بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | besturnblog

مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و .. اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند . سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

  • در ظاهر هم SE دارای چراغ‌های عقب، جلوپنجره و چیدمان دکمه‌های داشبورد متفاوت‌تری بود.
  • از لحاظ طراحی نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد.
  • عده بسیاری عقیده دارند که سمند ال ایکس خودرو قابل اطمینان و کم استهلاکی محسوب می‌شود و عده‌ای دیگر آن را خودرویی بسیار پرخرج و بی کیفیت می‌دانند.
  • این موتور دارای ۴ سیلندر خطی و هر سیلندر دارای ۲ سوپاپ دود و ۲ سوپاپ هوا می‌باشد که در مجموع این موتور دارای ۱۶ سوپاپ می‌باشد.

از لحاظ مجله خبری خودرو بسترن فاو نمای داخلی خودرو این مدل تفاوت چندانی با دیگر مدل‌ها ندارد. طبق نظرسنجی از خریداران، این خودرو توانسته بسیاری از انتظارات مشتریان را برآورده سازد چرا که گزینه های قابل قبولی دارد. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است. البته بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است ولی به شدت توصیه می‌شود آن را هم داشته باشید.

http://betheme.ir

خانواده “سمند” در حال حاضر در 8 گروه مختلف رونمایی و عرضه شده است که در این گزارش از نمناک به بررسی مزایا و معایب این سری از خودروهای سدان خواهیم پرداخت. پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است . در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند .

فروش اقساطی 207 اتوماتیک MC

در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. دوست گرامی ممنون از اینکه تجربه رانندگی و استفاده از خودرو سمند را با مخاطبان خودرو۴۵ به اشتراک گذاشتید. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید.

خرید اقساطی از نمایندگی فروش خودرو یا کارخانه؟ مساله این است!

با سلام بنده یک سمند مدل ۹۸ گرفتم می خواهم بدانم که آیا میشود موتور ماکسیما های ۳۰۰۰ را بندازم؟ اصلا جا می شود؟ ضریب دنده رو حالا گریبکس را یک کار می کنم ولی اصلا جا می شه ممنون. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. فضای داخلی سمند LX نیز همچون نمای ظاهری آن چندان جای تعریف ندارد و طراحی آن بسیار ساده‌ و قدیمی به نظر می‌رسد.

قیمت ایران خودرو سمند