بانک کتاب کنکور عشق کتاب ارسال رایگان کتاب | کتابکو

این کتاب با در اختیار گذاشتن یک درسنامه کامل و کاربردی برای دانش آموز ، اورا در بهبود آموخته های مطالب درسی و کلاس درس کمک میکند . در درسنامه های این کتاب کلیه نکات کلیدی و تستی به صورت کامل همراه با مثال های متنوع بیان شده است . دانش آموزان در پایان سال نهم باید برای ادامه تحصیل یکی از رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی و یا رشته های فنی را انتخاب کنند ، که این انتخاب ها بسته به سطح علمی دانش اموزان ، علاقه آنها و همینطور پیش بینی آینده شغلی که برای خود ترجیح میدهند ، متفاوت است .

  • برای این کار کافیست در زمان ورود اطلاعات، گزینه ارسال به خارج از کشور را انتخاب نمایید و پس از آن کشور و آدرس پستی بین المللی را وارد کنید.
  • داوطلبان باید انرژی کافی برای مطالعه این درس بگزارند تا در بتوانند درصد لازم در پاسخگویی به سوالات را داشته باشند.
  • مطالعه مواد امتحانی در کنار کتاب های کمک آموزشی و برنامه ریزی درسی، باعث می شود مسیر رسیدن به موفقیت را با اطمینان بیشتری طی کنید.
  • بدین ترتیب شما می‌توانید با حوصله تمام عناوین مورد نظر خود را به همراه نقد و بررسی مطالعه کرده و بهترین انتخاب‌ها را برای خرید کتاب کنکور رقم بزنید.

با توجه به حذف دروس عمومی داوطلبان و حذف زیر گروه ها از کنکور داوطلبان باید ساعات مطالعاتی خود را به مطالعه دروس کتابکو تخصصی اختصاص دهند. پس از حذف زیرگروه ها ضریب این درس برای رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی صفر نمی باشد و داوطلبان این درس را نیز باید جز دروس مطالعاتی خود در نظر بگیرند. های بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابفروشی های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با کتابفروشی های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین کتابفروشی اینترنتی ایران تبدیل شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

فروش کتاب کمک درسی صدکنکور 100konkur

به جرات می‌توان گفت که اگر یک داوطلب بتواند کل کتاب‌های تست را به خوبی حل کند، شانس برنده شدن با رتبه بسیار بالا را در کنکور 1402 را خواهد داشت. صحبت ما در اینجا کنکور آزمایشی نبوده و تمرکز ما بر منابع اصلی درسی می‌باشد. پس از اینکه با کتاب‌های تخصصی به درس مورد نظر مسلط شدند، حالا نوبت این است که خودشان را به چالش بکشند.

بانک کتاب کنکور عشق کتاب ارسال رایگان کتاب | کتابکو هر کدام از انتشارات نامبرده شده از بدو تحصیل دانش آموز تا پایان تحصیلات قبل از ورود به دانشگاه با توجه به نیاز دانش آموزان در پایه های مختلف و مخصوصا دانش آموزان کنکوری، سعی کرده اند در مجموعه های مختلف به نشر کتاب بپردازند. از کتاب های مخصوص هر درس در هرپایه گرفته تا کتاب های مخصوص امتحانات نهایی و کتاب های تست و جمع بندی و …. هر یک از این مجموعه ها شامل چندین کتاب کمک درسی هستند که هر کدام به صورت برنامه ریزی شده و دقیق برای رسیدن به هدفی تألیف شده اند.

چی بخونم، یک بانک کتاب واقعی