ماکت ماشین آلفارومئو اتوآرت AutoArt 1 18 1967 Alfa Romeo 33 Stradale Red | besturnblog

این مجله خبری خودرو بسترن فاو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد.

البته باید بگم اوضاع قطعات و بازار دست دوم ان به علت داشتن نمایندگی و فروش بالاتر نسبت به سوبارو در جایگاه بهتری می باشد. من این ماشین رو خریدم، از اون چیزی که فکر می کردم خیلی بهتره، شتابش خیرتون می کنه، در ضمن از سال 2013 به بعد مانیتورش هم در وسط کنسول جلو هستش پس دوستانی که مشکلشون این بود حله برن بخرن… داره از شما خواهش می کنم که فیلم بررسی جولیتا را هم بزارین تو سایت.

  • در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است.
  • بعد از اینکه ماشین چندهزار کیلومتر کنه، موتور ماشین هنگام شتاب گیری ریب میزنه که از قرار معلوم اکثراً این ایراد رو ثیدا میکنن که توی سرویس 10هزار کیلومتر قراره به نمایندگی نشون بدیم.
  • این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد.
  • به نظر من شما یکدفعه دیگه تو ایران این ماشینو بررسی کن تا متوجه منظور من بشی.
  • اما به علت شرایط موجود در بازار داخلی کشورمان و تعداد اندک این خودرو همچنین قیمت بسیار بالا نسبت به بازارهای جهانی و قطعات کم یاب، ارزش خرید بالایی ندارد.

ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سفید-مشکی مدل ZV-10 ، یک ماشین دوست داشتنی می باشد که برای کودکان بالای 2 سال مناسب است. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. همچنین شما مشتریان گرامی می توانید انواع ماشین کنترلی، لگو، ماشین اسباب بازی، تفنگ اسباب بازی را نیز از فروشگاه اسباب بازی بازی موز تهیه فرمایید. یکی از مزیت‌های ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو مدل ZV-10 می‌تواند پخش موزیک باشد که به سرگرم شدن فرزند شما کمک می‌کند. در واقع با فشردن دکمه روی فرمان که توسط دو عدد باتری قلمی پشتیبانی می‌شود، صدای موزیکال پخش می‌شود.

مشخصات فنی آلفارومئو، استلویو شاسی بلندی پرقدرت از شرکت  خودروسازی ایتالیا مدل ۲۰۱۸  و قیمت آن در بازارهای جهانی

وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس. جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. اول قرار بود 60 تومن باشه اما حالا شده 82 ملیون ولی با اطمینان میتونم بگم توی ماشینهای تو ایران تو این قیمت رو دست نداره اما قیمتش خیلی بالاست.توی اروپا 26 هزار دلاره.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی خودرو آلفارومئو جولیتا

از نظر قدرت لنسر متاسفانه از قدرت و شتاب خوبی در برابر جولیتا برخوردار نیست و همچنین تکنولوژی استفاده شده در الفارومئو بسیار بهتر از لنسر است. البته این خودرو نسبت به کلاس خود از فضای مناسبی برخوردار است، (مانند مزدا) اما فکر می کنم برای خانواده انتخاب سدان های دیگر بهتر باشد. از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد. با توجه به داشتن دو فرزند ،فکر می کنم گزینه های سدان از برندهای دیگر با بودجه مورد نظر شما انتخاب های بهتری باشند. چراکه این خودرو در کلاس هاچبک های متوسط شهری است و نسبت به سدان ها از فضای کمتری برخوردار است.

http://betheme.ir