خدمات جدید پوشش گارانتی بدنه سایپا

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا از همکاری با بیمه‌ها به‌منظور تکمیل پوشش‌های مختلف خسارت مشتریان سایپا خبر داد و گفت: «با این همکاری، مشتریان سایپا ضمن بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ها، از استانداردهای لازم درحوزه تعمیرات هم برخوردار می‌شوند.» علی‌اکبر هاتفی با بیان این مطلب گفت: «درواقع با این همکاری امدادخودرو سایپا حلقه واسطی بین بیمه‌ها، مشتری و خدمات استاندارد قابل ارائه در شبکه نمایندگی خواهد بود.» وی همچنین به‌روند پایش و رضایت‌سنجی مستمر مشتریان برای ارتقا و اصلاح خدمات درحوزه گارانتی پرداخت و تصریح کرد: «تمام خدماتی که توسط امدادخودرو سایپا در حوزه‌های مختلف امدادی و گارانتی فنی و بدنه ارائه می‌شود، به‌طور مستمر رضایت‌سنجی و نتایج آن‌ها پایش و آنالیز می‌شود و بر اساس نیاز به‌بهبود و اصلاح یا درخواست مشتریان برای افزایش پوشش خدمات، اصلاحات لازم انجام و خدمات جدید نیز اضافه می‌شود.»

مزیت بهره‌مندی از خدمات گارانتی بدنه سایپا
هاتفی درهمین ارتباط به‌مزیت دریافت خدمات و گارانتی بدنه از شبکه نمایندگی‌های سایپا پرداخت و خاطرنشان کرد: «در ارائه خدمات گارانتی بدنه سایپا، صددرصد خدمات و تعمیرات در نمایندگی‌های سایپا انجام می‌شود و برخلاف روال بیمه‌ها که بسیاری از خسارت‌ها با وجه نقد جبران می‌شود، در نمایندگی‌های امدادخودرو سایپا هیچ‌گونه پرداخت نقدی بابت خسارت‌ها وجود ندارد.
حتی در صورت آسیب و وارد آمدن خسارت‌ کلی به‌خودرو و همچنین سرقت آن، خودرو تعویض و جایگزین می‌شود.» وی در پایان به‌مشتریان توصیه کرد به‌خدمات خارج از شبکه نمایندگی‌ها اطمینان نکنند؛ چراکه عدم‌پذیرش مسئولیت واحدهای خدماتی خارج از شبکه نمایندگی درقبال خدمات و تعمیرات ارائه‌شده می‌تواند به‌لحاظ کیفیت و ایمنی، مشکلات و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را برای مشتریان به‌همراه داشته باشد.



منبع

اصلاح مستمر پوشش سطح خدمات گارانتی بدنه سایپا
به‌گفته هاتفی، خدمات گارانتی بدنه دارای سه‌سطح پایه، اکونومی (اقتصادی) و سطح کامل است که پوشش این خدمات به‌ترتیب در هر سطح کامل‌تر و دائما درحال اصلاح است. وی با اشاره به‌اینکه ارزان‌ترین سطح گارانتی بدنه سایپا، مربوط به «گارانتی بدنه پایه سایپا» است که هم از طریق نمایندگی‌های مجاز و هم از طریق دفتر مرکزی امدادخودرو سایپا قابل خریداری است، افزود: «البته دومین سطح گارانتی بدنه سایپا یا همان گارانتی اقتصادی سایپا به‌منظور پوشش‌های بیشتر، محبوبیت زیادی میان مشتریان محصولات سایپا دارد.» مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا سومین و گران‌ترین سطح گارانتی بدنه سایپا را مربوط به «گارانتی بدنه کامل سایپا» عنوان و اظهار کرد: «هم‌اکنون این سطح از گارانتی به‌دلیل سه ویژگی‌ حذف محدودیت‌های استفاده از جبران خسارت، حذف فرانشیز (سهم پرداختی مشتری) برای انواع پوشش خسارت و حذف نوسان قیمت برای پوشش خسارت، اهمیت بالایی برای مشتریان دارد و در این سطح از خدمات گارانتی بدنه، ارائه خدمت در نمایندگی‌ها به‌صورت رایگان برای مشتری انجام می‌شود.» وی در ادامه به‌تاثیر قیمت پایه خودرو بر هزینه گارانتی بدنه اشاره کرد و گفت: «پایه قیمت‌گذاری بیمه و گارانتی بدنه، قیمت خودرو است و با افزایش قیمت پایه خودرو نرخ خدمات گارانتی بدنه در بخش فنی و بدنه افزایش می‌یابد.»

سطح رضایت از خدمات گارانتی بدنه و اقبال خوب مشتریان سایپا
مدیر خدمات بدنه خودرو امدادخودرو سایپا همچنین به‌پایش مستمر و میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات گارانتی بدنه سایپا پرداخت و افزود: «براساس آخرین نتایج رضایت‌سنجی از مشتریان، سطح رضایت از خدمات ارائه‌شده درحوزه گارانتی بدنه، عدد رضایت‌بخش و قابل قبولی است؛ به‌طوری ‌که تاکنون این خدمت با سطح خوبی از اقبال مشتریان همراه بوده است. درواقع به‌هر میزان سطح خدمات بیشتر و کامل‌تر می‌شود، رضایت مشتریان نیز بیشتر خواهد شد.» وی در ادامه به‌ارائه خدمات صافکاری و نقاشی خارج از شبکه نمایندگی‌های خودروساز اشاره کرد و یادآور شد: «دریافت این نوع خدمات از شبکه نمایندگی‌های خودروساز، ضمن امنیت خاطر، باعث بهره‌مندی مشتریان از خدمات و تعمیرات استاندارد می‌شود؛ درحالی‌ که دریافت خدمات ناشی از تصادفات و تعمیرات، خارج از شبکه نمایندگی‌ها معمولا از استاندارد لازم برخوردار نیست و احتمال حوادث بعدی را برای مشتریان به‌دنبال خواهد داشت.»