خرید و فروش و قیمت جک امروز | besturnblog

مشتریان عزیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و پیام‌های خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهند تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به منطقه خودرو شماره 9میباشد. امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سودهای آتی که باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه می‌شود. پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود. سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست.

http://betheme.ir

مکان مجله خبری خودرو بسترن فاو گرفتن لوگوی خودرو، پلاک و وجود دستگیره براق برای صندوق نیز مواردی هستند که بر زیبایی خودروی جک S3 اثری مثبت دارند. در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند. کاپوت این خودرو به بهترین فرم و در راستای ستون A و در هماهنگی کامل با فرم چراغ های جلو طراحی شده است و خطوط حجم دهنده، زیبایی خاصی به آن داده است. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد.

  • شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.
  • برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید.
  • طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است.
  • این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود.
  • در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

کمپانی جی ای سی فعالیت خود را از سال 1964 میلادی تحت عنوان شرکت خودروسازی هیفی جیانگ هوای آغاز کرد سپس در سال 1997 نام خود را به آنهوئی جیانگ هوای تغییر داد. این شرکت ابتدا در تولید کامیون های تجاری فعالیت داشت سپس از سال 2000 فعالیت خود را در عرصه خودروهای سواری شروع کرد. کفپوش سه بعدی خودرو طراحی ای منحصر به فرد و قالبی دارد که ظاهری بسیار شیک و لاکچری را برای خودرو به ارمغان می آورد. بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند. همچنین بهتر است بدانید که با خرید قسطی محصولات جک و لیفان کرمان خودرو به صورت رسمی نه تنها بهترین انتخاب را داشته اید بلکه خریدی به صرفه، اقتصادی و منطقی را تجربه می کنید. • میانگین مصرف این خودرو 6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که احتمالا با توجه به نوع بنزین و شرایط کشور ما مقدار آن به 7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر برسد.

جکj5مدل 96

Sol X7 یا همان Jiayue X7 یک کراس اور سایز متوسط است که توسط جک موتورز با مارک Sol و Jiayue تولید شده است. این کراس اور که در اصل با نام Jiayue X7 در سال 2020 به بازار عرضه شد، اساسا یک فیس لیفت گسترده از Refine S7 است. تا قبل از اینکه مارک Jiayue تولید این خودرو را متوقف کند، Sol X7 و Jiayue X7 برای مدت کوتاهی در کنار یکدیگر این خودرو را تولید و به بازار عرضه می کردند و از اکتبر سال 2020 تولید این خودرو منحصرا با مارک Sol X7 انجام شد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ترمزهای ضد قفل، ترمز کمکی، توزیع نیرو ترمز، ترمز اضطراری، کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل واژگونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، هشدار دهنده تغییر خطوط، هشدار دهنده تصادف جلو، هشدار دهنده نقطه کور و کروز کنترل هوشمند است.

کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است؟

جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد. لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است. شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد. همان طور که می دانید فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط شرکت سایا شامل محصولات کرمان خودرو نیز می باشد (تا پیش از این امکان فروش اقساطی خودروهای مونتاژی و وارداتی وجود نداشت و تنها فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا امکان پذیر بود). جک S5یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند.

معرفی آپشن های رفاهی کابین