آموزش طراحی سایت شبیه دیوار 375 هزار تومان + اپلیکیشن اندروید و IOS | jetagahi

در منوی سمت راست سایت، دسته بندی های مختلف انواع آگهی ها از جمله آگهی املاک، وسایل نقلیه، خدمات، کسب و کار، سورس کد سایت دیوار استخدام و … نمایش داده شده است که با انتخاب دسته بندی مربوطه، دسترسی به آگهی مورد نظر راحت تر و سریع تر می شود. با انتخاب هر دسته بندی، امکان فیلتر کردن مشخصات نسبت به موضوعات مختلف متفاوت است. فیلتر کردن مشخصات امکان جست و جوی پیشرفته و دسترسی هر چه دقیق تر به مقصود مورد نظر را فراهم می کند.

  • 4- پوسته دارای صفحه ساز است که با اون قابلیت شخصی سازی صفحه نخست و برگه های خود را دارید.
  • در سایت شیپور نیز مانند سایت دیوار این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند به صورت رایگان آگهی مورد نظر خود را در سایت قرار دهند.
  • در طراحی سایت شبیه شیپور و دیوار نیز مانند تمامی سایت ها باید صفحه ای به منظور پشتیبانی ایجاد شود تا بتوان به پرسش های کاربران پاسخ داد.
  • اگه شما هم به فکر طراحی سایت شبیه دیوار هستین، بهتره تا انتهای این مقاله رو مطالعه بفرمایین تا بتونین به جواب همه‌ی سوالاتتون برسید.
آموزش طراحی سایت شبیه دیوار 375 هزار تومان + اپلیکیشن اندروید و IOS | jetagahi تیم ما در ماراوا سعی می‌کند به نیازهای شما کاربران عزیز درزمینهٔ کسب‌وکار آنلاین پاسخ دهد. قصد داریم به شما کمک کنیم تا یک کسب‌وکار اینترنتی پررونق راه‌اندازی کنید. امکان پیدا کردن کالاها، خدمات و افراد متخصص در زمینه های مختلف در نزدیک ترین شهر، محله و مکان از دیگر امکاناتی است که سایت دیوار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کسب درآمد با طراحی سایت نیازمندی شبیه شیپور یا دیوار

دارای اپلیکیشن هم برای اندروید و هم آیفون است که می توانید از لینک های زیر دانلود کنید. در این مطلب بیش از ۷ وب سایت رایگان برای معرفی خدمات، محصولات و کالای تان را به شما معرفی می کنیم. خیلی راحت می توانید تنها با ساختن یک حساب کاربری ساده در هر کدام از این وب سایت ها یا اپلیکیشن هایشان، در سطح اینترنت یک تبلیغ هرچند محدود داشته باشید. یکی از ویژگی های سایت و اپلیکیشن دیوار ثبت انواع آگهی به صورت رایگان می باشد.

در این سیستم حتی تصاویر ارسال شده توسط کاربران توسط سیستم بهینه می شود و با کمترین حجم ممکن و با حفظ کیفیت تصویر روی سایت آپلود می گردد. همچنین با توجه به استفاده از فایروال های امنیتی و رعایت استاندارد های الگوریتم های گوگل، از نظر سطح امنیت، کارایی و سئو بالاتر از دیگر رقبا قرار دارد. در مورد روبان هم اگر با کدنویسی css آشنایی داشته باشید بله می تونید تغییر بدید یا می تونیم ما براتون سفارش سازی کنیم.

۲- وب سایت شیپور

شما در اینترنت می‌توانید شبه سمساری‌هایی را در موضوعات مختلف بیابید و اقلام کارکرده و دست دوم خود را به فروش رسانده و یا اقدام به خرید اقلام دست دوم دیگران کنید. همچنین می توانید از طریق واتسپ و یا تلفن مستقیم با ما در ارتباط باشید. با این تفاوت که بیشتر برای فروش کالای دسته دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در صورت تمایل امکان اضافه کردن شهرهای کشور دیگر نیز توسط ویرایش فایل استان ها امکان پذیر است.