دانلود آهنگ ماشین 2023 MP3 مخصوص دور دور و مسافرت گلسارموزیک | kordify

خیلی عالی بود اینکه همه رو یکجا گذاشتید با امکان پخش آنلاین. ممنون از این آلبوم قشنگی که برامون گلچینش کردین.خسته نباشید. تمامی حقوق محتوای مطالب، لینک دانلود و قالب برای موزیکدل محفوظ است و هرگونه کپی برداری و استفاده در سایت های دیگر ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

مسعود جلیلیان – دل

برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی تازگیا با صدای شایان فرهادی به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 + کیفیت اچ دی موزیک ویدیو با موزیکدل❤️ همراه باشید. برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی بدو پیشم با صدای بابک افرا به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید. برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی ما دو نفر با صدای حامد برادران به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.

دانلود آهنگ های روز پدر 1400 (گلچین آهنگ های مخصوص روز مرد) 2021

زده بارون به اون صورتِ ماهت یه کمی خیس شدن موهای صافت سر زبون دارم ولی تو رو که میبینم مستِ چشمات میشم ساکت میشینم دل به دل راه داره جذابی عشقم آرزوم اینه باشی جلو چشمم … ببین که عشق من به تو مرا کشیده سمت تو عجب جنون آشنایی قسم به نام خوب تو همیشه میرسم به تو تو دل دل دقیقه‌هایی چه قهر عاشقانه‌ای اگر که گم نمیشدم به این جنون نمیرسی … عاشقم گناه من چه بود که عاشقم بی هوا خدا چرا شکسته قایقم ای ماه از قلب شب نرو رسیده جان من به لب نرو بی قرارتم، بمانی اگر کنارتم نشانی از این دل خراب و خسته بگیر در ه … عاشقت شدم به جون تو بی خیال اینکه دلخورم باورت شه من که بی خودی جون تو قسم نمیخورم گفته بودی بی نظیره عشق با من و تو هم مسیره عشق اما هیشکی بم نگفته بود هر چی میده پس میگ …

گرشا رضایی – دریا دریا

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو … به چه دلواپسی نابی به سرم زده بی خوابی صبرم شده لبریز کجایی چه دل آشوبه ی جذابی در این شب مهتابی در تاب و تبم تا تو بیایی به چه دلشوره زیبایی در خلوت و تنهایی دل در دل م … میگن از هر دست بدی از همون دست پس میگیری جز تو پس برو با من نباش که این قلب سنگی بی عاطفس من از قصد بدم که بری میترسم دست دست کنم من خستم نه اصلا دلم نمیاد که خستت کنم … یواشکی نگام کرد و قلبم در اومد از جاش منو میگیره برق چشماش بی سر و صدا اومد و راحت عاشقم کرد نفهمیدم از کجا شد پیداش آخه عشقم نداریم رو دست تو جذاب شبیهت نیست تکی مثل ا …

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین خدا با صدای احمد سلو به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دانلود آهنگ کردی دعوت میکنیم. برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی دارمت چه خوبه دارمت مطمئن باش که تنها نمیذارمت با صدای نیواد به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید. هم اکنون شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین بیمار با صدای شهرام شکوهی دعوت می‌کنیم. متن ترانه و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ از آهنگ بیمار را در موزیکدل♥ برای شما عزیزان آماده کرده ایم. برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی صنم با صدای پدرام پالیز به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید. برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی هوس با صدای سامان جلیلی به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.

  • برای دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی خانم گل من دیوونه ی بی طاقت کم تحمل با صدای حمید هیراد به همراه متن ترانه و با کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ با فرمت MP3 با موزیکدل❤️ همراه باشید.
  • بخدا قشنگترین گلچینی بود که تو چند سال اخیر گوش دادم و دانلود کردم .
  • آخه مهراد جم و زینعلی و این چرت و پرت هایی که با یکی دو بار آهنگ خوندن، اسم خودشون رو گذاشتن خواننده که حتی صدا ندارن، چرت باید توی این لیست باشن.
دانلود آهنگ ماشین 2023 MP3 مخصوص دور دور و مسافرت گلسارموزیک | kordify