نقد و بررسی خودرو آلفا رومئو 4C لایو کار | besturnblog

قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید. آلفارومئو استلویو، اولین خودرو شاسی بلند اسپرت ساخته شده توسط این شرکت است که اولین نمونه آن در سال 2016 وارد بازار شد. بعد از استقبال بالای مردم از این خودروها، شرکت آلفارومئو در سال 2018 نسخه جدیدی از این خودرو را وارد بازار کرد که آن نیز مورد استقبال قرار گرفت. استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است.

ماکت ماشین تویوتا لندکروزر ۱۰۰ ۲۰۰۵ سبز یشمی مقیاس ۱۸

چراکه نگهداری باتری ها به مدت زیاد در انبار ها باعث کاهش کارایی و قدرت آن ها می شود. ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود. امکانات رفاهی و تجهیزات تعبیه شده در این خودروی لوکس و جمع و جور ایتالیایی قابل قبول و مناسب است. در بخش‌های قبل به این موضوع پرداخته و برخی از این امکانات را معرفی کردیم. این خودروها از نظر ویژگی‌های ایمنی بخش، قابلیت‌های بسیار بالایی دارند. این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد.

LOL – خرید اسباب بازی

درب صندوق عقب بسیار کوچک بوده و لوگوی آلفا رومئو روی آن قرار گرفته است. سپر مشکی رنگ که روی آن دو چراغ خطی تعبیه شده و دو خروجی اگزوز از سایر اجزای این بخش می باشند. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.

جمع بندی خودرو آلفا رومئو 4C

با مجله خبری خودرو بسترن فاو به این مطالب این خودروها یا از کشورهای عربی وارد می شوند یا از چین. من تقریبا در اوایل ورود این برند به ایران در سایتی خواندم یک پارت از کشور چین با قیمت بسیار پایینی وارد کشور شده بودند اما بطور کامل از درست بودن یا نبودن ان خبر ندارم و تنها طبق مطالعات شخصی خودم این مطالب و بیان کردم. نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود. در سال ۱۹۱۵ مالکیت شرکت بدست کارآفرین ایتالیایی؛ نیکولا رومئو افتاد و رومئو با ادغام این شرکت، با شرکت رومئو هلدینگ و چند شرکت کوچک دیگر، فهرست محصولات تولیدی را نیز به انواع موتور هواپیما و کمپرسور، ژنراتور، لوکوموتیو و واگن‌های قطار، گسترش داد. در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکت‌ها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است.

http://betheme.irاین الفارومئوهای وارد شده از چین، در حالی با این قیمت به ایران رسیده اند که قیمت میتو در دوبی بسته به نوع آپشن آن بین ۲۵ تا ۲۸ هزار دلار است. در مورد استارت باید بگم که در سایت رسمی آلفارومئو برای جولیتا و میتو نوشته که ” برای انتقال حس اسپرت بودن ماشین خودشون این قابلیت رو عمداً حذف کردن , ولی از سال 2013 رسماً به عنوان یکی از استانداردهای خودرو ها تو بازار عرضه میشه. آلفارومئو در سال 1986 توسط فیات خریداری شد و از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه کمپانی فیات به فعالیت خود ادامه داد. در سال ۱۹۲۸ با پایان قرارداد دفاعی دولت ایتالیا با شرکت آلفا رومئو، نیکولا رومئو این شرکت را ترک کرد و سهام خود را نیز به دولت ایتالیا واگذار نمود. در سال ۱۹۳۲ دولت ایتالیا کنترل شرکت در حال نابودی را بدست گرفته و مدیریت آلفا رومئو را به شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی ایتالیایی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، واگذار کرد. این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است.

  • با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد.
  • احتمالا شما تنها در ویدئو های مرتبط و در شبکه های اینترنتی شاهد چنین رخدادی بوده اید که باید همین جا بگویم انها موتورهای مخصوص مسابقه ای و یا نمونه های تقویت شده هستند.
  • فرمان پذیری این اتومبیل نیز جالب توجه بوده و شتاب گیری آن هم بسیار مناسب است.
  • من در سایت اصلی الفارومئو نمایندگی ایران را پیدا نکردم، و اگر این موضوع درست باشد در واقع این خودرو ها از کشور دومی وارد ایران می شوند و الفا رومئو به صورت رسمی در ایران نمایندگی ندارد.