اتاق فرارهای ژانر رقابتی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای ژانر رقابتی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape هدف شما نیز کشف راز خانواده‌ فتحی برای برزو اختیاری، یکی از معروف‌ترین خبرنگاران ایران است. این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. اتاق فرار گمشدگان از بازی‌های دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۹۵ درصد، درجه دلهره ۴۵ درصد و درجه هیجان ۸۵ درصد دارد.

جاهای دیدنی

یکی از دلایلی که باعث هیجان انگیز شدن این بازی می شود، مربوط به تم بازی است. این بازی در سناریو ها و تم ها مختلفی طراحی شده است که تم ترسناک آن، یکی از پر طرفدار ترین تم ها، مخصوصا در کشور ما است. وقتی وارد یک اسکیپ روم ترسناک می شوید، خواه ناخواه باید بترسید. علاوه بر فضای ترسناکی که با دکور، نورپردازی و موسیقی پس زمینه ای که برای شما فراهم شده است، با افکت ها و اتفاقات ترسناکی هم در طی بازی روبرو خواهید شد. ما در اتاق فرار اسکیپ مستر همراهتان هستیم تا راه های کنترل ترس در اتاق فرار را با هم مرور کنیم.

اتاق های فرار در سالهای 2010 در آمریکای شمالی، اروپا و شرق آسیا محبوب شدند. اتاق های فرار دائمی در مکان های ثابت برای اولین بار در آسیا افتتاح شد و بعدا در مجارستان، آمریکای شمالی، استرالیا، نیوزیلند، روسیه و آمریکای جنوبی برگزار شد. در داخل یک اتاق،یک معما طراحی میشود که شما و گروهتان باید با دنبال کردن سرنخ ها و بررسی مدارک و شواهد موجود معما رو حل کرده و از اتاق خارج شوید. در اسکیپ روم های دنیا، بی‌نهایت ژانر دیگر مانند هنری، خرید و فروش املاک و غیره نیز پیدا می‌شوند. مجموعه راز و معما در بندرعباس با هدف ایجاد هیجان به سبک نو دور هم گرد آمده تا بتواند لحظاتی خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

اتاق فرار فال نحس

اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی هزینه اسکیپ روم ۸۰ درصد است. با توضیحات داده‌شده حتما علاقه‌مند شده‌اید که تفریح مهیج و خلاقانه اتاق فرار را امتحان کنید. وب‌سایت تخفیفان با همکاری با مجموعه‌ای از بهترین اتاق فرارهای تهران، بلیط آن‌ها را با تخفیف‌های قابل‌توجه در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند.

  • در مرحله طراحی سناریو، ابتدا ژانر مشخص شده و به مرور با تصویرسازی ذهنی با رسم مراحل مختلف بر روی کاغذ نواقص کار برطرف میشود.
  • اگر به سفر به مناطق عجیب دنیا، زندگی در جنگل یا داستان‌های اسطوره‌ای علاقه دارید حتما یکی از انواع اتاق فرار تهران با ژانر ماجراجویانه را امتحان کنید.
  • برای رزرو آنلاین اسکیپ روم های مجموعه وست روم فقط کافیه به صفحه بازی مورد نظر برید و با چند کلیک ساده سانس مورد نظرتون رو رزرو کنید.
  • سرانجام، همه چیز را در اتاق چک کنید سرنخ در هر کجا و هر جا پنهان شده است.
  • در نبود آرش، بردیا تحت تاثیر اتفاقات عجیب این اتاق قرار می‌گیرد.

که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت. اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید. به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است.