خدمات تبلیغات کلیکی گوگل(google Ads) گوگل ادز

در واقع، این شبکه میلیونها کاربری را هدف قرار میدهد که روزانه عبارتهای مختلف را در خود سایت گوگل، سرویس نقشۀ گوگل و سیستمهای همکار گوگل جستجو میکنند (اصطلاحاً به عبارتی که کاربر جستجو میکند، سفارش تبلیغ در گوگل Search Query میگویند). سرویس تبلیغ در گوگل یکتانت میتواند نرخ بازگشت سرمایه (ROI) شما را افزایش داده و مخاطبان هدف را به وبسایت شما هدایت کند. طبیعی است که فکر کنید که هر چقدر دایره هدف شما بزرگتر باشد شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت؛ اما مطالعات نشان داده که هر چقدر محدوده هدف شما متمرکزتر و محدود تر باشد شانس تبدیل بازدیدکننده به مشتری برای تبلیغات شما بیشتر خواهد بود.

داشتن یک صفحه مستقل از بهترین اطلاعات و تبلیغات کسب و کار شما در فضای گوگل و اینترنت بدون دردسر و هرینه راه اندازی یک وبسایت که پیگیری های همه روزه برای بروز نگه داشتن آن نیاز است، آرزوی تمام کسانی است که تبلیغات اینترنتی را انتخاب میکنند؛ اما همیشه برای دیده شدن، برای کسب سهم بیشتری از بازار، چندین راه وجود دارد. محدودیت فیزیکی ندارد؛ با همه گیر شدن گوشی همراه و اینترنت حتی به دورترین روستاها و اطلاع مردم از تبلیغات اینترنتی، در هر زمانی که کسی اراده کند شما را بیابد، خواهد یافت. اکنون با توجه به نیاز اشخاص بسیاری مانند شما، سایت هایی راه اندازی شده که کار تخصصی آنها تبلیغات مشاغل ایران است.

بر خلاف سایر روشهای بازاریابی دیجیتال و استراتژیهایی مانند سئو (Search Engine Optimization)، میتوان نتیجه استفاده از تبلیغات گوگل را به سرعت مشاهده کرده و از مزایای آن بهرهمند شد. قبل از ظهور اینترنت، تبلیغات محدود به بیلبوردها، رادیو و تلویزیون، تبلیغات محلی از طریق تراکت و پوستر، تابلوها و موارد مشابه بود. مزیت شبکههای اجتماعی این است که شخص برای تبلیغات در آنها الزاما نیازی به استفاده از کامپیوتر ندارد و میتواند کارهای خود را با گوشی موبایل انجام دهد، گرچه برای برخی کارها مانند تولید محتوای مفید در اکثر مواقع نیاز به کامپیوتر یا لپ تاپ است. با جاب اینفو شما هم در رقابت موفق خواهید بود و هم بهتر از قبل دیده می شوید و اگر کمی با برنامه باشید فروشتان هم افزایش خواهد داشت. نتایجی که برای آن ها به گوگل هزینه پرداخت شده معمولا در چهار رتبه ی بالا و پایین صفحه به نمایش گذاشته می شوند و نتایج ارگانیک در میان این موارد قابل مشاهده است. مردم در میان کسی که به او اعتماد دارند و کسی که خدمت و کالای ارزان تری دارد، در نهایت اعتماد را انتخاب میکنند. این دو اپلیکیشن و سایت، به عنوان دو مرکز درج آگهی شناخته شدهاند و مخاطبین زیادی نیز دارند.

باید توجه داشته باشید که روشهای زیر برای افرادیست که دارای سایت نیستند. کلید کار در اینجاست که در کسب و کار، همواره باید آماده تغییر بود وگرنه احتمال زیادی وجود خواهد داشت که به دلیل عدم تغییر در برابر تکنولوژیها و تغییرات جدید، به راحتی از بازار خارج شویم. • خودتان را جای مخاطب بگذارید، آیا پیج اینستاگرام که پر از تبلیغات است را دنبال میکنید؟ و اما کلام آخر؛ در شرایط کنونی که مشاغل سنتی و مشاغلی که نیاز به مراجعه حضوری دارند در حال کمرنگ شدن هستند و سلامت و زمان برای افراد اهمیت ویژه ای یافته است؛ از گردونه رقابت جا نمانید؛ زیرا ثابت شده است کسانی که با زمانه پیش میروند، موفق تر هستند. این را بدانید اینترنت و خصوصا گوگل اولین گزینه راحت و روان همه است و امروزه کسی نیست که گوگل و اینترنت را لمس نکرده باشد حتی خود شما اکنون از اینترنت در حال کسب اطلاعات هستید به احتمال فراوان با سرچ در گوگل اینجا آمده اید. از سویی دیگر چون کار تخصصی است و مالکان سایت به طور ویژه به تبلیغات اصناف می پردازند با روش هایی مانند سئو سایت، اطلاعات شما را به صدر اولین های صفحه جستجو، در موتورهای جستجو معتبر خواهند آورد؛ گویی سایت کسب و کاری برای خودتان دارید و در گوگل به راحتی یافته و دید می شوید و هزینه های راه اندازی ویسایت ندارید.

اما امروزه تبلیغات شکل دیگری به خود گرفته و حتی اگر صاحب یک کسب و کار چندان دلخوشی و علاقهای به تکنولوژی نداشته باشد وقتی رقیبان خود را در حال تبلیغ در اینترنت ببیند ناچار به فکر میافتد تا دست به کار بزند. اما می خواهید در دنیای اینترنت و گوگل راحت در دسترس مشتریان خود باشید و شغل خود را تنها محدود به یک منطقه شهری یا یک شهر ننماید و افق شما مشتریان بیشتر با دامنه وسیع تر است، به راه دیگری بیندیشید. اگر دارای سایت باشید، روشهای بسیار متنوعتر دیگری برای جذب بازدیدکننده به سایت وجود دارد. اگر تبلیغات شما طراحی بدی داشته باشد، مشکلات گرامری و عکس های بی کیفیتی داشته باشد، شما موقعیت بزرگی برای جذب مخاطبین را از دست خواهید داد. این به شما اجازه میدهد که با صرف کمترین هزینه، از بودجه کمپین PPC خود بیشترین بهره را ببرید. همچنین امکان مشخص کردن میزان دقیق بودجه مورد نظر نیز به شما اجازه میدهد تا هر وقت که خواستید، تبلیغ خود را لغو کرده یا مبلغ کمتری به آن اختصاص دهید. همچنین از ویژگیهای مهم گوگل درایو نیز میتوان به آنتیویروس آنلاین سرورها اشاره نمود که به محض آپلود یا دانلود ابتدا فایل مورد نظر توسط سرورها اسکن میشوند و چنانچه به عنوان ویروس تشخیص داده شوند فایل مورد نظر دانلود یا اپلود نخواهد شد.

فعالیت حرفهای در این دو اپلیکیشن نیازمند دقت در انتخاب عنوان، تصویر و متن آگهی است. • در ایران، پیامرسان تلگرام که امکانات رسانههای اجتماعی مانند گروه و کانال را نیز دارد و همچنین اپلیکیشن اینستاگرام، پرطرفدارترین شبکهها هستند و حضور چندمیلیونی ایرانیان را در آنها شاهد هستیم. مشاورین شرکت برتینا بسیار باتجربه بوده و همچنین خدمات این شرکت بسیار کیفیت خوبی دارد. اگر مدیریت خوبی نداشته باشید ممکن است کاربر بعد از ورود به سایت به خاطر نامرتبط بودن متن تبلیغ و محتوای سایت نا امید شود. حتما دیداید پیج هایی که از آخرین به روزرسانی هایشان مدت هاست می گذرد و دیگر چیزی ارائه نمی دهند. کافیست یکبار عبارت معایب و مشکلات تبلیغات در اینستاگرام را در گوگل سرچ کنید و پیشنهاد می کنیم حتما مطالب مربوطه را مطالعه کنید. قصد نداریم فلسفه تبلیغات و تاریخچه آنرا برای شما باز کنیم، تمام این مطالب قبلا بارها به شکل طوطیوار مطرح شده است. دنیای تبلیغ و بازاریابی نیز به همین شکل است.

چه کسی میتواند ادعا کند اگر به مدت 10 روز، هر روز 10 بار یک پیشنهاد به او داده شود به آن پیشنهاد حتی فکر هم نخواهد کرد. ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) به شما اجازه میدهد تا مدت زمان دریافت بیشترین ترافیک سایت را مشاهده کرده و برنامه تبلیغات خود را بر آن اساس، تنظیم کنید. این عمل در دراز مدت باعث بلاک شدن سایت های مشتریان این گروه ها می شود. شارژ ادوردز چگونه انجام می شود؟ نکته مثبت این است که ما از این طریق میتوانیم متوجه شویم که از روش تبلیغات گوگل ادوردز ما این پیامک برای ما ارسالشده و مجدد در این حالت هم همان هزینه کلمه کلیدی که Set کردیم از طریق گوگل برای ما محاسبه خواهد شد. گوگل ادوردز در ایران (گوگل ادز در ایران) آیا جایگاهی دارد؟ بنابراین اهمیت زیادی دارد که با ارزیابی جامع شرایط و بررسی جزئیات مربوط به این امر، بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و شانس موفقیت خود را برای ارتقا کسب و کار، بالا ببرید.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که اولین مرحله تبلیغات گوگل چیست و در ابتدای کار باید چه کنیم؟ • در شبکههای اجتماعی باید بدانید مخاطب شما به دنبال چه محتوایی است، دغدغه مخاطب چیست و قصد کسب اطلاعات در مورد چه چیزی را دارد؟ کمتر کسی وجود دارد که اسم «دیوار» یا «شیپور» را نشنیده باشد. شاید اگر خود بخواهید سایتی مخصوص داشته باشید با توجه به رقابت شدیدی که برای دیده شدن و جلب نظر مخاطب وجود دارد، مجبور باشید با وجود رقبا هزینه بیشتری صرف کنید؛ اما اگر یک سامانه وبسایتی که توانسته است تیم کامل و متخصصی را دور هم جمع کند، و با گرفتن نشان ملی سامان دهی و نشان اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی و همچنین درگاه امن پرداخت زرین بال ثابت کرده است، صادقانه فعالیت خواهد کرد با درج اطلاعاتتان به کمکتان بیاید، با هزینه بسیار کمتری در موتور جستجویی مانند گوگل در چشم و دید خواهید بود. هر زمان که اطلاعات کسی تغییر کند، در سایت ویرایش خواهد شد. مکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی بالفعل و بالقوه هر چیز دیگری که باعث تخلف جنائی شود و مسئولیتهای مدنی برانگیزد یا قوانین اجرایی را مخدوش کند، نیست. نباید هزینه و یا زمان شما را برای رسیدن به آرزوهایتان محدود کنند، راه دیگری وجود دارد.

در این خدمتی که از شرکت صباویژن ارائه می شود مشتریان می توانند کل پروسه لانچ کردن کمپین تبلیغاتی خود را از ابتدا یعنی ایده و طراحی تا انتخاب رسانه های انتشار، طراحی صفحات فرود و اجرای آن را به شرکت صباویژن بسپارند و در هر لحظه بتوانند گزارش های لازم را از روند کمپین خود داشته باشند. گوگل به کاربران ادسنس ۶۸ درصد از کل درآمد حاصل از واحدهای تبلیغاتی را می دهد. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی سفارش است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… بسته به چیزی که جستجو میکنیم و بازدیدهایی که داریم شاید بتوانیم به سه گروه تقسیم شویم. پشتیبان 24 ساعته دارید؛ تولید کننده محتوا دارید و یک تیم بازاریابی متخصص،داشتن چنین مجموعه ای تنها با حداقل هزینه همراه است؛ زیرا به غیر از شما دیگرانی نیز هستند و هزینه مابین همه تقسیم میشود. بدین ترتیب می بینید که تبلیغات گوگل بر سئو سایت شما تاثیر غیر مستقیم گذاشته است. نترسید؛ هرگز از دیده شدن نترسید، مگر اینکه بخواهید کسب و کار منزوی داشته باشید و به آینده روشن امیدی نداشته باشید، در غیر اینصورت ما به شما میگوییم به جمع طرفداران بهترین روش تبلیغات خوش آمدید. اگر در ابتدای راه هستید و در حال حاضر نمی توانید برای راه اندازی یک سایت برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود هزینه بالایی کنید، یا زمان لازم برای پشتیبانی 24 ساعته سایت خود را ندارید، یا نمی خواهید کسانی را استخدام کنید و بخشی از درآمد خود را به عنوان حقوق به آنها بدهید.

کارشناسان پارس ادوردز میتوانند به شما برای اجرای بنرهای تبلیغاتی کمک کنند تا میزان بازگشت وجه بالایی از کمپین خود کسب کنید. حتی اگر خود شما نیز به هردلیلی نتوانستهاید تعداد فالوورهای اینستاگرام و اعضای کانال تلگرامتان را افزایش دهید، میتوانید با درج تبلیغ در صفحاتی که دنبالکننده بالایی دارند و تیپ مخاطبان آنها مرتبط با کسب و کار شماست اقدام کنید. 6. کافیست کلید واژه مرتبط با فعالیت خود را جستجو کنید. اگر محتوای تبلیغات شما جذاب باشد، پیامی مرتبط را به کاربران منتقل کند و با فضای محتوای این پلتفرم هماهنگ باشد، به سادگی میتواند به بخش Feed کاربران علاقهمند وارد شود و در نگاه اول، تبلیغ نامرتبطی به نظر نرسد. این راهکار در عین سادگی، میتواند بسیار موثر باشد. مزایده گوگل ادوردز روی کلمات کلیدی تمرکز دارد تبلیغات کنندگان فهرستی از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند که متناسب با پیشنهاداتی است که کسب و کارشان ارائه میکند، کلماتی که افراد بیشتر در هنگام جستجوی محصولات مورد نیازشان استفاده میکنند. 5. می توان بودجه روزانه ای را برای تبلیغات مشخص کرد. بهینه سازی موتور جستجو و سئو سایت شکلی از تبلیغات نیست، بلکه به معنای بهینه کردن وب سایت و محتوای سایت شما برای آنکه گوگل به آن توجه کرده و برای عبارت و کلمات کلیدی مهم صفحه مورد نظرتان به شما رتبه بدهد.

یا بخرد راه های ارتباطی تان و یا گستره شغلتان بیشتر میشد؛ اما امکان تغییر نبود. شما شماره تماستان عوض میشد، آدرستان تغییر می کرد یا کسب و کارتان به روز می شد شاید در خدمات شما یا محصولات شما به بروز رسانی می شد اما دیگران مطلع نمی شدند و بسیاری از مشتریان خود را از دست می دادید؛ به خاطر شما کسی کتاب را مجدد نمی توانست چاپ کند. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شود که هر کدام از این لینک ها به یکی از صفحات وب سایت مورد نظر شما لینک می شود. میانگین هزینه کلیک در Google Adwords بر اساس کلمات کلیدی و زمینه فعالیت متفاوت است، اما تقریبا ۲٫۳۲ دلار در شبکه جستجو و ۰٫۵۸ دلار در شبکه نمایش داده شده است. حتی کسانی هم که بسایتی دارند یا در شبکه های مجازی نیز فعال هستند، می توانند لینک درسترسی را در جاب اینفو قرار دهند از موتور های جستجو هم دنبال کنده های خودرا افزایش دهند.

چه موقع باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟ مطلب مرتبط: برای بهتر دیده شدن کسب و کار دیجیتال چه کارهایی باید انجام دهیم؟ تبلیغات اینترنتی امروزه بهترین روش تبلیغات است؛ گواه این ادعا، افزایش فروش فوق العاده کسانی است که با کمک یک سایت کسب و کار در منزل خود، در رختخواب خود و یا در کنار جزایر زیبا در مناطق گرمسیر در وسط زمستان ما و شما نشسته اند و در صفحه گوشی خود نظاره گر افزایش موجودی بانکی شان هستند. تبلیغات اینترنتی بهترین روش تبلیغات است؛ گواه این ادعا، افزایش فروش فوق العاده کسانی است که با کمک یک سایت کسب و کار در منزل خود، در رختخواب خود و یا در کنار جزایر زیبا در مناطق گرمسیر در وسط زمستان ما و شما نشسته اند و در صفحه گوشی خود نظاره گر افزایش موجودی بانکی شان هستند. این سایت دارای بیش از 58 میلیون کاربر، 2000 ناشر و 12 میلیارد بازدید ماهانه است که همین امر باعث شده تا سایت های معتبری همچون خبرگزاری فارس، تلویبیون، همشهری، واژه یاب، جام جم و … اگر نمیدانید تبلیغات سایت در گوگل را از چه طریقی میتوانید انجام دهید میتوانید از خدمات تبلیغات در گوگل آریا تهران کمک بگیرید. هرچند که کارشناس گوگل ادز ماهر و توانمند، میتواند در هر بخشی، کمپین شما را راهاندازی کند اما داشتن تجربه به سرعت بخشیدن کارها کمک بیشتری میکند.