فروش اقساطی خودرهای ام وی ام، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | besturnblog

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.

  • ما در این متن به صورت اختصاصی، تنها قصد معرفی و بررسی پنج محصول برند ام وی ام موجود در کشورمان را داریم.
  • مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد.
  • مدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است.
  • شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
  • در روند جستجوی خود فراموش نکنید که باید تمام مشخصات هر کالا را به درستی بررسی کنید.
نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است.

فروش اقساطی ام وی ام 530

هم اکنون مالکیت این مجله خبری خودرو بسترن فاو به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. ام وی ام، از مصرف کننده به خریدار کاملاً خانگی و بشرط برای ما خوش یُمن و روزی بوده.. با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

تماس با ما

به همین دلیل است که توصیه می‌کنید خرید خود را زیر نظر کارشناسان و در نمایندگی‌های معتبر فروش لوازم یدکی برای خودرو انجام دهید تا این اطلاعات را به راحتی به دست آورید. اگر خرید یک قطعه ام وی ام یدک برای ماشین شما ضروری است، در درجه اول باید در مورد همان قطعه به خوبی اطلاعات کسب کنید. قطعه مناسبی را که نیاز به تعویض دارد، پیدا کرده و بررسی کنید که چگونه به ماشین شما متصل شده است و به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید. برای دریافت اطلاعات واقعی در مورد قطعات یدکی به نمایندگی رسمی برند خودروی خود مراجعه کنید. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

قیمت ام وی ام

امروزه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور بسیار فعال و قدرتمند شده و خودروهای باکیفیتی نظیر تیگو ۷ و آریزو ۶ را وارد کشور کرده است. شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مشهور به مدیران خودرو تحت عنوان اختصاری MVM – ام وی ام می باشد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد.

http://betheme.ir