز ترجمه و چاپ شده است که برای گروه سنی ب مناسب است. یک کتاب دوست داشتنی دیگر برای گروه سنی الف که داستان بوبوی ماجراجویی است که به باغ‌وحش رفته و توی دردسر افتاده!

هر ساله کتاب های زیادی برای تمام سنین و برای تمام سلایق مختلف تالیف و چاپ می شوند. کتاب کودکان نیز یکی از انواع مختلف کتاب ها می باشد که در جهان به فروش می رسد. پدر و مادر های زیادی هستند که کتاب های کودک را برای بچه هایشان می خرند و کودکانشان را از همان سال های اول به کتاب خوانی عادت می دهند. اگر شما هم دنبال کتابی مناسب برای کودکتان هستید، این مقاله را تا آخر بخوانید. در این مقاله راهنمایی هایی برای خرید بهترین کتاب برای کودکان آورده شده است.

به تصویر کشیدن این تفاوت ها جالب و یک کتاب خواندنی برای کودکان است. برای ساخت این کتاب از مواد چوبی با کیفیت و بادوام استفاده شده تا ماندگاری بالایی داشته باشد و بتوان به دفعات از آن استفاده کرد. طراحی کتاب مگنتی و وایت‌بردی به گونه‌ای است که می‌تواند یک ابزار یادگیری کارآمد برای کودک ۳ ساله شما باشد. همچنین از این کتاب می‌توان به عنوان یک تابلوی اعلانات استفاده کرد و به جایی که دوست دارید، آویزان کرد. در این مقاله لیستی از برترین کتاب های شعر کودک از شاعران بزرگ این حوزه ارائه شده است برای مشاهده‌ی این کتاب ها و آشنایی بیشتر با کتاب های شعر کودک می توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید.

کتاب «اسکندر و شاه چین» از نشر «قدیانی» در مورد اسکندر مقدونی است که علاقه زیادی به کشور گشایی دارد. کشور چین از لشکر بزرگ و قدرتمندی برخوردار است و پادشاه مهربانی دارد. فرمانروای کاردان چین صلح و دوستی را به جنگ ترجیح داده و با خرد و تدبیر اسکندر را به صلح و دوستی راضی می کند. این اثر بازآفرینی از یکی از قصه های جوامع الحکایات است که در شکلی جدید و با زبانی ساده و روان بازگو می شود. داستان درباره پادشاهی دانا و قدرتمند است که راضی به خرابی کشور و کشته شدن سربازانش نیست. این کتاب از تاثیرات زیبای صلح و چهره زشت جنگ می گوید که می تواند اطلاعات کودکتان را در این خصوص بالا ببرد.

دانلود کتاب دختر غازچران

از دخترها انتظار پاکیزگی دارند، انتظار این که بی سر و صدا باشند و بپذیرند بازی نکنند، این که کنار زمین بایستند و فقط نگاه کنند. بیل در طول صبح تا شبی که پیراهن صورتی را بر تن داشت، همه اتفاقات را تجربه کرد. او در پایان داستان در می‌یابد که با پوشیدن یک پیراهن، پسر دختر نمی‌شود، بلکه این رفتارهای اطرافیان با اوست که فرق می‌کند. او با همین لباس دخترانه کتک‌کاری مفصلی می‌کند، برنده مسابقه دو می‌شود و سرانجام به خانه برمی‌گردد.

حتی در مدرسه ، کودک گاهی با زورگویی دسته جمعی دانش آموز دیگری یا که، با کودک معلول یا مهاجر است روبرو می شود و آنچه را که در زندگی روزمره در اخبار می بینیم تجربه می کند. پیام اصلی کتاب این است که انسان ها با ملیت و جنسیت و ظاهر و فرهنگ های متفاوت، باعث تفاوت در چهره ی جهان شده اند و همین گوناگونی است که جهان را زیبا کرده است! این کتاب زیبا می تواند نکات مهمی را در خصوص هم زیستی در کنار قوم ها و نژادهای دیگر آموزش داده و اطلاعات فرزندتان را در این خصوص افزایش دهد. کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت “ناشناس” استفاده نمائید. از عناوین این مجموعه 12 جلدی می‌توان به «پرنده رو درخته می می نی شده شلخته»، «درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه»، «می می نی تولد و مهمونی» و «می می نی حالا تمیزترینی» اشاره کرد.

بهترین کتاب برای کودکان 2 تا 10 ساله برای مطالعه