مشخصات فنی خودرو جک اس 5 JAC S5 + تصاویر کاربلد | besturnblog

در مجله خبری خودرو بسترن فاو 2016 فیس لیفت جدیدی از این خودرو به بازار معرفی شد که شامل طراحی جدید جلو پنجره، چراغ های مه شکن مثلثی، چراغ های جلو و عقب، ضربه گیرهای جدید، فضای داخلی به روز و آرم جدید شرکت JAC بود. در سال 2019 فیس لیفت دیگری از این خودرو به بازار عرضه شد که شامل طراحی جدید جلو و سپر عقب بود که باعث افزایش 20 میلی متری طول خودرو شد. از رقبای این خودرو می توان به هایما S5، چانگان CS35 و لیفان X60 اشاره کرد. جک اس 5 از جمله خودروهای چینی است که در بین مشتریان خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای جک را دارند، باید در لحظه از قیمت جک باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. اگر برای ماشین جک S5 به باتری نیاز داشتید میتوانید جهت صرفه جویی در وقت و خرید باتری در کوتاه ترین زمان با مراجعه به سایت امداد باتری و تماس با ما ثبت سفارش باتری را انجام دهید و باطری ماشین را در اسرع وقت با ارسال و نصب رایگان دریافت کنید. جک J5 یا Heyue Sedan یک سدان کامپکت است که با مارک Heyue توسط جک موتورز در چین تولید می شود.

معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5

قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد. JAC Heyue A30 یک سدان کامپکت است که توسط شرکت جک موتورز تولید شده است و در سال 2012 در نمایشگاه گوانگژو چین به نمایش درآمده است. این خودرو در مکزیک مونتاژ و در آمریکای لاتین با نام JAC J4 به بازار عرضه می شود.

http://betheme.irمدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است. اگر باتری ماشین جک s5 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به شش عدد ایربگ، ترمز دیسکی جلو و عقب، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل پایداری و کروز کنترل است.

  • سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل مجهز است.
  • در این شرکت خودروهایی که به صورت فروش اقساطی در اختیار مشتری قرار می گیرند در کوتاه ترین زمان ممکن پس از طی مراحل اداری به خریداری تحویل داده می شوند و خریدار با خاطری آسوده و استفاده از شرایط فروش اقساطی می تواند صاحب خودروی مورد نظر خود شود.
  • امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سودهای آتی که باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه می‌شود.
  • زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند.

نخستین فروش این خودرو در سال 1396 و با قیمت 72 میلیون تومان در بازار خودرو ایران آغاز شد که تا به امروز شاهد افزایش قیمت آن بوده ایم. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند. میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد.

خودرو جک J5 1.5 1394 دنده ای