اجاره ماشین شاسی بلند شرایط آسان+قیمت همواره تخفیف | besturnblog

بخشی از این افت به وزن سنگین‌تر این مدل و بخش دیگر به پرت انرژی بیشتر در گیربکس اتوماتیک متصل میشود، هرچند در سرعت‌های بالاتر تفاوت با نسخه دنده‌ آنقدرها چشمگیر نیست. کولیوس با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خود توان تولید قدرت ۱۷۱ اسب‌بخار را دارد که نسبت به رقبایش خودرویی قوی نشان می‌دهد. اما با این وجود رنو کولیوس را نه بهترین شاسی بلند در ایران اما یکی از بهترین‌ها می‌توان دانست.

  • امکانات ایمنی کابین فیدلیتی شامل 4 ایربگ، دو عدد ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو و دو عدد ایربگ‌های جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود.
  • در صورت اجاره این خودرو یا دیگر شاسی بلند های کافه رنت، می توانید خودرو را در زمان و مکان دلخواهتان تحویل بگیرید.
  • در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید.
  • مصرف ترکیبی این خودرو 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن، برد متوسط 850 کیلومتر با هر باک پر را خواهد داشت.
  • اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.
  • علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند.

تیپ اسکای‌پک نیسان جوک، از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که توانایی تولید 117 اسب‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. نمونه اسپرت این شاسی‌بلند ژاپنی، به یک موتور 1618 سی‌سی توربوشارژ مجهز شده است که توانایی تولید 190 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و شتاب آن، حدود 8.5 ثانیه است. کمتر از 4 سال است که نمایندگی رسمی نیسان به نام جهان نوین آریا، فعالیت‌های خود را در بازار داخلی آغاز کرده است. نیسان ایکس تریل، یکی از محصولات جذاب کمپانی نیسان در بازار داخلی است که آخرین نمونه از آن، در مدل‌های 2016 و 2017 در بازار داخلی خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز و لحظه ای خودروهای شاسی بلند -خودرو صفر و کارکرده امروز

برای مشاهده شرایط و قیمتاجاره لندکروزمی توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. هگمتانه یا همدان کنونی، تمدن و فرهنگ های غنی ایران باستان را در خود جای داده است و به همین دلیل در سال 2018، به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی شن…

اجاره ماشین شاسی بلند با راننده

همچنین با اجاره لکسوس برای بیش از 14 روز نیز قیمت آن به روزانه 2,185,000 تومان کاهش پیدا می کند. همانطور که گفتیم برای مشاهده قیمت روز از طریق سایت یا پشتیبانان ما اقدام کنید. قیمت فروش نمایندگی برای این خودرو در مرداد 1401 حدود 1,170 میلیون تومان خواهد بود. این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد. خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد.

در مورد مجله خبری خودرو بسترن فاو خودرو سانتافه، می‌توان ساعت‌ها بحث کرد؛ اما باید گفت کیفیت بالا، استهلاک کم، مجهزبودن به امکانات روز دنیا و از همه مهم‌تر، ایمنی بالا، تنها تعدادی از خصوصیات منحصربه‌فرد هیوندای سانتافه 2017 هستند. در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است. کابین ویتارا و ظاهر بیرونی‌اش کاملا قدیمی و دور از استانداردهای روز دنیا به‌نظر می‌رسد؛ اما به‌دلیل بهره‌گیری از پیشرانه و تجهیزات فنی ساخت ژاپن، هواداران بسیاری دارد. ویتارا از موتور ۲٫۴ لیتری تنفس‌طبیعی استفاده می‌کند که برای کراس‌اوری ۱۵۰۰ کیلوگرمی، شتاب‌گیری و قدرت بسیار مناسبی فراهم می‌کند.

http://betheme.ir