“فاطمی امین ” چالش های وزارت صمت را به درستی مدیریت می کند

وی به فعالیت شبانه روزی فاطمی امین برای پیگیری امور به عنوان ویژگی مدیران انقلابی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نمی توان عملکرد و فعالیت وزیر صمت را تنها به یکسال محدود کرد ،چراکه وزارتخانه ای با این حجم از کار و به ثمر رسیدن به برنامه های هدفگذاری شده ،مطمنا به زمان بیشتری نیاز دارد .

وی ادامه داد : وزیر صمت دولت سیزدهم همچنین در انتخاب معاونان خود نیز دقت لازم را بکار برد و افراد باتجربه را در حوزه های کاری این وزارتخانه برگزید که این خود از نکات قوت وامتیاز وی در کار و فعالیت محسوب می شود .

به گفته نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی ساماندهی بازار و مدیریت تولید آهن و سیمان منجر به آرامش خوب در بازار این محصولات شده است.

به گزارش ایرنا، تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز چهارشنبه -۲۷ مهر- از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد و با اعلام سخنگوی هیأت رییسه ، جلسه استیضاح قرار است روز یکشنبه هشتم آبان برگزار شود.



منبع

شریعتی موثرترین اقدامات وزیر صمت را در حوزه بازرگانی داخلی عنوان و تصریح کرد: با توجه به تحول اقتصادی که دولت سیزدهم اجرا کرد ،بازار به خوبی مدیریت شد و کالاها به اندازه مورد نیاز در بازار وجود دارد .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : تا بدین اندازه دقت در انتخاب مدیران و معاونان نشان می دهد که فاطمی امین فردی با برنامه و دقیق در انجام کارها است که به خوبی در فعالیت های وی مشاهده می شود.

غلامرضا شریعتی روز در گفت و گو با ایرنا افزود : فاطمی امین زمانی که این وزارتخانه را تحویل گرفت که با مشکلات و چالش های متعددی مواجه بود ،اما وی توانست به خوبی و درستی این وزارتخانه را ساماندهی کند .