از «گرین گابلین

اگر تصمیم به خرید لباس مرد عنکبوتی بازگشت به خانه را دارید خوب است بدانید که لباس اسپایدر من برای کودکان 3 تا 9 سال طراحی شده و متناسب با سایز این دسته از کودکان میباشد. لباس مرد عنکبوتی را می توان یکی از محبوب ترین لباس ها در بین افراد مختلف از جمله کودکان دانست. پیتر متوجه میشود که مارتین لی، یکی از برجستهترین بشر دوستان نیویورک، بیگانههای داخلی را تحت نام خود دیگر، مستر نگاتیو رهبری میکند. نکته جالب دیگری که در تریلر کارتون مینیون ها جدید جلب توجه میکرد مربوط به یکی از مینیونها به نام اوتو است. دو نسخه از این تریلر منتشر شد، یکی نسخهای که در برنامهٔ جیمی کیمل پخش شد و دیگر نسخهٔ بینالمللی که در برخی صحنهها و دیالوگها تفاوت وجود داشت.

او دربارهٔ تم کلی فیلم یعنی ایجاد توازن میان دو بخش زندگی ابرقهرمان هم اظهارنظر کرده و معتقد است این تم اصلی آنقدر بد ساخته شده که به نظر میرسد، داستان هر بخش را تیم نویسندگانی جدا نوشتهاند که در نهایت فیلم به این بدی از آب بهترین لباس های اسپایدرمن درآمدهاست. مدتی بعد از اکران فیلم و فروش خوب و استقبال مناسبی که منتقدان از آن کرده بودند به طور رسمی اعلام شد که هالند و واتس برای ساخت دنباله فیلم دوباره باز خواهد گشت. در دسامبر ۲۰۱۶، بعد از موفقیت تریلر اول فیلم، سونی تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ را برای دنبالهٔ این فیلم تعیین کرد.

تاریخ اکران اولیهٔ فیلم ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷ بود. همچنین فیلم Avengers: Infinity War، تاریخ ۲۵ آوریل در استرالیا، ۲۶ آوریل در انگلستان و ۲۷ آوریل در ایالات متحده به روی پرده سینماها می رود. این اسباب بازی توسط برند اصلی لگو ساخته شده است و همچنین وسایل جالب و سرگرم کننده ای برای بازی کودک دارد. ریچارد روپر در شیکاگو سان-تایمز فیلم را موفقیتآمیز دانست و دربارهاش نوشت: «بهترین چیز در مورد مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه این است که برخلاف نمونههای قبلی فیلم بیشتر دربارهٔ پیتر پارکر نوجوان و دنیای اوست تا دنیای بزرگسالانه اش. پیتر چند بار با این پوشش (!) در کامیکها هم دیده شدهاست، هرچند متاسفانه سری داستانیای که در آن لباس رسمی او همین باشد وجود ندارد. این انیمیشن در رابطه با گروه تایتانها است که از مهمترین گروههای دیسی محسوب میشوند.

بازگشت به خانه در هفته اول اکران خود در آمریکا و کاناد ۱۱۷ میلیون دلار و در دیگر نقاط دنیا نیز ۱۳۵ میلیون دلار فروش کرد که موفقیتی بسیار بزرگ محسوب میشود. دومین فیلم از این سه گانه با نام مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) کار خود را با فروش ۱ میلیارد و ۱۳۲ میلیون دلار در جهان به پایان رساند و پرفروشترین فیلم تاریخ سونی شد. این فیلم ترسناک طی آخر هفتهی گذشته در آمریکا فقط ۳۱۶ هزار دلار فروخته که بسیار پایینتر از پیشبینیهاست. از زمان اکران فیلم مرد عنکبوتی ۳ به کارگردانی سام ریمی در سال ۲۰۰۷ این بهترین افتتاحیه سری فیلمهای مرد عنکبوتی محسوب میشود. دنبالهٔ این فیلم که مرد عنکبوتی: دور از خانه نام دارد در ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران شد.

اسپایدرمن هم مثل خیلی از بازیهای دیگر دچار حواشیای شد و برخی بازیکنان معتقد بودن که بازی نسبت به نمایش ارائه شده در E3 دچار افت گرافیک شده. خیلیهای دیگر هم مسخره میکردند و تصورشان این بود که به دنبال جلب توجه هستم! دشمن اصلی مرد عنکبوتی در این نسخه، شخصیت ونوم (Venom) است. مرد عنکبوتی یک شخصیت ابرقهرمانی و تخیلی است. اسپایدرمن شخصیت تخیلی است که زاده ذهن نویسنده مشهور و معروف استن لی میباشد. دکتر اختاپوس ابتدا عمه می و بعد مری جین را گروگان میگیرد اما خوشبختانه اسپایدرمن آنها را نجات میدهد و البته هویت واقعیاش هم برای ام جی و دکتر اختاپوس فاش میشود. فیگ معتقد بود که به اندازهٔ کافی تفاوت بین این دو وجود دارد که مردم هر دوی آنها را ببینند. جان دوفر در هالیوود ریپورتر به فیلم امتیاز ۵۰/۱۰۰ را داد و نوشت: «در حالی که اندرو گارفیلد چهره باورپذیری از شخصیت پیتر پارکر ارائه کرده بود، تام هالند این شخصیت را به ریشههایش برمیگرداند.

کالین فیلم را بیروح و وارفته ارزیابی کرده و آن را اثری میداند که به تدریج و با پیشرفت فیلم تخریب میشود. رابی کالین در دیلی تلگراف چندان روی خوش به فیلم نشان داد و بازگشت به خانه را لایق نمرهای بهتر از ۴۰/۱۰۰ ندید. نشان عنکبوت روی لباس، آبی رنگ بود و با ابعاد عظیمی که داشت حسابی به چشم می آمد. ؛ به این ترتیب که فیلم دوم پارکر را در سال اول دبیرستان و فیلم سوم پارکر را در سال آخر دبیرستان نشان میدهد. این فیلم توسط ران ساتلوف (Ron Satlof) کارگردانی شده و نویسندگی آن بر عهده رابرت جینز (Robert Janes) بود.

کنت توران در لسآنجلس تایمز فیلم را پسندید و معتقد است که بازگشت به خانه فیلم سرگرمکننده و جذابی از کار درآمدهاست. منتقدان سایت سینما اسکور نیز با دادن نمره A به فیلم بازگشت به خانه را اثری موفق و سرگرمکننده دانستند. همچنین نسخه دیسک بلو-ری، بلوی-ری سه بعدی، اولترا اچ دی بلوی ری و دیویدی فیلم نیز در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار گرفت. بازی در شهر منهتن (Manhattan) با آزادی عمل بالا اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کاراکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم Hero or Menace حس یک قهرمان واقعی را داشته باشید. بازی در منظقه منهتن نیویورک اتفاق می افتد با استفاده از سیستم جدید Hero or Menace شما حس یک قهرمان واقعی را خواهید داشت. چنانچه دوست دارید فرزند شما به نقش آفرینی یک ابر قهرمان بپردازد و بتواند با ستم و بدی ها مقابله نماید می توانید از این لباس ها استفاده کنید. برای ساخت این لباس نیاز به ۱۹ توکن و چهار Tech Part دارید.

در استرالیا و ترکیه نیز پیشفروش مرد عنکبوتی جدید همتراز انتقامجویان: پایان بازی قرار گرفت. به عقیده او تیم بازیگری به خصوص مایکل کیتون در نقش منفی درخشان هستند و جلوههای ویژه و کارگردانی واتس همگی در بالاترین سطح جهانی قرار دارند. اسپایدرمن همانند بتمن در دنیای دیسی، دارای ابرشرورها و کاراکترهای منفی زیادی در داستانهای خودش است که هر کدام پیشینه محکم و داستان نسبتا جذابی دارند. این که شما از کدام فروشگاه لباس پسرانه میخرید، تاثیر زیادی بر قیمت و کیفیت آن خواهد گذاشت. بسیاری از دختران علاقه زیادی به فیلم های مرد عنکبوتی دارند و می خواهند شبیه او شوند، بنابراین لباس های دختران مرد عنکبوتی نیز تولید می شود. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه علاوه بر فروش زیاد با استقبال بالای منتقدین نیز همراه بود. بازگشت به خانه از نظر بیشتر منتقدین بهترین فیلم اسپایدرمن تاکنون است. آلبوم موسیقی فیلم در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۱۷ توسط سونی مستر ورکز در دسترس عموم قرار گرفت. جلد ۶۱ کمیک Amazing Spider-Man قرار است در ماه مارچ ۲۰۲۱ میلادی منتشر شود و از الان اعلام شده که در این شماره کمیک اسپایدرمن لباس جدیدی بر تن میکند. اما سونی همچنان به راه اندازی مجدد فرانچایز فکر کرده و با اضافه کردن واژه Amazing و به خدمت گرفتن مارک وب و اندرو گارفیلد در مقام کارگردان و بازیگر نقش مرد عنکبوتی، راه اندازی اسپایدرمن را آغاز کردند.

اولین تریلر فیلم در ۸ دسامبر ۲۰۱۶ در برنامهٔ جیمی کیمل لایو! واتس، هالند، باتالون، هرییر، ریوولوری و زندیا همگی در کامیککان بینالمللی سندیگو در سال ۲۰۱۶ حاضر شدند و کلیپی اختصاصی نیز در پنل آنها پخش شد. شتابی که اسپایدی در صفحات کمیک به دست آورد در هالیوود نیز منعکس شد. سایت راتن تومیتوز گزارش کرد که ۹۲٪ از منتقدین نسبت فیلم نظر مثبتی داشتهاند که این امتیاز از مجموع ۲۶۶ نقد به دست آمدهاست که به عنوان تحسین جهانی محسوب میشود. پیتر پارکر در MCU نیز کار خود را با یک طراحی خانگی آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به نسخههای پیشرفتهای از لباس مرد عنکبوتی دست یافت که توسط تونی استارک ساخته شده بودند.

این لباس به قدری قوی بود که میتوانست بیشمار تار عنکبوت تولید کند. این لباس از جذاب ترین هدیه هایی ست که می توانید در روز تولد به فرزند خود بدهید، در طراحی لباس از رنگ های آبی و قرمز استفاده شده است و این عملکرد در راستای تولید لباسی کاملا مشابه با لباس شخصیت اصلی کارتون هاست. یکی از معروف ترین تم های لباس دخترانه لباس السا است که یک تم خاص و منحصر به فرد با رنگ زمینه رنگ آبی بوده که مربوط به تم کارتون جذاب فروزن می باشد. قرمز یکی از رنگ های مورد علاقه دختران است، بنابراین پوشیدن لباس قرمز مرد عنکبوتی به مدت یازده سال می تواند دختران را عاشق او کند. همچنین فیلم در سایت متاکریتیک نیز با احتساب ۵۱ نقد امتیاز مناسب ۷۳/۱۰۰ را دریافت کردهاست.منتقدان متاکریتیک نیز جنبههای فنی فیلم را یکی از مهمترین برگ برندههای آن دانستند و همچنین از بازی تام هالند در نقش پیتر پارکر تعریف کردند.