لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده

لایه خارجی حلالی شکل است که باعث انعطاف لوله می شود قسمت میانی منسجم و از مواد عالی پی وی سی ساخته می شود قسمت داخلی هم کاملا صاف و یکدست است. عوامل متعددی، قیمت لوله فلکسیبل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.از جمله این عوامل می‌توان به مهمترین آنان در زیر اشاره کرد. هنگامی‌که تکنسین‌های برق شروع به سیم کشی در محیط‌های مسکونی، تجاری و… می‌کنند، اولین چیزی که باید درنظر بگیرند نوع سیم کشی مورد استفاده است. تعیین نوع سیم کشی مناسب، کار را برای آنها آسان‌تر می‌کند و همچنین نظم بهتری برای سیم کشی بوجود خواهد آمد؛ مجرای عبور سیم‌های برق از جنبه‌های ضروری است که هر برقکار باید به آن دست پیدا کند. درواقع این مجرا لوله‌های بادوام و انواع دیگر محفظه‌های سیم کشی را شامل می‌شود، که برای محافظت از هادی‌های سیم کشی الکتریکی، استفاده می‌گردد.

محافظت از کابل های دوربین مدار بسته مانند کابل برق ، کابل شبکه و یا کابل کواکسیال استفاده می شود . برای تعیین قیمت لوله خرطومی هوا موارد زیادی را در نظر میگیرند که بر اساس جنس و قطر و سایز و سطح مقطع و متراژ آن قیمت گذاری میشود. لوله های فلکسیبلی که دارای آلومینیوم است، دارای دو لایه داخلی و خارجی می باشد.

رنگ کالای خود را انتخاب کنید

لوله فلکسی‌بل به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، دما و اشعه خورشید یک محافظ عالی برای کلیه سیم و کابل‌های حامل خود است. از این رو اغلب در هر فضا، چه در خارج و چه در داخل ساختمان و حتی درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید. نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است.

بست لوله فلکسی

جهت افزایش راندمان کار و مدیریت هزینه باید به انواع کاربرد لوله فلکسیبل واقف باشید تا در مواقع مورد نیاز، آن را مورد مصرف قرار دهید. لوله‌‌ فلکسی دارای سطح مقطع گرد با ایجاد پوشش اضافی به دور سیم یا هر نوع هادی الکترونیکی وظیفه حفاظت از آن را دارد. جهت خرید خرطومی فلکسیبل به قسمت تماس با ما گروه صنعتی پارس صنایع که نماینده فروش خرطومی فلکسیبل است مراجعه کنید. از دیگر کاربردهای لوله شلاقی فلزی ، مشخص کردن مسیر برای سیم و کابل‌ها است.

انواع لوله خرطومی با کیفیت

بهترین استفاده و کاربرد اصلی لوله فلکسیبل برق در سیستم های سیم کشی شبکه ای تهویه سیستم ماینر و کابل قیمت لوله فلکسی کشی برق است. در کابلکشی از نمره های بزرگ تری استفاده می شود اما در سیستم های شبکه مخابراتی و الکترونیک برای اینکه مقطع سیم ها کم تر است فلکسی با سایز کوچکتر کاربرد دارد. لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود. اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها می شناسند.

  • در داخل ابتدا و انتهای لوله های فلکسیبل سر لوله پلاستیکی استوانه ای بصورت پیچی قرار می گیرد که باعث محافظت بهتر کابل برق درون این لوله می شود.
  • لوله فلکسیبل روکش دار PVC از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی که بیشتر در کابل کشی دوربین مداربسته استفاده میشود.
  • هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده