خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | besturnblog

انتخاب شما یکی از انتخاب های بسیار خوب بوده و با توجه به شرایطی که اعلام کرده بودید این خودرو پاسخگو نیازهای شما حتی طی چندین سال خواهد بود. درود ارش جان، ممنون بابت احترامی که قائل شدید،همچنین امیدوارم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و خاطرات خوشی را با خودرویتان ثبت کنید. ایمنی هر سه خودرو مناسب بوده اما ولوستر و جولیتا با پنج ستاره ایمنی برتری نسبی با ام جی با چهار ستاره ایمنی دارند.

http://betheme.irاین مجله خبری خودرو بسترن فاو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد.

  • سپاهان یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری خودرو در خاورمیانه است که باتری های خود را صادر می کند.
  • معمولا این اعتبار شرکت سازنده ماکت هست که تضمین کننده کیفیت مدل میباشد و برند AUTOart از جمله شرکت های معتبر و با سابقه در این زمینه میباشد.
  • جولیتا درسته حجم موتورش پایینه ولی به خاطر دو توربویی که روی موتور کار گذاشته شده قدرت خیلی خوب 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر رو تولید میکنه.

وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس. جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. اول قرار بود 60 تومن باشه اما حالا شده 82 ملیون ولی با اطمینان میتونم بگم توی ماشینهای تو ایران تو این قیمت رو دست نداره اما قیمتش خیلی بالاست.توی اروپا 26 هزار دلاره.

خودرو خارجی

این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد.

باتری آلفارومئو جولیتا

البته باید بگم اوضاع قطعات و بازار دست دوم ان به علت داشتن نمایندگی و فروش بالاتر نسبت به سوبارو در جایگاه بهتری می باشد. من این ماشین رو خریدم، از اون چیزی که فکر می کردم خیلی بهتره، شتابش خیرتون می کنه، در ضمن از سال 2013 به بعد مانیتورش هم در وسط کنسول جلو هستش پس دوستانی که مشکلشون این بود حله برن بخرن… داره از شما خواهش می کنم که فیلم بررسی جولیتا را هم بزارین تو سایت.

ماکت ماشین آلفارومئو مدل AutoArt Alfa Romeo 33 Stradale اتوآرت