خرید فروش آلفا رومئو هاچ بک صفر و کارکرده در ایران شیپور | besturnblog

همانطور که گفتیم، خودرو آلفا رومئو 4C از سری محصولات کوپه دو نفره اسپرت به حساب می آید که توسط کمپانی معروف آلفا رومئو در سال 2013 تولید شده است. این خودرو جذاب ایتالیایی با شتاب و سرعت بالا یکی از سریع ترین کوپه های داخل کشورمان به حساب می آید که به علت قانون منع واردات خودرو به کشور، تعداد اندکی از آن در بازار کشورمان موجود می باشد و به همین علت از بازار دست دوم خوبی برخوردار نیست. مشخصات خودرو آلفا رومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی از دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو و ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو استفاده می کند. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد.

آلفا رومئو

مجله خبری خودرو بسترن فاو تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد. دارا بودن پنج ستاره ایمنی این محصول را به یکی از ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازارهای سراسر جهان تبدیل کرده است. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

  • از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.
  • از طریق تماس با سپاهان و اعلام بارکد محصول می توانید گارانتی آن را فعال نمایید.
  • این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است.
  • کمی خشک بودن و تکان در این خودرو عادی است و اگر به قسمت نظرات ام جی 6 مراجعه کنید در این خصوص یک توضیح کوچکی برای یکی از کاربران داده ام.
  • همچنین در صورتی که برای رفت و آمد همراه فرزندان خود از صندلی عقب استفاده کنید و تجهیزات ایمنی مانند صندلی کمکی و… استفاده کنید، این افراد نیز تا حد زیادی در امان خواهند بود.
  • دوست خوبم طبق نوع انتخاب های شما اگر بخواهم در یک جمله پاسخ بدهم، کاملا به سلیقه شخصی شما بر می گردد، چرا که هر سه خودرو از ظاهر متفاوت و اسپورت،امکانات خوب و کیفیت مناسب بهره می برند.
امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول ایتالیایی است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. این اتومبیل نیز مانند سایر انواع این محصولات از ویژگی‌های مخصوص به خود بهره‌مند بوده و مشخصات فنی و امکانات منحصر به فردی هم دارد. به دلیل دارا بودن این ویژگی‌ها بسیاری از افراد به دنبال خرید این خودروها هستند. اما بعضی دیگر نیز به طور کامل با ویژگی‌ها و مشخصات این اتومبیل‌ها آشنا نبوده اما تمایل به خرید آن‌ها دارند.

http://betheme.irهمچنین اگر نیاز به جاسازی لوازم کوچک داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را زیر صندلی قرار دهید. این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است. حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است. پس اگر به دنبال خرید این اتومبیل‌ها هستید بهتر است در ابتدا با ویژگی‌ها و امکانات و مزایا و معایب آن‌ها آشنا شده و سپس به خرید اقدام کنید .

یک شگفتی و رکورد در تعداد فروش برای این کلاس خودرو در ایران ثبت می شد. آلفا رومئو ریسینگ (۲۰۱۹)رئیسپاسکال پیچیمدیر تیمفردریک واسورکارکنانروث باسکامباریک گاندلینتیموتی گوئریناکسل کروسجولین سایمون-چاتمپسبیت زندرسیمون رستارانندگان مسابقات فصل ۲۰۱۹۷. بنابراین عدم آغاز به حرکت این خودروها بدون فشار وارد کردن به پدال گاز نکته بسیار مهمی برای رانندگان خواهد بود.

ماکت موتور هارلی رود کینگ کلاسیک HARLEY DAVIDSON ROAD KING مقیاس ۱/۱۰