مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس یکی از معروف ترین و جدید ترین نوع صرافی پر از قدرت است که هیچ نوع تحریمی آن را تهدید نمی کند و باعث محدودیت فعالیت آن نشده است و همین امر سبب شده است که ما بین کاربران ایرانی صرافی کوینکس یکی از پر طرفدار ترین و مشهور ترین صرافی به حساب آید. صرافی کوینکس یک کیف پول دارد که کاربران به صورت شخصی می توانند از کیف پول خود استفاده کنند و امینت کیف پول خود را افزایش دهند و دچار هیچ نوع کلاهبرادی و دزدی نشوند. نحوه کار کردن و استفاده از کیف پول بسیار خوب و آسان است و کاربران می توانند به راحتی از کیف پول صرافی کوینکس که به نام Viawallet نهایت استفاده را کنند و گزینه های متفاوتی را در دسترس کاربران قرار می دهد. در صورتی که در صرافی کوینکس وارد مرحله احراز هویت نشده اید و مدارک خود را ارسال نکرده اید، می توانید رورانه تا سقف ۱۰ هزار دلار برداشت کنید و یا اینکه از ارز دیجیتال خود به کیف پول دیگری انتقال دهید.

در انتها امیدواریم این محتوا توانسته باشد نیاز شما را برای ساخت حساب کاربری در صرافی کوینکس مرتفع کند اما بهتر است بدانید که در دوره ۰ تا ۱۰۰ ارزهای دیجیتال که توسط دکتر صادقی نیا تولید شده است تمام مباحث حرفهای در حوزه ترید آموزش داده شده و شما به راحتی می توانید کار کردن با این صرافی را هم به طور کامل آموزش ببینید و به یک تریدر حرفه ای تبدیل شوید. هم مهم است . تعداد صرافی های موجود در بازار ارز دیجیتالی بسیار فراوان و زیاد هستند و معمولا این صرافی ها در سراسر جهان در نقاط مختلفی از دور تا دور جهان موجود می باشند و افرادی که می خواهند فعالیت تبادل ارز دیجیتال را با موفقیت به پایان برسانند باید از صرافی معتبر و شناخته شده ای استفاده کنند، که صرافی کونیکس یکی از بهترین و معروف ترین صرافی است و پیشنهاد ما برای انجام تبادل های ارز دیجیتالی شما، صرافی کوینکس می باشد.

صرافی کوینکس یک صرافی است که شامل استفاده از استخر استخراج می باشد. در معاملات spot یا نقدی، همانند معامله مارجین خطری کاربران را تهدید نمی کند و می توانند از این معامله ها با خیال راحتی استفاده کنند. در غیر این صورت این گونه معاملات برای کاربرانی که جدید الورود هستند و یا اینکه سطح مهارت و آگاهی آن ها بسیار کم می باشد، توصیه نمی شود. از زمان تاسیس و راه اندازی صرافی کوینکس تقریبا سه سال می گذرد و این صرافی به علت داشتن کیفیت بالا توانست تعداد بسیار زیادی از کاربران را به خود جذب کند. همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به آموزش کار با صرافی کوینکس پرداختیم. کوینکس در انگلستان ثبت شده است و همچنین این صرافی استخر ماینینگ ViaBTC که یکی از برترین استخرهای استخراج بیتکوین است را پشت خود دارد و در واقع سازنده این استخر همان سازنده کوینکس است علاوه بر این صرافی کوینکس خود را یک صرافی با رابط کاربری کاربر پسند، کارمزد پایین، سرعت پردازش بالا و امنیت بالا معرفی میکند که در ادامه این ادعا ها را بررسی میکنیم.

چنانچه عملیات احراز هویت را انجام بدهید، می توانید روزانه تا ۱ میلیون دلار برداشت داشته باشید. پس از اعلام اجباری شدن احراز هویت در بایننس بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال صرافی جایگزین بودند که همانطور که در مقاله صرافی های جایگزین بایننس عرض کردیم صرافی کوینکس مشکلی با ایران ندارد و حتی به کاربران ایرانی اجازه احراز هویت با مدارک ایرانی خود را نیز می دهد، پس از این بابت مشکلی با صرافی Coinex نخواهید داشت اما پیشنهاد میکنم تا زمانی که نیاز به احراز هویت پیدا نکرده اید احراز هویت نکنید. صرافی کوینکس در کشور های مختلفی از جمله: کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور عراق، کشور افغانستان، کشور یمن، کشور سودان و سایر کشور ها در حال فعالیت می باشد و هیچ مشکلی در ارائه خدمات ندارد.

کوینکس یک صرافی به منظور تبادل های ارز دیجیتالی تاسیس و ساخته شده است و دقیقا به همین منظور مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. صرافی ارز دیجیتالی کوینکس امکان خرید از طریق کارت های بانکی بین المللی را برای کاربران خود فراهم کرده است. 4. برای فروش نیز از سه طریق بالا می توان عمل کرد. برای این کار نیز به تب دارایی ها و بخش مارجین رفته و جفت ارز مورد نظر خود معرفی صرافی کوینکس را انتخاب نمایید. استخر استخراج یکی از مهم ترین و معروف ترین نوع استخر های استخراج ارز دیجیتالی در سر تا سر جهان می باشد، که خود این صرافی یکی از انشعابات اصلی استخر های استخراجی به حساب می آید.