فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | besturnblog

نکته جالب این هست که مدل FULL موجود در ایران از مدل فول آپشن موجود در خود ایتالیا امکانات و لوازم جانبی بیشتری داره. از طریق تماس با سپاهان و اعلام بارکد محصول می توانید گارانتی آن را فعال نمایید. تاریخ تولید باتری ها در هنگام نصب محصول موضوع مهمی است که باید به آن توجه نمود.

http://betheme.irاین خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. قیمت آلفارومئو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات آلفارومئو موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.

  • محسن جان با توجه به نوع استفاده، سلیقه و معیارهای هر فرد ، گزینه مشخصی موجود نمی باشد.
  • دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است .
  • این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد.
  • اما در رابطه با سوال شما،اگر استفاده های بیرون شهری و جاده های خاکی دارید از نظر من هیچکدام از این خودروها مناسب نیستند اما بین این دو خودرو لنسر نرم تر از جولیتا عمل می کند.
در 163 و مجله خبری خودرو بسترن فاو تی وی/اسپایدر، نشان به مکان خود برروی کاپوت برگشت. با ورود 156به بازار، نشان باز هم نقش اساسی خود را برروی بخش جلویی برعهده گرفت و پلاک ماشین را به یک سو راند. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید.

امکانات ایمنی وآپشن های خودرو

اگر از جاده های بد یا مسیرهای خاکی استفاده می کنید، کابل های باتری آلفا رومئو جولیتا را مرتباً بررسی کنید که دچار آلودگی و خوردگی نباشند. سپس اتصالات شل را جستجو کنید و آنها را سفت کنید تا خود را از تعویض باتری آلفا رومئو جولیتا حفظ کنید. از آنجایی که جاده های ناهموار دارای دست اندازها هستند، می توانند باتری را به اطراف حرکت دهند و اتصال را ضعیف کنند. صندلی‌های آلفارومئو جولیتا با روکش‌هایی از جنس چرم طراحی شده و به همراه گرمکن روانه بازار مصرف شده‌اند. آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد.

زیبا توی-خرید اسباب بازی

داخل کابین خودرو آلفا رومئو 4C طراحی بسیار ساده و تجهیزات اندکی داشته و به هیچ عنوان با کابین لوکس و پر از امکاناتی رو به رو نیستیم. دریچه های تهویه هوا به صورت دایره ای، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان دی کات و دکمه های کنترل چرخشی از برخی اجزای تشکیل دهنده کابین می باشند. متریال به کار رفته در کابین مرغوب بوده و صندلی ها و جنس فرمان نیز از روکش چرم برخوردار است. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. سلام بر دوستان؛ هر خودرویی خوبی ها و ایرادات مخصوص به خود دارد. می تونم فقط بابت ابن ماشین، کلاهم را به افتخار شرکت سازنده بر دارم.