قیمت گوشی ردمی K50 شیائومی Xiaomi Redmi K50 زومیت

قیمت گوشی ردمی K50 شیائومی Xiaomi Redmi K50 زومیت

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… با این حال، Redmi ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم را در K50 Gaming Edition فهرست می کند. نرخ تازه سازی 120 هرتز قطعا برای بازی مناسب است و نرخ نمونه برداری هنگام تایپ 480 هرتزی نیز چشمگیر است. اگرچه صدای استریو در حال حاضر تقریباً در همه تلفن های هوشمند گنجانده شده است، اما در بخش بازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. سلام من یکماهه گوشیمو سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده کسی هم زنگ میزنیم پاسخگو نیست.

باتری و شارژدهی گوشی Redmi K50 Ultra

علاوه بر کیفیت نمایش، برای گیمرها معیاری به نام رفرش ریت اهمیت ویژه دارد. رفرش ریت تاثیر مستقیم روی اجرای روان محتوای گرافیکی داشته و برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی جزو ضروریات است. البته در حالتی که به رفرش ریت بالا نیازی نباشد، دستگاه به صورت خودکار نرخ نوسازی را پایین می‌آورد تا در بهینه‌سازی مصرف باتری، نقش داشته باشد. گوشی جدید با نام ردمی کی 50 اولترا شباهت زیادی به شیائومی 12 دارد.

در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخاب‌های خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. ترکیبی که شیائومی برای دوربین ردمی K50 در نظر گرفته، ترکیب رایجی در خانواده ردمی K نیست. این گوشی به دوربین سه‌گانه 48، 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده که قبلا در گوشی ردمی K40S موجود در فروشگاه موبوتل تکرار شده بود. این سه سنسور در ماژولی مستطیلی در قاب پشتی تعبیه شده‌اند و شکل و شمایل جدیدی دارند. عکس‌هایش با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری ثبت می‌شود و به مدد لرزشگیر OIS، احتمال وجود نویز در عکس‌ها را کاهش داده است. وقتی دوربین اصلی را روی حالت فوق عریض یا الترا واید قرار دهید، سنسور 8 مگاپیکسلی دست به کار می‌شود و عکس‌هایی با زاویه 119 درجه می‌گیرد.

به تازگی جزئیاتی از رزولوشن صفحه نمایش، دوربین و سخت افزار داخلی این گوشی فاش شده است. گوشی ردمی k50 پرو دارای یک پنل Super AMOLED می باشد این صفحه نمایش در رنج صفحه نمایش های پرچمدار می باشد، این صفحه نمایش می تواند تصاویر را با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل نمایش دهد. که شما در مقابل نور خورشید هم دچار مشکل نخواهید شد، نرخ نوسازی تصویر های این صفحه نمایش 120 هرتزی می باشد که خیلی کاربردی است، اندازه آن هم 6.67 اینچ می باشد که با 107.4 میلی‌متر برابر است. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. برای مدتی می‌شود که گزارش‌هایی از محصولات جدید ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی به گوش می‌رسد.

صفحه نمایش این گوشی از HDR10+ پشتیبانی میکنه و کیفیتش قطعا رضایتتون رو جلب میکنه. اما روشناییش خیلی زیاد نیست و پرچمدارهای شیائومی مثل شیائومی 12 پرو، نمایشگرهایی با روشنایی بهتر دارن. این روزها بازار رونمایی از گوشی‌ها و تبلت‌های جدید بسیار داغ شده و شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ، شیائومی و ردمی به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخته‌اند.

  • از دیگر ویژگی های K50 Ultra می‌توان به برخورداری از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد.
  • ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است.
  • سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است.
  • در قاب پشتی این گوشی، اولین امضای اختصاصی این مدل در ماژول دوربین دیده می‌شود.
  • گوشی ردمی K50 به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 67W پشتیبانی می‌کند.

به زودی شیائومی از گوشی ردمی K50S Pro با یک ویژگی منحصر به فرد رونمایی می‌کند. گوشی ردمی k50 پرو از دو نانو سیم پشتیبانی می کنند که هردو همزمان در خدمت شما فعال خواهند بود و سرویس های خود را ارائه خواهند داد. این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است. به دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 متکی است. متأسفانه، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی در یک بریدگی سوراخ قرار دارد و بنابراین اندکی در انجام بازی‌های فشرده اختلال ایجاد می‌کند.

انواع اتصالات و ارتباطات کی 50 گیمینگ

اندازه صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ~۸۶.۷% است. این صفحه نمایشگر از نوع OLED است که خب به نوبه خود نمایشگر خوبی محسوب می‌شود. این پنل ۱۲ بیتی می‌تواند ۶۸.۷ میلیارد رنگ را به نمایش در آورد که در نوع خود قابل مقایسه با هیچ گوشی دیگری نیست. گوشی Redmi K50 Gaming ضخامتی ۸.۵ میلی‌متری دارد و ۲۱۰ گرم وزن آن است.

دوربین های Xiaomi Redmi k50 gaming

ردمی کی 50 اولترا انرژی مورد نیاز خود از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که پیش از این در کی 50 پرو نیز استفاده شده بود. این باتری به لطف تراشه داخلی Surge P1، امکان شارژ سریع 120 وات را دارد. طبق آمارهای رسمی، باتری کی 50 اولترا برای یک روز کاری کاملاً کافی است و این هدف به واسطه پردازنده جدید و نمایشگر کم مصرف آن محقق شده است. گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا یکی از نمونه‌های عالی برند شیائومی است که امسال عرضه شد. این گوشی مشخصات فنی فوق‌العاده خوبی داشته و به دلیل داشتن تراشه اسنپدراگون می‌تواند انقلابی در حوزه تکنولوژی برای گوشی‌هایی هوشمند با قیمت پایین باشد.

این تراشه هم‌اکنون به‌عنوان به‌روزترین و جدیدترین تراشه شناخته می‌شود. وزن این گوشی ۲۰۲ گرم (۷.۱۳ اونس) است و برای گوشی‌ای با این ابعاد وزن نسبتا مناسبی است اما خب می‌تواند برای برخی از افراد سنگین باشد. یک دوربین بزرگ مانند دوربین‌های تخصصی عکاسی در بالای یک جزیره مستطیلی شکل خودنمایی می‌کند. پیش‌تر شیائومی 12S, ردمی کی ۵۰ گیمینگ گوشی تاشو Mix Fold 2 نیز به این چیپست مجهز شدند.