8 اشتباه رایج در استفاده از ویدئو وال

ماژول های سه رنگ بین ماژول های تک رنگ و چند رنگ قرار دارند که جذابیت تابلوهای روان چند رنگ را دارا هستند و هزینه کمتری نسبت به آنها دارند و در فضاهای فرهنگی و تالارها ، استخرها ، سر در مغازه ها ،پمپ بنزین ها ، ادارات و… دارای عمر مفید است بنابراین می توانید از آن به عنوان تابلو سر در مغازه برای مدت طولانی استفاده نمایید . در واقع از این تابلوها می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید یاد کرد که نام های دیگری مانند تابلوی متحرک، تابلوی ال ای دی و تابلوی الکترونیکی به آن نسبت می دهند.

از رنگ های قرمز , سبز , سفید و آبی در ساخت تابلو استفاده شود تا تبلیغ موثرتر واقع شود. هستند و فقط تولید کننده یک رنگ هستند . تابلو سازی “گروه تبليغاتي چنلساز” تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته در طول 10 سال در زمینه تابلوسازی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم،حروف برجسته چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، نمای کاپوزیت، حروف برجسته استیل، نئون پلاستیک، تابلو اعلانات، حروف برنجی، حروف برجسته، تابلو پوينت لايت، تابلو تويوب، تابلو روان tvشهري، حروف برجسته پلاستیکی، تابلو دیجیتالی، تابلو LED، تابلو پلکسی، حروف پلکسی، فلکسی، تابلو فلکسی فیس فعالیت می نماید.گروه تبلیغاتی “چنلساز” يك كانال مطمئن ميان شما و مشتري ايجاد مي نمايد .بعد از شروع فعالیت توانستيم با ارائه به روزترین متدهای تبلیغاتی در سریع ترین زمان ممکن ، مشتریان برجسته را در کشور جذب نمائيم. که بطرز بسیار خیره کننده ای در اکثر مجامع بین المللی در حال رشد و ارتقاء به سبکهای بسیار زیادی حتی از نظر نوع متریال مصرفی و حتی شکل ظاهری نیز هستند… در صورت بروز هر گونه آسیب و مشکل می توان آن ها را تعویض یا به طور رایگان تعمیر کرد. استفاده می کنند. از جمله ویژگی های این نوع تلویزیون های شهری می توان به ضد آب و ضد ضربه بودن آن ها اشاره کرد.

ویدئو والها تقریبا برای هر کسی چیزی شبیه به دستگاههای فیلمهای علمی تخیلی به نظر میرسند. از چه کسی و از کجا خریدن مهم است. ویدئو والها بسته به اینکه هدف از نصبشان چه چیزی بوده است، میتوانند ساده یا پیچیده باشند. را در تابلو روان اجرا کند و برنامه را به میکروکنترلر بدهد و همه این موارد را طی چند دقیقه و بطور عملی انجام دهد. تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفاده شده در ماشین ها، ساعت ها، ایستگاه های راه آهن و خیلی از دستگاه های دیگر که نیازمند دستگاه نمایش ساده ای با وضوح محدود هستند است.تابلوهای روان به عنوان ابزار تبلیغاتی شرکت ها و فروشگاه ها نیز استفاده می شوند.تابلو روان قابلیت نمایش حروف و اشکال را به صورت متحرک دارد. نرم افزار تابلو روان بر روی کامپیوتر نصب می شود و کاربر براحتی می تواند متن دلخواه خود را با فونت و رنگ مدنظر به نمایش درآورد.

عیب: یک ردیف از تابلو روان کلا خاموش است. علت 2: اولین کابل فلت مربوط به همان ردیف که به میکرو وصل شده خراب است. نرمافزار ویدئو وال از طریق یک داشبورد، به کاربر و مدیر سیستم اجازه و امکان دسترسی به تصاویر در حال نمایش و همچنین محتوای منبع متصل به سیستم را خواهد داد. دستگاه ویدئو وال GVL-55JH18 یکی از پر کاربرد ترین نمایشگرهای صنعتی در بازار ماشین های اداری است که استفاده از آن برای مراکز خرید، پاساژها، هتل ها، نمایشگاه ها، مجتمع های اداری و غیره جهت نمایش محتوای تبلیغاتی مناسب می باشد. ویدئو وال PV55S501V از سری مانیتورهای صنعتی بدون قاب برند میوا است که امکان نمایش با کیفیت Full-HD را با اتصال زنجیره ای مانیتورها در اتاق های كنترل و مانیتورینگ به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته فراهم میسازد و تا سال ها بدون افت کیفیت از نمایشگر بهره ببرید. در ادامه باید گفت هر تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت های مجزایی که ماژول نامیده میشود، در ابعاد تقریبا یک متر مربع ساخته شده که هر کابین شبیه به یک تلویزیون کوچک، قسمتی از تصویر بزرگ در صفحه نمایش اصلی را ایجاد می نماید. در استعلام قیمت تابلو روان مهم ترین عامل تأثیر گذار ابعاد و سایز آن است که از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت است .

در دوره تابلو روان هنرجویان به صورت عملی تابلوها را ساخته و برنامه نویسی می کنند. امروزه همه تجهیزات لازم برای ساخت و طراحی تابلو های روان ( دیجیتالی) به صورت آماده در بازار موجود می باشند. این نوار اسفنجی بعد از اتصال حروف برجسته آماده شده به زمینه پی وی سی کار که لامپ های مورد نظر روی ان قرار دارد از نشت و ورود گرد و غبار موجود در هوا و آب به درون محفظه توخالی حروف برجسته ممانعت می کند. در انتخاب برد کنترلر باید به مسائلی از قبیل نوع ماژول (تک رنگ یا تمام رنگ بودن ماژول ال ای دی) که برای ساخت تابلو مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین سایز تابلو توجه کرد. انواع ماژول ها به صورت تک رنگ و سه رنگ (سبز- قرمز با رنگ ترکیبی زرد و یا آبی-قرمز با رنگ ترکیبی بنفش) یا فول کالر با قابلیت پخش تمام رنگ عرضه می شوند. البته این نوع ماژول های تابلو روان LED به دو صورت RGB و (2R1G1B) هستند. یکی از روش های ساخت و پیاده سازی تابلو ال ای دی ، تابلو ال ای دی روان یا همان تابلو روان است. برد کنترلر تابلو روان وظیفه برنامه ریزی انیمیشن نمایشی در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش ال ای دی را بر عهده دارد.

مواقعی به علت برگزاری همایش یا جشن نیاز است تا یک نمایشگر شهری سیار(رنتال) در محلی اجرا شود. سیم مربوط به لامپ ها از پشت کار به طور حرفه ای گذرانده می شود و از طریق اداپتور مناسب به منبع تغذیه یا ترانس ( برق شهری 12 ولت ) متصل می شود و در نهایت با این مونتاژ ساخت تابلو چلنیوم به اتمام می رسد. در کاربرد فلاشر به جای اینکه منبع تغذیه (آداپتور) مستقیما به ال ای دی ها اتصال یابد، خروجی منبع تغذیه به ورودی فلاشر اتصال می یابد و خروجی فلاشر به ورودی ال ای دی ها و با تنظیمات لازمه سبب چشمک زدن تابلو می گردد. ویدئو والها (Video Wall) ازجمله نمایشگرهایی هستند که بسته به کاربرد آنها در ابعاد و اندازههای متفاوتی در دسترس خریداران و نهادهای مختلف قرار میگیرند. یکی دیگر از عمده تفاوتهای بین ویدئو وال و تابلو روان، تفاوت در اندازه صفحهنمایش و ابعاد نمایش تصاویر در این دو محصول است. سطح نمایش یک صفحه LED از تکه هایی تشکیل شده که به آنها ماژول تابلو روان می گویند و انواع ماژول تابلو روان شامل ماژول تک رنگ ، سه رنگ ، هفت رنگ و تمام رنگ است . تعداد رنگ به کار رفته در تابلو روان تأثیر گذار در قیمت تابلو روان است .

یک بیلبورد استاتیک در تبلیغ بهترین برند برای کسب و کار شما در یک مکان متمایز موثر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. در ادامه این مقاله سعی بر این بود در عین آشنایی بیشتر با تابلو های ال ای دی ثابت راه های حل مشکلات و نحوه تعمیرات تابلو ال ای دی ( LED ) را نیز بیان کنیم. دیگر موارد مهم در استعلام قیمت تابلو روان ، ماژول استفاده شده در آن است که ماژول تابلو روان اصل باشد یا نه و با کیفت بالا باشدیا خیر ، که به این موضوع باید دقت کنیم . تابلو ال ای دی روان از مجموعه ای از دیود ها نورانی تشکیل شده است که با برنامه کامپیوتری نوشته و تصاویر را بر روی آن بارنگ و تن های مختلف می توان نمایش داد . آیا شما محتوای خود را روی چندین سیستم ویدئو وال یا نمایشگرهای کمکی به نمایش میگذارید؟

با استفاده از ویدئو وال، خدمات سریعتر انجام خواهد شد. تابلو روان یک نمایشگر است که به صورت دیجیتال عمل می کند..در تابلو روان ال ای دی از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است این مرکز فروش این امکان را به شما می دهد که تابلو های روان را بدون واسطه خریداری نمایند. قابلیت استفاده مداوم بدون اینکه خاموش شود. دارای کیفیتی مناسب و با شدت نور ۴۵۰۰ به بالا که در محیط های کاملا باز (حتی مقابل نور خورشید) با وضوح تصویری عالی قابل استفاده است. تصویرهایی که در تلویزیون شهری نمایش داده میشوند از طریق ماژول ها انجام میشود در حقیقت ماژول ها برنامه های طراحی شده تبلیغاتی را دریافت کرده و سپس خروجی را به نمایش درمی آورد. ماژول ها در واقع بلوک های led با اندازه های مشخص می باشند، که وظیفه نمایش اطلاعات از قبیل متن، انیمیشن، عکس و فیلم را روی تابلو دارند. در واقع این نوع نمایشگر ها از کنار هم قرار گرفتن بلوک هایی با ابعاد کوچک در کنار هم ساخته شده اند که به هر یک از این بلوک ها ماژول LED می گویند. ماژول در واقع بلوک های ال ای دی هستند که قابلیت جداسازی و پیوند مجدد را دارند .

با استفاده از یک کابل که فلت نام دارد به صورت سری در کنار هم قرار می گیرند .تشکیل تابلو ال ای دی را می دهند . ویدیو وال تعدادی نمایشگر است، که برای ایجاد یک صفحه بزرگ در کنار هم قرار گرفته و یکپارچه می شوند. اگرچه داشتن یک ویدئو وال تعاملی یک ضرورت نیست، اما میتواند تجربه فوق العادهای برای کاربر نهایی ایجاد کند و جذابیت رویداد را افزایش دهد. 8. به خاطر داشتن مقاومت بالا در برابر آب و هوای متفاوت میتوان در مناطق مختلف از آن استفاده کرد. به راحتی با در اختیار داشتن مشخصات ماژول led و کاربرد استفاده تلویزیون میتوان کنترلر مناسب با آن را انتخاب کرد. ساخت تابلو تبلیغاتی روان به شیوه Outdoor کاملا ضد آب بوده و قابل نصب در محیط های باز می باشد . البته این نکته قابل توجه است که قیمت ماژول تابلو روان Indoor و Semioutdoor کمتر از نوع ماژول Outdoor می باشد . برای اجرای تابلوهای برجسته روان به علت استفاده از ماژول های ال ای دی نیاز به استفاده از ولتاژ بالا نیست . تابلو روان LED با توجه به شفافیت، درخشندگی و تبدیل سریع اطلاعات آنالوگ به دیجیتال قابلیت استفاده برای مراکز مالی، حفاظتی، استادیومها، فرودگاهها، فروشگاهها، میادین برگزاری مسابقات و تابلوی دستورات راهنمایی و رانندگی در بزرگراهها را فراهم می آورد.

طراحی در تلویزیون های شهری به صورتی است که به راحتی با تغییرات آب و هوا دچار مشکل نمیشوند و همچنین در صورت بارندگی آب به سختی درون آنها نفوذ میکند با این حال نیاز است که توجه زیادی داشته باشید چرا که امکان ایجاد هر مشکلی وجود دارد پس بهتر است که از ایجاد مشکلات بعدی asilight جلوگیری نمایید. ماژول های هفت رنگ و فول کالر (تمام رنگ) : در این ماژول ها از ترکیب سه رنگ آب و قرمز و سبز و در واقع ایجاد طیف نور ترکیبی از هر سه چراغ طیف های مختلفی از نور ها ایجاد می شود که می تواند تعداد بسیاری رنگ تولید کند. تابلو روان یکی از شیوه های جدید تبلیغات میباشد که با توجه به قابلیت استفاده از رنگ های متعدد، جایگاه مناسبی در بین کسب و کارهای مختلف دارد.

تابلو روان های جدید دارای نرم افزار کامپیوتری بوده و همانند دیگر نرم افزار های کامپیوتری نصب شده و امکان نمایش تمام زبان ها و فونت های دنیا را دارند . در انواع ماژول تابلو روان ماژول ها تک رنگ تنها نمایش دهنده یک رنگ از رنگ های سفید ، زرد ، قرمز ، آبی و … ویدئو وال G-Plus مدل GVL-49JH35 از نسبت تصویر 16:9 و کنتراست 1300:1 بهره برده و به مدت 8 ثانیه طول می کشد که تصاویر از رنگی به رنگ دیگر تغییر کند. وقتی یک تلویزیون شهری در سطح شهر نصب می شود نیاز به حفر گودالی به عمق حدودی ۲ متر است چون باید در مقابل باد های شدید محکم باشد و حتی باید به دمای محیط نیز توجه کنیم چون در منطق گرمسیر نیاز به یک فن و تهویه مناسب است . برخی از مشتریان درخواست تابلو روان استوک را دارند که ما پیشنهاد نمی کنیم که تابلو روان دست دوم خریداری کنید و اگر هم مصر هستید می توانید تابلو روان دیوار گاهی بی اندازید تا متوجه صحبت های ما بشوید. و همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم رده خود است که موجب کنار زدن دیگر رقبا شده است.

دیگر انواع ماژول تابلو روان شامل ماژول های هفت رنگ است که دارای ال ای دی هایی به رنگهای قرمز ، سبز وآبی اند ودر قاب پلاستیکی قرار می گیرند و کاملاً ضد آب هستند . تابلو های تولیدی بسته به اندازه و رنگی یا تک رنگ بودن برد های مختلفی دارند . این مرکز با توجه به درخواست بالای تابلو روان و تلویزیون شهری اقدام به فروش بدون واسطه با قیمتهایی استثنایی نموده است. را بسیار سریعتر و راحت تر انجام می دهید و بدون اینکه هیچ نوع زبان برنامه نویسی را بلد باشید می توانید حرفه ای ترین تابلو روان ها را بسازید.